Gå til innhold

hei:)da var det gjordt..i en fei-..setefødsel..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulere så veldig mye redorkide..jeg som trudde først det var rekordide:))))))) (leser veeeldig fort jeg :) Jeg venter enda og er sååååå lei:(

Lykke til!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye.

Så godt for de at det gikk så fint.

Kos dere!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!

Skrevet

Gratulerer så mye, ser deg på DIB nå da:)

Skrevet

gratulerer så mye :) Må være helt fantastisk å ha det overstått, å for en opplevelse det må være!

**********************************************************************************

Masse fødestøv til oss som venter ennå

**********************************************************************************

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille prinsen din :-)

Skrevet

Grattis me prinsen :-) Så bra at alt gikk så fint :-) Å nå kan dere bare nyte tiden fremover og kose dere med den lille!!!!! :-)

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye! Kjempeflott fødselhistorie du har skrevet. Jeg er 5 dager på overtid nå å gleder meg såååååååå til å møte babyen min.

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten!!!!

Kos deg masse framover!

Skrevet

Masse gratulasjoner til den modige trebarnsmoren!

(Og husk at det finnes et lite ord på norsk som skrives O-G....;-)

Skrevet

Gratulerer med gutten !

Så flott att du ær førnøjd med fødseln. Kos dig med den lille, og ge dig sjælv fem egna minuter om dagen.

Lykke til !

Skrevet

Jeg har vært så spent på hvordan fødselen din har gått, og det høres jo ut som alt gikk flott! Minus den bortkasta epiduralen! Men helt rått at det gikk så fort!! Måtte le litt når jeg leste at mannen din hadde blitt litt forfjamsa i heisen. hehe :P Kan se det for meg!

Gratulerer så veldig masse!!! Noah og dere nadre må kose dere masse framover!! Lykke til med alt!

Klem .

Skrevet

jøss så mangen gratulasjoner :)så koslig..:)

mathilde: d var EN mann i heisen som ble forfjamset hehehe ..men samb ble ganske forfjamset han og altså heheh han hadde ikke reknet med d;)

Skrevet

Hiver meg på gratulasjonsbølgen jeg også:)

Masse lykke til videre:)

Skrevet

åh! Ble så glad at tårene kom jeg redor.. Har hatt så vondt av deg! Godt at det gikk så fint! Lykke til videre :) klem fra mokikk på 2.tri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...