Gå til innhold

SJEKK dette huset da !


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flonka nytt var det jo ikke. :P Da er jeg så godt som ulaget :)

 

Huset er bygd i 1983 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det siste va jo ikke fint engang...

Skrevet

Ja, men det er definitivt ikke 80-tallsstil da. Dette er mer 1880-stil...

Gjest det spirer og gror
Skrevet

hva slags idiot vil selge det der a???? hvis jeg hadde eid det huset hadde jeg bodd der til døden tok meg...

Skrevet

Jeg likte det ikke. For noen stygge gulv!

I drømmehuset mitt er det ikke så mange trapper opp til døren, det er så upraktisk for vogn og på glatte vinterdager, og så savna jeg biinngang til ungene og ikke minst skittentøyssjakt vil jeg ha:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...