Gå til innhold

Turtråd for Tromsøjentene (og andre)


sommer2012?

Anbefalte innlegg

Soveposen bli brukt her te soving for lilletuppa, æ tar med et ullpledd som ho kan tulles inn i å et laken for å legge under. Hvis ikke sekken bli så tung så bli æ å ta med skinnfellen til Sigurd for å legge ho på, men den e litt tung, å æ har ikke gått med tung sekk på ei stund.

 

Fikk dårlige nyheta i går da. Svigermor skal legges inn på hjerteavdelinga på sykehuset på torsdag, å skal være der te lørdag. Dem ska inn me kamera for å se om de må operere... Å sia Ulf å Ørjan e på jobb begge to (sønnan hennes) så kan det jo være godt for ho å ha mæ der. Så må snakke litt me ulf, evnt snakke om at æ kan gå hjem tidligere på fredag.. Håpa så æ kan være med på tur, e jo nåkka æ har sett fram te sia vi fikk det avklart!!!

 

Æ bli å gå med fjellsko, å så har æ lette joggesko som æ festa utpå sekken for å kunne gå på do osv.. Fjellskoen e grei for å gå med, men framme må æ ha anna på fotan (ja æ e rar)...

Bli å ta med minst mulig tøy, heller skylle opp i vann å henge framfor ovnen hvis nåkka MÅ vaskes å vær klart te bruk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Skal også gå med fjellsko! Skal vi møtes på Obs! klokka halv to på torsdag da og handle og kjøre sammen etterpå? Skal prøve å ta med bare det mest nødvendige dit. Er jo bare ei natt! Tror kanskje æ tar med crocsan mine siden de e så lett. Og de e kjapp å ta på. Må bare finne de, hehe... Æ e litt likens som dæ Minda, slet med å finne joggeskoene mine når æ skulle begynne å trene på SATS igjen.

 

Har heller ikke gått med tung sekk så langt så greit at den e lett. Vant te å ha med bil på hyttetur, hehe...

 

Huff Annette, så kjedelig at svigermoren din skal legges inn på sykehuset... skjønner veldig godt om du blir hjemme hos ho istedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crocs hørtes lurt ut! Nå har jeg jo fjellsko, så da burde jeg klare og holde meg tørr på beina =)

 

Hva skal vi lage å spise?

Gryterett? Da trenger vi kjøttdeig, ris og sånn pose med gryterett blanding... Kan jo bare ta sånn poseris, da blir det jo raskt og enkelt. Men må ta noe uten løk!

 

Elke

Er det bestikk og fat og sånt der?? Eller tar man med eget??

Sikkert dumme spørsmål, men jeg vet nå ikke hva vi finner der, og dumt å bære med mer enn man trenger=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... Da gikk det som det måtte... Fant ut i kveld at barneh. te Sigurd e stengt på fredag pga planlegging... Har rett å slett ikke tenkt på å sjekke skoleruta for høsten så det kom som en liten overraskelse. Helt min egen feil å veldi surt.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...