Gjest Skrevet 6. september 2008 #26 Skrevet 6. september 2008 Så nydelig han er! Så heldig han er som har deg som mamma!! Stor klem!
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 6. september 2008 #27 Skrevet 6. september 2008 Ååå, han er så nydelig lille gutten din! Virkelig en flott gutt. Historien deres har gjort stooort inntrykk på meg. Jeg tenker masse på dere, å jeg er så utrolig lei meg får at det ikke er noe legene kan gjøre for ham. Det er så ufattelig urettferdig, å jeg får ikke gjort noe med det å det er jeg så forferdelig lei meg for. Sender dere alle gode tanker . Som sagt, jeg tenker masse på dere. Historien deres kommer til å følge meg for resten av livet. Masse klemmer til dere alle tre, å en suuuuuper duper stor god-klem til verdens vakreste Jesper!:-)
Alba44 Skrevet 6. september 2008 #28 Skrevet 6. september 2008 Kjære Gøril. Fiiine fiine Jesper!! Så flott gutt med krone da )) Ønsker dere riktige gode høstdager sammen hjemme! Skjønner godt at det må være godt å være hjemme. Tenker ofte på dere. Varm klem fra Alba.
ifie Skrevet 6. september 2008 #29 Skrevet 6. september 2008 Åh, han er så vakker! Nydelige bilder av dere!
jente 23 Skrevet 6. september 2008 #30 Skrevet 6. september 2008 Utrolig nydelig gutt:) Får helt vondt inni meg med tanken på at han er så syk og ikke skal få vokse opp! Ønsker dere mange gode dager/stunder fremover...klem
Lovemychild Skrevet 6. september 2008 #31 Skrevet 6. september 2008 Han er så utrolig nydelig , og det er så utrolig trist at han er så syk!! Du er en utrolig sterk og flott mamma Alle gode tanker til dere
Mari 74 Skrevet 6. september 2008 #32 Skrevet 6. september 2008 Så fine bilder, han er like vakker som alltid! Takk for at du deler ham med oss, og at du har overskudd til å oppdatere her inne, det er imponerende. Ønsker dere alt det beste!
Caren med mai & julibarn Skrevet 6. september 2008 #33 Skrevet 6. september 2008 For en flott, liten helt dere har! Håper dere får mange fine dager sammen.
"husmor"med lille Nora Skrevet 7. september 2008 #34 Skrevet 7. september 2008 å for en hærlig liten sjarmør!!! kjempe fine bilder du har=) ønsker dere alt godt=)
line_n & sara Skrevet 7. september 2008 #35 Skrevet 7. september 2008 så stor han har blitt!! og nydelig, ikke minst!! klemmer til dere begge, godt å høre at han er i god nok form til å være litt hjemme også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå