Gå til innhold

Noen som har erfaring med narkotika her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, spørsmålet er vel heller om DU ser sakligheten? Les det du nettopp skrev.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg også, og hva er poenget ditt denne gangen?

Men jeg er uenig med deg at du skal være SIKKER på at du blir alkoholliker, men at det kan skje og at det skjer for NOEN, jada!!! Akkurat som med narkotika!

Skjønner at du forsvarer bruket ditt - og det er vel et tegn på at du også skjønner at det kanskje ikke er det smarteste du holder på med! Dårlig samvittighet?

Skrevet

Hva skjønte du ikke - sarkasme blei brukt - ser ingen feil denne gangen:-) Men fortell, norsk har aldri vært min sterkeste side!

Skrevet

Nei, det har jeg nok ikke. Bruker ikke noe nå for tiden. Har gjort det i perioder før jeg fikk barn, og hadde selvkontroll nok til å la det være med det. Derfor har jeg et avslappet syn på det i forhold til dere dommedagskjerringer som snakker om ting dere bare sitter og skuler på utenifra.

Skrevet

Du sier jo på en sarkastisk måte selv at det å gå over veien godt kan være like farlig som å bruke narkotika. Tulling.

Skrevet

Hihi, "dommedagskjerringer" - det har jeg aldri blitt kalt før! Men grunnen til at jeg har tatt avstand fra narkotika er hva jeg så da jeg vokste opp ved siden av naboen! Jeg har sagt flere ganger i denne tråden at det går bra med de fleste, men de som sklir ut visste ikke at det var de som skulle komme på skråplanet! Jeg har venninner som bruker/har prøvd/brukte narkotika innimellom, og de er mine herlige venner selv om de har tatt det valget som de har tatt! Jeg har tatt diskusjonen med de også, men avskriver de ikke som venna mine av den grunn! Men jeg har aldri sett de ta noe som helst!

Synes det bare er altfor skummelt til å ta sjansen!

Skrevet

Du skjønte den ikke......men men, ikke noe å gjøre med det!

Uff....tulling???? uff da.......

Skrevet

Har selv brukt amfetamin ecstasy og alt annet som ung, og er i dag heroinist...

Stoffer som amf og kokain og ecstasy er kjmiske farlige stoffer som ikke er bra for hodet, el kropp uansett om det bare er et par ganger i året...

Ikke noe jeg sier for å moralisere men sant!!

Heroin er et naturlig stoff fremstilt på valmue blomsten, og er ikke skadelig på annen måte ann at det er vanedannende, ille nok det, men hadde det vært lov og man kunne kjøpt det i butikken hadde det ikke vært skadelig for kroppen så lenge du har ubegrenset tilgang å slipper gå med abstinens..

Kokain og speed kjemisk fremstilt stoff derimot, livsfarlig...

Skrevet

For noe tull, heroin kan drepe deg i ett skudd, det kan sjelden en strek med amf og kokain. Men du er jo narkis, så alt du sier er jo preget av det.

På listen over farlige rusmidler står alkohol MYE lenger over disse stoffene.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg tok regelmessig speed i helgene og røyket en del hasj tidligere. Kan ikke si jeg angrer på det, fordi det var en "kul" periode av livet mitt. Lenge siden nå. Ble ikke direkte hekta, men husker det var krise dersom vi ikke fikk tak i speed en helg! "Bare" alkohol ble for kjedelig. Perioden jeg tok speed, husker jeg at jeg syntes de "streite" vennene mine var så kjedelige. Glad jeg ikke mistet dem! De er mine beste venninner, også den dag i dag. Ble i det hele tatt veldig skrudd. Syntes jeg var utrolig pen, og "dronninga på haugen". Og utrolig depp da jeg hadde nedtur dagen derpå. Kunne ikke falle meg inn å ta dop igjen. Barn og foreldre som doper seg hører ikke sammen! Selv om det er sjelden. Det er en kriminell handling, dessuten er det feil at man ikke kan dø av amfetamin eller coke. Det kan man! Hjertestans eller hjerneblødning kan inntreffe etter en strek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...