nille_1 Skrevet 8. september 2008 #26 Skrevet 8. september 2008 Gratulere så veldig mye redorkide..jeg som trudde først det var rekordide:))))))) (leser veeeldig fort jeg Jeg venter enda og er sååååå lei:( Lykke til!!!
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 8. september 2008 #27 Skrevet 8. september 2008 Gratulerer så mye. Så godt for de at det gikk så fint. Kos dere!!!
Lurvehette Skrevet 8. september 2008 #29 Skrevet 8. september 2008 Gratulerer så mye, ser deg på DIB nå da:)
Puumi Skrevet 8. september 2008 #30 Skrevet 8. september 2008 gratulerer så mye Må være helt fantastisk å ha det overstått, å for en opplevelse det må være! ********************************************************************************** Masse fødestøv til oss som venter ennå **********************************************************************************
Ønskebaby08*12 Skrevet 8. september 2008 #31 Skrevet 8. september 2008 Gratulerer så mye med den lille prinsen din :-)
*tornerose* Skrevet 8. september 2008 #32 Skrevet 8. september 2008 Grattis me prinsen :-) Så bra at alt gikk så fint :-) Å nå kan dere bare nyte tiden fremover og kose dere med den lille!!!!! :-) Klem fra
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 8. september 2008 #33 Skrevet 8. september 2008 Gratulerer så mye! Kjempeflott fødselhistorie du har skrevet. Jeg er 5 dager på overtid nå å gleder meg såååååååå til å møte babyen min.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 8. september 2008 #34 Skrevet 8. september 2008 Gratulerer så mye med gutten!!!! Kos deg masse framover!
Gjest Skrevet 8. september 2008 #35 Skrevet 8. september 2008 Det var godt å høre...... Gratulerer så masse
mommy3 Skrevet 8. september 2008 #36 Skrevet 8. september 2008 Masse gratulasjoner til den modige trebarnsmoren! (Og husk at det finnes et lite ord på norsk som skrives O-G....;-)
Svensk Skrevet 9. september 2008 #37 Skrevet 9. september 2008 Gratulerer med gutten ! Så flott att du ær førnøjd med fødseln. Kos dig med den lille, og ge dig sjælv fem egna minuter om dagen. Lykke til !
☆Mathilde Skrevet 9. september 2008 #39 Skrevet 9. september 2008 Jeg har vært så spent på hvordan fødselen din har gått, og det høres jo ut som alt gikk flott! Minus den bortkasta epiduralen! Men helt rått at det gikk så fort!! Måtte le litt når jeg leste at mannen din hadde blitt litt forfjamsa i heisen. hehe Kan se det for meg! Gratulerer så veldig masse!!! Noah og dere nadre må kose dere masse framover!! Lykke til med alt! Klem .
Gjest Skrevet 9. september 2008 #40 Skrevet 9. september 2008 jøss så mangen gratulasjoner :)så koslig.. mathilde: d var EN mann i heisen som ble forfjamset hehehe ..men samb ble ganske forfjamset han og altså heheh han hadde ikke reknet med d;)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 9. september 2008 #41 Skrevet 9. september 2008 Hiver meg på gratulasjonsbølgen jeg også Masse lykke til videre:)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 9. september 2008 #42 Skrevet 9. september 2008 Ã¥h! Ble sÃ¥ glad at tÃ¥rene kom jeg redor.. Har hatt sÃ¥ vondt av deg! Godt at det gikk sÃ¥ fint! Lykke til videre klem fra mokikk pÃ¥ 2.tri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå