Gå til innhold

Man klarer alt man vil.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uenig.

 

Det er ikke alt man klarer selv om man vil. Men mange liker å si det der som en slags forklaring eller rettferdiggjørelse når noen ikke klarer noe. Ganske arrogant egentlig så lenge det ikke er DE selv som står midt i en vanskelig situasjon.

 

Mye kan man klare, men ikke alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig! Man må se mulighetene og ikke begrensningene.

Har erfart selv at hvis man virkelig vil, så kan man gradvis nærme seg målet (men man må absolutt jobbe for det!) Hvis man ikke vil noe nok, vil man ikke bruke nok energi for å klare det.

 

Men man må være tålmodig, tørre å feile, ikke gi opp og virkelig jobbe seg mot sitt mål!

Skrevet

UENIG! tror man kommer lenger med en positiv innstilling og prøver på ting.

Men jeg VIL leke med min 1 åring på gulvet, jeg VIL kunne levere han i bhg selv uten å bruke alle jeg kjenner, Vil kunne gå opp trappa eller støvsuge uten å grine av smerter etterpå. VIL at denne bekkenløsningen skal bli borte eller mye bedre ihvertfall.

Skrevet

Delvis enig. Noe kan en klare med ren vilje, andre ting, ikke.

 

Eksempler på det kan være at

 

En alkoholiker sjelden klarer å slutte å drikke på egen vilje.

Enkelte overvektige klarer ikke slanke seg på egen vilje.

Syke klarer ikke å bli friske av egen vilje.

 

 

 

Skrevet

Både og.

 

Man skal være klar over hvilke muligheter man har, men også over sine begrensninger.

 

Noen ganger har det ikke med hvor mye man vil, man kan rett og slett ikke. Får ikke til. Evnen er ikke der.

Skrevet

100% uenig!!!!

Jeg klarer ikke alt jeg vil, men er uansett en positiv jente:-)

100% ufør, men lengter etter et friskt og aktivt liv.

Skrevet

Uenig. Man klarer mer enn man tror (det har jeg erfart), men ALT tror jeg ikke man klarer.

Skrevet

Jeg syns at sauen sa det på en veldig fin måte her - Man klarer det man vil så lenge man er HERRE over det!

 

DET er ihvertfall sant:-)

 

Så gøy det var å starte en debatt hvor folk faktisk har holdt seg saklig:-)

Ha en fin dag, jenter:-)

Skrevet

Helt enig!!!!!

Har ikke så lyst til å utdype hvorfor, men jeg har erfart MYE i mitt korte liv som støtter dette utsagnet :)

 

Skrevet

Uenig.

 

Så sort/hvitt er det bare ikke. MEN; man kommer lengre med en positiv innstilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...