Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Kjenner dere noe i kroppen?? Jeg har hatt slike murringer i mage og rygg i hele dag,og litt sår i puppene. Håper,håper dette er ett bra tegn... Andre som merker noe ennå??
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 7. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. september 2008 Er mange her med IKM i uke 38 her vet jeg........ ROOOOOPER på dere;)
Monnemor Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Hei og hopp... Ikm den 16 sep. vet ikke om det er bare jeg som er så fiksert på det babytingene jeg nå at jeg tror det dukker opp ting. he he. Hatt murringer i magen hele helgen, ufattlig mye luft og ømme pupper... Våknet med kvalme på fredagen men den avtar ut på dagen for så å komme igjen på kvelden. Minner meg veldig om når jeg gikk gravid med sønnen på 3 år.. Vi får krysse fingrene LinnSkrållan... Så håper jeg vi snart kan forlate denne gruppen og gå over i 1 trimester ;-) Lykke til..
Sol85 endelig mamma! Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Er litt usikker om eg har hatt eggløsning denne syklusen..Viss eg har hatt d så e ikm ca mandag 15. Kjenner det godt i eggsokkene og livmora. Stikker mye! Men det gjorde det forrige syklus og... Det som e litt speielt er at eg ALLTID får ømme pupper etter eggløsning, altså lenge før mens, og det har eg ikkje no! Men kan jo godt være pga at eg muligens ikkje har hatt eggløsning..:S Ventetia e laaaaang...! Er på symtomjakt dagen lang.. =)
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 hei jeg har IKM den 16 . å har hatt små vondt imagen siden el... vet ikke om det kan være noe. men er sliten og uvell om dagen. men er nok bare innbildning tenker jeg... idag kom det lyse rosa slim (sorry detaljene) når jeg var på do å tissa,,,,, vet ikke hva det var men... håper håper,.,,,
nr3 i mars Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Jeg syntes jeg kjente murringer i helgen, men jeg spiste også veldig uregelmessig, så det kan ha vært det. Har også vært veldig oppblåst, men har spist noe med mye fiber, så det er jo eg. kanskje en forklaring på det. Har ikm 16 el 17 sept
1gangMaria Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Har litt murring i magen, det pleier jeg egentlig kun ha ved tr, men det er det hele... har ikm 21 sept, så spennende tid de neste to ukene, selv om jeg syns de godt kan gå litt fortere:)
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 ja synnes tiden kan gå litt fortere til tirsdagen den 16... uff går såå sakte.. hihi
LadyLay Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 Har IKM 18.september. Kjenner sitring i nederste del av magen, går ofte på do og har ikke lyst på sjokolade/godterier/brus som jeg vanligvis ikke klarer å motstå. Har også kjent mensmurringer tidligere, men de har gått over til sitringer og følelse av oppblåsthet. Har også fått vondt i rompa/hoften, men jeg vet ikke om dette har sammenheng med graviditet?!?
Hope2015 Skrevet 8. september 2008 #10 Skrevet 8. september 2008 Kan man virkelig ha symptomer så tidlig som bare noen dager etter EL? Jeg har IKM 16./17. men kjenner ikke noe spesielt...
Minesmå:)+en til! Skrevet 8. september 2008 #11 Skrevet 8. september 2008 Dere med ikm den 16. Når hadde dere eggløsning?
Hope2015 Skrevet 8. september 2008 #12 Skrevet 8. september 2008 Fikk utslag på EL-monitor tir og ons forrige uke.
malla85 Skrevet 8. september 2008 #13 Skrevet 8. september 2008 Har ikm den 16. hadde positiv el test på mandag og tirsdag i forje uke
**micke** Skrevet 8. september 2008 #14 Skrevet 8. september 2008 hadde ingen symptomer før jeg begynte å lese denne tråden! hahaha jeg er forøvrig på 5 dpo nå (hadde el på onsdag i forrige uke) og ikm den 18. vet det er helt hull i huet....men har allerede brent en grav. test... hmmmphrrr... utålmodig er bare forbokstaven!
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 8. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 8. september 2008 Så bra at så mange har svart;) Jeg har ikm tirsd 16 sept jeg å Hadde pos el test onsd forje uke. Håper spiren sitter. Gikk på første forsøk med snuppa på 3år..... Jeg hadde sykt murringer i går,og små ømme pupper litt til og fra:( Jaggu svidd en graviditetstest jeg å....*flau* Ville helst ha testet i går jeg....
Troika-3blå Skrevet 9. september 2008 #16 Skrevet 9. september 2008 Jeg har også IKM neste tirsdag, altså den 16. Er veldig spent. Det er visst ikke bare jeg som sørger for overskudd i kassa til ClearBlue, skjønner jeg... Har også testet, selv om jeg vet at det ikke ville gjort noe utslag så tidlig. Jeg kjenner også symptomer på graviditet (tror jeg), men det kan selvfølgelig bare være ønskedrømmer:-( Time will tell! Lykke til alle sammen!
LadyLay Skrevet 9. september 2008 #17 Skrevet 9. september 2008 HEi **mickê** Du er ikke alene - jeg brente også av en i går og fikk en veeeeldig svak strek som jeg ikke stoler på i det hele tatt. Har også IKM den 18.
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 9. september 2008 #18 Skrevet 9. september 2008 jeg har brent av 2 billig tester... tror jeg hadde festeblødning igår. blødde litt når jeg var på do igår men idag er det ingen blødninger.. så jeg håper det var festeblødning,, tok en test idag men ingen utslag,,, er en uke til ikm idag...(16sep)
malla85 Skrevet 9. september 2008 #19 Skrevet 9. september 2008 Jeg trur ikke helt på det her at man kan kjenne at en gravid så tidli, men jeg trur dere har smittet meg med symptom-jaktingen deres. synes kroppen har vært helt rar i det siste. MEN er sikker på at det er fordi jeg har lest for mye her inne. er her å leser flere ganger om dagen.. He,he. Bare en uke til nå! gru-gleder meg som alltid
**micke** Skrevet 9. september 2008 #20 Skrevet 9. september 2008 hehehe godt å se at det ikke bare er meg som tester tidlig!! her går det i en del billigtester ja...har en cb dig liggende, men den sparer jeg på dersom det mot formodning skulle dukke opp en svak svak strek jeg hadde forresten en skikkelig dip i tempen på 5 dpo... er det for tidlig til å være en festedip?? idag (6 dpo) så er den høy igjen.... *håper*
nr3 i mars Skrevet 9. september 2008 #21 Skrevet 9. september 2008 Jeg er fryktelig tørst nå, men vet ikke om det er et symptom, og om det evt. kommer så tidlig? Murringene er borte, men enkelte ganger syntes jeg liksom at det er noe der nede. Men det er kanksje fordi jeg kjenner så godt etter?? :-) Men tørsten er det umulig å slukke. Vet ikke hvor mye jeg har drukket nå.... Blir jo ikke utørst...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. september 2008 #22 Skrevet 9. september 2008 IKM lørdag 20 her. Kjente el men kjenner ingenting enda. Det er isåfall ren innbilling. Eller det at jeg fødte for 6,5 måned siden...
malla85 Skrevet 10. september 2008 #23 Skrevet 10. september 2008 så på lista over oss i uke 38. vi er blitt mange over 30 stk. Håper det klaffer for oss allle!!!!
LadyLay Skrevet 10. september 2008 #24 Skrevet 10. september 2008 ...6dpo i dag og tegnene er der fremdeles, selv om de har endret seg noe. Er småuggen store deler av dagen, fremdeles ganske oppblåst i nedre del av magen, sitringer i livmoren, hyppige do-besøk samt at jeg nå har blitt veldig varm i kinnene (merket det først i går kveld og det har ikke avtatt). Håpe...håpe...håpe....
*Smiley* Skrevet 10. september 2008 #25 Skrevet 10. september 2008 Ingen symptomer egentlig.Murring og ømme pupper oppblåsthet har jeg rundt eggløsning hver mnd.tilog med kvalme. Sist jeg var gravid merket jeg det på at jeg ble så andpusten og mye halsbrann. Hadde halsbrann hele svangerskapet. Men man kan vel ikke merke noe før egget har festet seg? Og det tar vel en del dager fra eggløsning , hvis det har blitt befruktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå