Gå til innhold

Hvor mange barn vil dere ha da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe Er ikke alle som vil ha så mange fler enn det. hehe

Jeg personlig ønsker meg 2-4 barn, men får jeg ett så er jeg storfornøyd siden det å bli gravid kan være ett stort problem.

Men smiske litt så får du sikkert en til;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne ha 3.. men mannen sier to så vi får se hvor vi ender. Har en gutt på 2, og en i magen foreløpig :)

Skrevet

Har født 4 gutter man har 3 gutter nå. Men prøver på nr 5

Skrevet

Så mange som kroppen min godtar;) Hehe, men spørst om fløyta har ein anna låt etter fødselen:p

Både eg og sambuaren min har lyst på mange ungar...men, får no sjå korleis det går med ein først;) Håpar alt går bra då...:)

Skrevet

1 mann kommer nå snart,regner med å stoppe på 3,kanskje bare 2.

Kommer an på jvor krevende det blir. Jeg har selv adhd,og det er 50% sjangse for at jeg overfører adhden til barna mine. Skulle vi være max uheldige å få 2 unger med adhd,tror jeg vi stopper der,hehe

Skrevet

Hm...ønsker Minst 2 stykk,gjerne 3,men max 4 ;p

Skrevet

Fire. Har tre gutter fra foer, og en bitteliten spire i magen. Tror det holder etter denne.

Skrevet

sier til samboer at jeg vil ha 8! han blir litt satt ut da:) han sier det holder med 4,og er forsåvidt enig:)

nr 2 er på vei nå..

Skrevet

Jeg vil ha et helt fotballag pluss innbyttere :D

Skrevet

Vi vil ha 2, men max 3 :)

Akkurat nå er vi lykkelige om vi får 1...

Skrevet

Vi vil gjerne ha 5, men tror det ender med 4 siden jeg ikke blir gravid, tviler på jeg får pergo med så mange barn fra før.Måtte ha pergo sist.

Skrevet

vel før ville jeg ha fire barn. nå venter jegnr 3 og vet det er sistemannogtror i grunnen det holder med 3.

rart med det, hvordan man endrer ønskene sine slik etter erfaringer.

Skrevet

Jeg har en fra tidligere som nå er over fire år og min samboer har bodd sammen med oss siden hun var en bitteliten baby så han fungerer som en pappa for henne også :) Vi vil ha to eller tre i tillegg til henne, men vi tar det litt som det kommer og vil vil ha tre-fire-fem år mellom de :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...