Gå til innhold

Flere som har lagt merke til at somaliske menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønte egentlig ikke innlegget ditt, tror jeg..

Jeg synes det lukter godt av maten hennes, akkurat som jeg synes det lukter vondt når den andre naboen (muligens de er fra Ålesund?) steker makrell.

Hvor tror du jeg bor (les nicket mitt;)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som jeg skrev: fordi jeg ville gjøre en positiv generalisering for en gangs skyld:)

Skrevet

hehe, jeg skjønner at du bor i oslo:) men oslo er stort og khat tygging har ikke jeg sett på den kanten jeg har bodd, derfor lurte jeg. og hvis du ikke skjønte det med lukten, hadde ett utenlandsk par ved siden av oss, gud vet hvordan de fikk råd til å bo der, men synes lukten var irriterende, selv om maten sikkert var god, men den var så intens, luktet i oppgangen og i leilighetene i flere dager, var til og med en beboer som hang opp klage, måtte le litt for meg selv da ja....

Skrevet

Tror nok vi bor i forskjellige bydeler og planeter.

Skrevet

Mammaen min deler tomannsbolig med et somalisk par med 4 barn, og faren der har 2 jobber pluss går på norskkurs, og leker med barna, som forøvrig sykler med aviser og reklame! Men vet om andre somaliere her som ikke legger sjela i det på samme måten.. Somaliere er vel like forskjellige som nordmenn vil jeg tro, men all ære til deg Snipp-Snapp-Snuppe! for å prøve å lage en positiv tråd :)

Skrevet

og godt er det. amen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...