Gå til innhold

SJEKK dette huset da !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne fint bodd der ja;o)

Men drømmehuset mitt er et sted på andre siden av byen *sukk*

Skrevet

Ja fy søren.. lekkert!!! Ikkje min type stil innvendig, men me mine møbler ville det blitt flott :)

Skrevet

Å fy søren! Det er jo drømmehuset! Bare så synd jeg ikke spiller lotto eller har en mann som tjener dritbra...

Litt riving av tapet, bytte litt møbler, slå sammen 2 soverom... oh yeah! *sikle sikle* ;)

Skrevet

Kjempefint! Hadde likt å bo der ja.

Men, kan jeg spørre om en ting: Hvor i Norges land ligger dette?

Skrevet

furukjøkken i det flotte huset? hehehehe!

Skrevet

Fyttirakkern så pent, men fy.... så dyrt!!!

Hvorfor i all verden måtte Gjedrem sette opp renta?? Mente vi alle levde lykkelige med rente på 3% jeg.. sukk

Skrevet

Ja, det var flott! Veldig herskaplig og gjennomført innvendig, selvom det var langt fra en stil jeg kunne "bodd i" :-)

Jaja.. hadde tatt lang tid med fredagsvasken.. sååå jeg tror jeg dropper det ;-P

Skrevet

Dette er faktisk ikke DYRT for å være i Bergen. Selvfølgelig en pris som ikke "hvemsomhelst" kjenner seg igjen i.. men for dette huset er det nok bortimot en forventet takst :)

Skrevet

Hvor pokker er Mathopen? Flott hus, men rart de ikke har gjennomført det helt. Kjøkkenet var ikke noe bra...

Skrevet

Rett utenfor Bergen, mot loddefjord.

Skrevet

Var ikke så værst pris heller,så og si lommerusk :)

Skrevet

Reagerte også på det, dette er billig for bergen!

Men huuuuh, vaske alt det derre da, yuck...

Skrevet

Bløtkakehus. Jeg likte det ikke. Men stort hus og fin utsikt da.

Skrevet

Ja,skikkelig store lommer hehe :)

Ikke særlig ironisk heller :) Og hadde jeg vinni i lotto,så ville jeg ikke hatt et slikt hus heller.Stort og upersonlig syns jeg,dessuten var det et knøttlite kjøkken i det store huset hehe.

Skrevet

Jeg likte det faktisk ikke så godt, men smaken er som baken ;-)

Skrevet

Hahaha, ja der skulle vi bodd også kunne vi lekt en lek som heter "finn fem feil". Da hadde feilene vært meg og familien gitt + katta! Passer nok ikke inn i slike omgivelser vi :)

Skrevet

Det syntes jeg var skrekkelig prangende.

Huset er jo flunka nytt og innreddet i liksom-gammeldags stil, skikkelig kitsj og harry, hehe. Men vidunderlig fin utsikt da.

Fint at folk har forskjellig smak forøvrig. Liker tanken på hus i alle farger og fasonger, akkurat som menneskene som bor i dem:)

Skrevet

ikke så værst det siste der heller...

men tror jeg må vente til neste lønning gitt....

:-o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...