Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 10. september 2008 #26 Skrevet 10. september 2008 Gidder ikke å styke sengetøyet, nei. Det ville jo blitt skrukkete etter èn natt, anyway...
UpsyDaisy Skrevet 10. september 2008 #27 Skrevet 10. september 2008 Nei, eneste jeg stryker til hverdags er jeans... av alle ting;o)
Gjest Skrevet 10. september 2008 #28 Skrevet 10. september 2008 jeg strøk putevara før.. og snuppen sitt sengetøy.. og så og si alt annet strøk jeg.. men nå har jeg blitt flink!! Stryker ingen ting! Eller stryker jo skjorter, duker , gardiner o,l da.. Så nei, stryker ikke sengetøy lenger;)
Trulte76 Skrevet 10. september 2008 #29 Skrevet 10. september 2008 jeg hater å stryke klær. Stryker kun nå jeg MÅ. Så jeg stryker ikke sengklær nei
Gjest Skrevet 10. september 2008 #30 Skrevet 10. september 2008 Jeg elsker å sove i strøket sengetøy, men hater å stryke det. Men av og til så får jeg pisket mannen i gang, så da får jeg deilig nystrøket sengetøy likevel, hihi:p
happybirthday Skrevet 10. september 2008 #31 Skrevet 10. september 2008 Styrker ikke,nei. Har heller ikke tørketrommel. Men er nøye med å strekke det skikkelig ut og brette det slik at det blir hengende fint på tørkesnora. Voila, kjempelett å brette sammen igjen når det har tørket. Hvorfor lage seg mer arbeid enn strengt tatt nødvendig. Jeg har mye annet jeg heller vil bruke tiden min på enn å stryke tøy som ikke trengs å strykes. Dessuten, er det en skjorte som absolutt må strykes, så blir det sambo sin jobb. Jeg har sluttet helt å bruke tøy som MÅ strykes. Kan jo også bare drypptørke penskjorter og henge dem pent på en kleshenger og strekke de ut skikkelig når de skal tørke.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #32 Skrevet 10. september 2008 Jeg stryker sengetøy!! du er ikke helt alene. strøk også alle av babyen sine klær til han var hvertfall 6 mnd. og før strøk jeg vaskekluter..
Banshee Skrevet 10. september 2008 #33 Skrevet 10. september 2008 Jeg stryker sengetøy, men jeg var værre før.. Da strøk jeg vaskekluter, koppehåndduker, håndduker, boxere, treningstøy og u name it.. det har jeg ikke tid til nå hvertfall!
Nurse80 Skrevet 10. september 2008 #34 Skrevet 10. september 2008 Kjenner flere som stryker ALT tøy. Jeg stryker minst mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå