Gå til innhold

ALLE bæsjer når de føder!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier min onkel som er lege. Det er ikke mulig at man kan presse så mye uten at det kommer avføring.

Jeg merket det ikke selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig de som får klyx før fødsel har jo tømt seg! er ikke alle som får det lenge vet du!

Skrevet

Ikke jeg heller under 2 stk. fødsler.

Skrevet

De forteller ikke at du har hatt avføring :)

Skrevet

Hadde vært skikkelig på do før riene satte godt i gang, og trengte/rakk ikke klyx. Dette med begge barna.

Skrevet

Da har du jo fått tømt deg før fødsel. Det teller ikke :)

Skrevet

Ikke jeg,men tissa på meg under fødslen da...men det kunne jeg ikke gitt mere f i for og si det sånn....

Skrevet

Ikke jeg, og jeg hadde hverken vært på do rett før, eller fått klyster :)

Skrevet

SELVSAGT BÆSJER IKKE ALLE PÅ SEG!!!!!!!!!!!!!! De som har fått klyster bæsjer IKKE på seg- og de som har tømt tarmen ordentlig uten klyster først bæsjer heller ikke på seg!!!!!!!!!!!!!!

Jeg hadde en veldig lang fødsel- 2 døgn med veer hjemme og så 12 timer på sykehuset etterpå. På den tiden hadde jeg jo rukket å gå noen ganger på do, og ca 10 timer før ¨hun ble født bæsjet jeg MYE på do den siste gangen. det var tydeligvis tømming nok til at det ikke var mer avføring så langt ned i tarmen min, for jeg bæsjet IKKE på meg. Mannen min så på når babyen kom ut og kan bekrefte det, jeg så det også selv for jeg satt og fødte og så ned med en gang hun poppet ut.

Fader, hvorfor skal noen skrive så provoserende overskrifter, man blir jo vanvittig irritert når man selv vet at det ikke stemmer. Like teit som å skrive at alle spyr under fødselen- det gjorde nemlig jeg.. Ta og vis dette til onkelen din da, I. Kanskje en reality pill for en mannlig lege som tror han vet alt om kvinnekroppen!! Så arrogante enkelte leger er, altså

Skrevet

Og så da??

Spiller da vel ingen rolle om en driter litt på seg når en føder.. Hva har det å si, en får jo en fantastisk fin baby!!!

Skrevet

Se over da,ditt fehue. Da hadde du jo tømt deg først!

Skrevet

Spiller selvfølgelig ingen rolle. Hehe Hvor har du fått dt fra??

Skrevet

Jeg fikk klyx først, men jammen kom det litt likevel tror jeg. Kjente det kom ut noe, men kunne ikke brydd meg mindre der og da!!

Skrevet

Jeg måtte på do før jeg fødte, men klarte ikke pga hard mage og jordmora glemte å gi meg klyster.

Merket ikke at jeg bæsjet på meg, men går litt utifra det + at jeg var temmelig bevisst på det og en gang så jeg hun vasket meg nedentil under pressriene..

Sambo fikk det ikke med seg så hun var veldig diskre.

Dette kan jordmødrene og de snakker ikke om det fordi det er flaut for oss. Mange som får klyx klarer heller ikke å tømme seg helt og da kommer det jo noe ut, men er det tomt i tarmen så slipper man heldigivs. Er vel også en grunn til at jordmødrene stort sett er flinke til å gi dette først.

Skrevet

Hehe... "alle bæsjer når de føder!!! ...dersom vi ser bort ifra de som har tømt seg før fødselen da..." - selvmotsigelse det der, dersom alle som tømte seg før fødselne ikke bæsjer når de føder vil det jo si at "IKKE alle bæsjer når de føder!!" ;)

Og kroppen har en egen evne til å tømme seg før fødselen, selv om ikke ALLE opplever det heller. ;)

Skrevet

Jeg bæsjet IKKE på meg, og jeg hadde heller ikke fått klyx på forhånd... Så den teorien kan du gå å tørke deg i ræva med..

Ikke kom med noe sånn "De sa det bare ikke til deg", blabla.. Jeg vet at jeg ikke gjorde det..

En skikkelig idiotisk ting å bli så sinna for kjenner jeg.. Men, det var en passe fjern påstand å komme med.. ALLE gjør ikke det skjønner du..

Skrevet

jeg bæsja ikke på meg, å jeg hadde ikke tømmt meg eller tatt klyster.

jeg spurte hun også når jeg var ferdig om jeg bæsja på meg å da sa hun nei. samboern min var der å hele tia å han sa også nei..

Skrevet

Se enda lenger opp, da- FEHUE!!! Overskrifta sier klart og tydelig ALLE BÆSJER PÅ SEG!!!! Da må man for faen får lov å protestere!! Got it, jerk??!!!!

Skrevet

ENDELIG EN SOM HAR SKJØNT DET!!! Litt korttenkt å si at ALLE gjør det kanskje, når man må trekke fra alle som har bæsjet på forhånd... JEEEEEZZ

Skrevet

Ikke jeg, men guud å lyst jeg hadde til og bæsje på slutten før jeg fikk KS....

Har aldri følt så for og drite på meg før, for og si det sånn....

Skrevet

ALLE bæsjer på seg, bortsett fra de som ikke gjør det!

Skrevet

Utrolig morsomt at folk tar så på vei pga dette! "Jeg bæsjet iallefall ikke på meg, så det så".. hva så? Samme faen om jeg bæsjet eller ikke, det kunne ikke brydd meg mindre. Og det bør ikke bry dere heller, ærlig talt dere kommer borti verre ting gjennom livet enn det. Hvorfor ikke bare si : ja, kanskje jeg gjorde det, men jeg bryr meg ikke!

Jeg var litt nervøs for å bæsje før jeg var i fødsel.. men der og da, og i ettertid så bryr jeg meg ikke! At dere tar så på vei av overskriften sier jo bare at dere er drittredd for å ha bæsja på dere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...