Gå til innhold

Flere som er 1 gangs?


supernint

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som er gravide for første gang her inne?

 

Er så spent, så redd for å miste, tenker på frøet i magen hele tiden.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også gravid for første gang, og er nok litt små bekymret. Men det hjelper litt for hver dag som går. Tenker ikke like mye på alt som kan gå alt nå, slik jeg gjorde den første uken etter jeg testet positiv. Men vi har bestilt UL i uke 9, og så skal vi ta en ny UL scanning i uke 12. Gleder meg veldig til å se om alt er bra - bare 11 dager igjen...

Vi har foreløpig ikke fortalt det til noen. Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også førstegangs (som dere ser på nicket..). Tenker også mye på at ting kan gå galt, spesielt når jeg kjenner mye murringer og stikninger. Men alle sier jo at det er normalt. Har planlagt å bestille privat UL i uke 11 for å se om alt står bra til. Er bare 5+5 i dag, så må smøre med med tålmodighet.. c',)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også gravid for første gang. Føler liksom ikke helt at jeg kan tro det før jeg har vært hos legen, Men har allerede fortalt det til fire venninner og bestekompisen til samboeren. Ikke så lett å holde det hemmelig gitt :)

Jeg er også veldig spent og litt redd for å miste. I dag har jeg bært masse tunge esker hele dagen, er kjempesliten. Er litt bekymret for at det kanskje ikke var så lurt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangs her også. Litt bekymret så klart men prøver å støtte meg til statistikken. Det går jo bra med de flertallet av svangerskapene. Og for hver uke som går er det litt mindre sjans for å miste.

Tenker som så at hvis alt går bra, da er det jo kjedelig om jeg bare har vært bekymret i hele 1.trimester. Prøver derfor å kose meg så jeg kan huske det som en fin tid :)Er snart i 8.uke og det føles mer betryggende for hver uke syns jeg da..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mitt første, er kjempespent. Ser det er mange som har tidlig UL, er dette hod private klinikker. Jeg spurte legen min om jeg kunne få en pga. en tidligere cyste som ikke har gått bort. Han skulle sende rek. til sykehuset men ikke garantert at jeg får. Har ikke fortalt det til noen enda. 6+1 uker på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Førstegangs her og :-)

Hadde en sa tildig i år og tenker litt på det innimellom men det skjedde så tidlig (4+2) at jeg ikke fikk så veldig store traumer.. Nå er jeg 5+3 og kjenner at det jobbes "inni der" noe jeg er veldig glad for :-)

Skal på ul uke 7 og gleder meg til det :-)

 

Tvi tvi videre til dere alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, jeg er også førstegangs; Denne gangen er jeg ikke så bekymret for å miste, da jeg er kvalm og uopplagt store deler av dagen. It hurts so good: )

 

Lykke til alle sammen! Vi har en spennende, ny tid i vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstegangs også, og en smule bekymret som så mange andre her inne :) Men det går sikkert bra! Er bare 4+4 på vei, og har første legetime om en uke.

Gleder meg til det har gått noen uker til, og jeg kan føle meg litt tryggere på at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg også her.

første gang og kjempe skummelt.

 

Har nettopp ligget på badet i 10 min med en blanding av magesmerte og kvalme, for at det bare forsvinner igjen.. blir gal av alt dette.

 

Er 5+4 i dag og skal på første ul når jeg er 7+2. (1,5 uke til bare...)

 

Dere får ha en fin fredagskveld videre.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gangen min også ja:) er i 7. uke, tok litt tid før jeg fant det ut. Har lyst til å skrike ut til hele verden at jeg skal ha barn, men skal prøve å holde det hemmelig til jeg er ut uke 12, siden det er en viss risiko for spontanabort. Blir litt ille om jeg har fortalt alle det, og så må fortelle at jeg mistet det.. Men vi (jeg og forloveden min) skal fortelle det til de nærmeste vennene og til foreldrene våre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang her også. Er også litt bekymret, men denne uka (7+1 i dag) føles det bedre. Har begynt å bli litt mer trøtt og småkvalm, det føles betryggende ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også førstegangs, litt bekymra og veldig spent, men tenker ikke så mye på å miste egentlig. Det er liksom ikke noe særlig vits i det, for om det skjer er det fordi det er noe galt med fosteret som vokser der inne... prøver heller å nyte graviditeten og spenningen med å ha en liten stor hemmelighet sammen med sambo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang for meg også.. :)

Har det slik jeg også; tenker på det hele tiden, kjempeglad for å være gravid :), men samtidig så redd for å miste...

Håper det går bra for oss alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang her også. Hadde en sa i mai, var ikke noe gøy :-( Skal på ul i morgen, er da 6+2. Gleder oss noe helt vannvittig, håper på å se hjertet... Vi har ikke fortalt det til noen enda, vil sikkert vente til ca uke 12...hvis ikke magen popper ut tidligere og avslører da ;-) Men har lyst til å småstrikke litt og se på utstyr...men alt for tidlig...eller?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også førstegangs. Fytti grisen, for en rar følelse! Tenker jo selvfølgelig at det kan skje ting så tidlig, men for det meste går jeg bare rundt og er lykkelig.

 

Dette blir så spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er også førstegangs, kjempegøy!

 

Er 6 uker på vei, har vært hos legen i dag for å få det endelig bekreftet og at blodtrykk osv. er ok :)

 

Men ser dere skriver 5+5 o.l., hva betyr det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang her også;) Er 6+3! Fant det ut denne uken, etter 3 positive graviditetstester. Vi er veldig glad og spent. Selvfølgelig litt engstelig for at noe er galt eller kan skje, men statistikken tilsier jo at som regel er alt i sin skjønneste orden;) Tror det er viktig å kose seg og være positiv! Jeg var hos legen i går, og skal tilbake om 4 uker. Lurer litt på å ta en privat UL før den tid, for å se det lille hjertet. Vil nok senke skuldrene betraktelig mer etter det det, samt at ting blir mer virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er også første gangs. Er 7+2 i dag. Vi gleder oss masse. Skal bli godt når vi kan begynne å slappe av og fortelle det til familie etc...

Er kvalm så det holder, så jeg føler meg trygg på at alt går rett for seg så langt. (kvalmen har kommet siste uka mer og mer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!:)

Jeg er også førstgangs så dette er ganske nytt for meg! Prøver å bli kjent med disse mamma sidene også. Kan være kjekt å prate med de i samme situasjon.

Som deg har jeg også tatt 3 tester, alle positive. Tok dem denne uken. Har altså ikke vært hos legen enda, så vet ikke helt nøyaktig hvor mange uker jeg er på vei. ( Han er på ferie!!!! hjelp) Vet bare at jeg er under 7 uker.. Hva kunne legen si til deg på første legemøte? Når får man greie på hvor langt man egentlig er på vei og får en termindato????:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...