Gå til innhold

Hva gjør dere med sengetøyet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en venninne av meg sa til meg en gang: "herregud, stryker du sengetøyet?, du skal jo bare sove i det!"

hva gjør dere?

stryke, ikke stryke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, her strykes det ikke, har nå mye annet å finne på av husarbeid..

Skrevet

Jeg stryker bare julesengetøyet vårt (jepp, vi har eget, hehe) og av og til om jeg får ånden. Ellers gjør jeg ikke det, har mer enn nok med annet husarbeid sånn vanligvis. Stryke skjorter er ok, stryke sengetøy er kjeeeedeliiiiig!

Skrevet

Nei, stryker det ikke nei... Det henger og tørker på snora, så bretter jeg det etterpå!

Gud, for et prosjekt btw :-p

Skrevet

Stryker ikke sengetøyet.

Det som blir strøket her er gardiner, duker pg penklær som ikke ser bra ut skrukkete.

Skrevet

Stryker noen ganger babyen sitt, men ikke til noen av oss andre...

Skrevet

Stryker ikke sengetøy. Det eneste jeg stryker er pentøy som er for skrukkete, bunadskjorter, penskjorter og duker (til selskap)

Skrevet

Stryker minst mulig og kun det jeg MÅ.

Langt i fra sengetøy. Syntes jeg ser meg selv stryker 7 sett sengetøy 1-2 ganger i uka.... åh.... herremin. Det er uaktuelt gitt.

Skrevet

Stryker det ikke, nei. Bortkastet tid spør du meg.

Skrevet

huff, nei, har jeg tid til overs etter at sønnen min har lagt seg, prioriterer jeg heller enn å kose meg med ei god bok, enn å stryke sengetøyet. Totalt unødvendig spør du meg. Men når vi har vært på overnatting hos mine foreldre, har mamma strøket sengetøyet til lillegull, men det er mest fordi hun ikke har tørketrommel, og vil stryke det for at det skal være mykt til han.

Skrevet

hehe....stryker ikke, men er nøye med å strekke det godt ut før jeg henger det ut til tørk så det er ikke krøllete, strekkes og legges pent sammen når det er tørt også, så det hjelper på.

Skrevet

Nei det trengs ikke. Stryker kun penskjorter og duker.

Skrevet

Nei herregud, har da så mye annet gøy å finne på!

Stryker penskjorter og skjørt til nøds. Alt annet er extremt bortkastet.

Skrevet

kansje det er jeg som er litt rar da;) jeg MÅ stryke sengetøyet.

klarer ikke slappe av hvis det er skrukkete. nå har jeg heller ikke tørketrummel da, blir vel kansje ikke så skrukkete i den. og det er såååå mange som vil se rommet til nutta, og da skal liksom sengetøyet hennes ligge der som en haug, ikke stryki....

nei, her strykes alt.

Skrevet

Stryker det IKKE. Hehe...det har jeg aldri kommet på engang ;o)

Nei, stryking blir nok blandt det sist prioriterte her må jeg si. Har liksom nok å gjøre (sitte med dataen å "dibbe" for eksempel..hehe..)

Skrevet

nei gjør ikke det. men er nøye med å henge det fint opp, riste det og glatte litt på det, så det er ikke så ille skrukkete når det har tørket:)

Skrevet

Jeg stryker bare ikke, og det siste jeg hadde tenkt på å stryke var sengetøy hvertfall.......

Skrevet

Stryker det ihvertfall ikke. Det er sånn som svigermor gjør det :-) Jeg gidder ikke lage meg arbeid.

Vaskes, strekkes og henges til tørk. Brettes sammen og legges i skapet. Sover godt jeg.

Skrevet

nej fy fader!! haha. Da må jeg stryke mye iallefall. Skifter sengetøy minst 1 gang i uka. Kanskje oftere pga hundehår.

Skrevet

Stryker ikke.

Blir helt svett bare av tanken. Hehe...

Skrevet

Nei DET gidder jeg ikke stryke!

Skrevet

stryker så og si ingenting :)

Skrevet

Stryker ikke! Husker ikke sist jeg strøk noe faktisk :P Kjeeeedelig!

Skrevet

strøk det før, men nå orker jeg ikke, er så mye å gjøre ellers. men hender jeg stryker putetrekk og tulla sitt sengetøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...