Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Noen som har prøvd denne form for alternativ medisin og vært fornøyd?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Etter en viss persons omtalelse her inne, så tar jeg avstand fra alt det der. Bare kvakksalveri og piss. Har prøvd det før, bl.a mot svangerskapskvalme (hjalp ikke), allergi (hjalp ikke), søvnvansker (hjalp ikke). Håper ingen av dere her har vært hos han fyren i Trøndelag hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 De fortynner og fortynner til det ikke er noe virksomt stoff igjen, og påstår at det skal hjelp mot ett eller annet.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Feite folk med strekkmerker, hengevalker, stor rompe, grisetryne og dårlig kroppslukt vil aldri ha nytte av homomedisiner. Ikke rart det ikke virka på deg!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Hehe.. jeg er 177 og 60 kg, så føler meg ikke spesielt feit sttrekkmerker har jeg ikke, og jeg vet hva hygiene er :-) Beklager at du føler deg så stygg at du må ta det utover andre all sympati til deg.
Cat.68 Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Har prøvd ,og ja har vært fornøyd ;o))
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Cat.68: Hva slags behandling fikk du? dråper? sånne kuler man skal ta (sukkerkuler-greier), salver..??
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 Hva hjelper det mot da? Må jo kun være mot ting som sitter mellom ørene! Teorien det bygger på er jo mot all sunn fornuft!
Gjest Skrevet 12. september 2008 #10 Skrevet 12. september 2008 Jeg har kjøpt homoepatiske midler i frankrike og vært fornøyd med resultatet, men der har de en tendens til å kalle alt av plantemedisiner for homeopati. Så egetlig tror jeg nok heller det er hva man vil kalle naturmedisin jeg har god erfaring med. Homoepater her til lands prater om negative konsentrasjoner, og det i seg selv gjør at jeg ikke helt skjønner hvorfor jeg skulle betale i dyre dommer for å få hjelp av en utøver av "kunsten".
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #11 Skrevet 12. september 2008 Nei, har jeg ingen tiltro til. Svada-leger kaller jeg slike. Slike som ikke fikk gode nok karakterer for legestudie, fysioterapeut- og kiropraktorstudiet, blir homeopater!!
Moderator. Hannah Skrevet 12. september 2008 #12 Skrevet 12. september 2008 Ha, du røper deg selv ved å måtte utgive antall kg og høyde. Det er slik man holder på når man er i modus for å beskytte seg selv for anklagelser.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #13 Skrevet 12. september 2008 Ha ha ha som om om jeg skulle sagt det selv.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #14 Skrevet 12. september 2008 Homeopaten jeg var hos pga allergi/utslett, mente dette var stressrelatert og ubalanse i hverdagen. Nevnte for han om han trodde det kunne være matvarer, men det var det garantert ikke. For dette utslettet kjente han igjen! Jeg stresser sjeldent, trener jevnlig og spiser sunt og normalt. Fikk sukkerkuler jeg skulle ta, prøvde dette noen mnd.. null effekt. Ble bare verre og verre... Tok allergiprøve hos lege: allergisk mot egg. Holder meg unna det, og er kvitt uslettene!!
Moderator. Hannah Skrevet 12. september 2008 #15 Skrevet 12. september 2008 Jeg ble faktisk gravid ved å gå på såkalte svadamedisin, så jeg vil kalle det ganske greit egentlig.
Cat.68 Skrevet 12. september 2008 #16 Skrevet 12. september 2008 Jeg har brukt en salve mot hypotrofisk arr. Og ja det har hjulpet.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #17 Skrevet 12. september 2008 Vi var hos homeopat da vesla vår hadde kolikk. Hun fikk akupenktur også der. Det ble en bedring på vesla over natta, men ingen mirakelkur.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #18 Skrevet 12. september 2008 Jasså, så du hadde ikke sex, kun svadamedisin, det får en si var kraftige saker.
Gjest Skrevet 12. september 2008 #19 Skrevet 12. september 2008 har også lurt på hva en homeopat gjør. litt rart å kalle et ettertrakta yrke for svada.. er vel individuelt hvem det funker på? sånn som det meste innenfor medisin o.l..
Moderator. Hannah Skrevet 12. september 2008 #20 Skrevet 12. september 2008 Nå syntes jeg du er litt frekk i tonen din her faktisk. At jeg faktisk ikke kunne få barn før og denne medisinen fungerte for meg er noe jeg annser som fantastisk når jeg ser på min 5 mnd gammel sønn, ikke alle kan av en selvfølge få barn vet du. Skam deg
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #21 Skrevet 12. september 2008 SotaEngel: det kalles placeboeffekt! Du får noe piller (kan godt være sukkerpiller med null virkestoff i), så tror du at du har fått noe skikkelig fancy-greier, og vips... gravid!!
Moderator. Hannah Skrevet 12. september 2008 #22 Skrevet 12. september 2008 Man kan jo lure på hvorfro enkelte folk må gå på 3 forekjellige pencilinkurer når dette i utgangspunktet skal fungere...? Mulig det er fordi kroppene våre er forskjellig eller?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #23 Skrevet 12. september 2008 SotaEngel.kom ikke her og inbill meg at homeopatiske midler kan gjøre samme jobben som antibiotika....
Moderator. Hannah Skrevet 12. september 2008 #24 Skrevet 12. september 2008 Hvorfor har en mange forkjellige antebiotikakurer da mot en og samme tingen? Hvis det var vidunder medisin så burde DEN ene fungert eller? Hvorfor ender det med å gå på 3-4 forskjellige kurer hvis en burde ha fungeet+ MULIG FORDI KROPPEN ER FORSKJELLIGops caps lock der. Vi inntar alle forskjellig typer medisn, noen fungerer, hva skjer med de som det ikke fungere på? VI får flere forskjellige slag? Så hva er galt med å innfunnet seg med at homeopati fungerer, når det har gjor sin nytte? Blir man frisk så skjønner jeg ikke hva folk har som et problem egentlig uansett hva man inntar?
Moderator. Hannah Skrevet 12. september 2008 #25 Skrevet 12. september 2008 Ja, jeg hadde faktisk vært hos mange spesialister uten at de kunne gi meg noe positiv tilbakemld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå