**micke** Skrevet 11. september 2008 #26 Skrevet 11. september 2008 hvordan går det med dere, jenter?
victomalia Skrevet 12. september 2008 #27 Skrevet 12. september 2008 Åhh.. jeg har skikkelig ømme pupper. Orker ikke at mannen min tar på dem engang. Hadde SA forrige måned så jeg har ikke peiling når jeg har IKM, men antar det en eller annen gang neste uke. Mulig jeg kan ha blitt gravid igjen så fort, det hadde jo vært ålreit. Dessuten synes jeg puppene er blitt mye større. Får vel ta en test i begynnelsen av neste uke.
nr3 i mars Skrevet 12. september 2008 #28 Skrevet 12. september 2008 Nå er tørsten borte, men syntes det er litt murringer inne i mellom. Har fått en del kviser. Og jeg har vært veldig fin i huden i det siste. Har veldig lyst til å teste i morgen (IKM tirsdag), men kjedelig dersom det blir negativt. Vet ikke om jeg vil leve litt lenger i håpet.... Hva med dere andre?
**micke** Skrevet 12. september 2008 #29 Skrevet 12. september 2008 så trist å høre da, victomalia! håper neste spire kommer snart og at den er frisk og levedyktig!! jeg har ingen symptomer i det hele tatt, eneste er at i dag gjorde hormonene mine et skikkelig hopp... skikkelig på gråten (men dette er jo normal pms-behavior for meg da). tester, men de er blendahvite.... hehe, vet jo det er altfor tidlig å teste iom at jeg har ikm mellom tir-tor engang. jeg hadde forøvrig el to dager tidligere enn ventet denne mnd, så jeg tenker at ikm min kanskje har flytta på seg også.
påtjukken Skrevet 12. september 2008 #30 Skrevet 12. september 2008 har kjent noe nederst i magen, men vet ikkje om det er symptom, men lov å håpe:) lykke til alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå