Gøril og Jesper :) Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Jeg har lagt ut noen nye bilder av supertøffen vår på mine bilder, om noen vil se :-) Klem, Gøril
Shinyogsmåen Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Utrolig nydelig gutt! Hvordan går dagene deres nå? Mange varme hilsener og klemmer
Gjest Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Så fine bilder :-) Synes spesielt det av dere begge to i samme genser var kjempefint! Han er så fin den lille, tapre gutten deres!
Mamsen og lillegutt Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Så fine bilder:) Han ser ut som en god og blid gutt! Går det bra etter forholdene for tiden? klem
Gjest Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Nydelige bilder av gullgutten deres Han er jo så skjønn
balsam Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 for en herlig liten sjarmør!!! =) tenker på dere!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Har sagt det mange ganger før, og sier det igjen: Jesper er helt ufattelig nydelig! Får helt vondt inni meg av å tenke på at han er så syk men gud for en tapper liten gutt! Og for en sterk mamma du er:) God klem fra
Gøril og Jesper :) Skrevet 6. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. september 2008 Tja, etter forholdene så går det vel greit. Vi har vært hjemme siden 19.aug, og det er ny rekord. Men Jesper er ikke noe særlig i form for tiden :-( Vi bare orker ikke mer sykehus, så vi står på litt ekstra og gjør litt mer jobb hjemme. Ikke noe annet de kan bidra med på sykehuset uansett, siden de ikke vil gi livsforlengende behandling. Er veldig enig i at han er en nydelig gutt ;-)
melkekua™ Skrevet 6. september 2008 #11 Skrevet 6. september 2008 Han er til å spise opp ;o) Flotte bilder! Likte bildet der han har krone på!
Vrimle Skrevet 6. september 2008 #12 Skrevet 6. september 2008 For en skjønn og ikke minst blid gutt:-) Kjempefin!
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. september 2008 #13 Skrevet 6. september 2008 For en herlig og utrolig vakker gutt:o))))
*Timulia* Skrevet 6. september 2008 #15 Skrevet 6. september 2008 Åååååå så nydelig! Fikk endelig tak i Henne-bladet med dere i går (på SATS av alle steder.....der lå det plutselig!) og historien deres rørte meg minst like mye som den har gjort alle andre. Tusen takk for at du har delt deres historie med oss, tror fler enn meg føler at har gitt livet som småbarnsmamma en ny dimensjon. Plutselig ble alle mine problemer så uendelig mye mindre....barna mine er jo tross alt friske! Skjønner godt at dere heller holder dere hjemme så lenge legene ikke gjør noe. Har tilbrakt min del med tid på sykehus, og det er ikke noe å stå etter...... Nyt alle gode stunder med den lille kjekkasen deres! varme tanker kommer deres vei....
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 6. september 2008 #17 Skrevet 6. september 2008 Dette må jo være verdens blideste sjarmtroll jo:-) Får helt vondt i mammahjertet mitt av at han er syk, og ikke får vokse opp Sender klem
Veronica Mars Skrevet 6. september 2008 #18 Skrevet 6. september 2008 Kjære Gøril, så utrolig nydelige bilder! Han er virkelig den nydeligste og tøffeste gutten noensinne! Helt fantastisk! Ønsker dere alt det beste i tiden som kommer, stå på slik du alltid har gjort:) Alt det beste fra oss! xxx
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 6. september 2008 #19 Skrevet 6. september 2008 En nydelig gutt!! Og et kjempe herlig smil Tenker masse på dere!
Lykke X 4 Skrevet 6. september 2008 #20 Skrevet 6. september 2008 Så nydelig en liten gutt Skikkelig blidgutt Tenker på dere. Stooor klem.
Mor di! Skrevet 6. september 2008 #21 Skrevet 6. september 2008 Supertøff og supersjønn!! =) Historien deres har rørt meg masse, og selv om jeg ikke har skrevet masse til deg før, har jeg grått av historiene deres og tenkt masse på dere!
hEiSvEiS Skrevet 6. september 2008 #23 Skrevet 6. september 2008 Han er helt utrolig nydelig :-) Lille store gutten deres som har blitt ett år, med krone og alt .. kjempesøt :-) Historien deres har satt dype spor, og jeg tenker ofte på dere. De nye bildene du har lagt ut av dere sammen fikk neg til å gråte, de lyser sånn av kjærlighet !! Stor og varm klem til tre tøffinger ! Du, Jesper og pappaen!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 6. september 2008 #24 Skrevet 6. september 2008 Flotte bilder! Han er jo bare så pen han gutten deres! Nydelig øyne! Kos dere hjemme så godt det lar seg gjøre og lykke til videre! Tenker ofte på dere!
marianne3108 Skrevet 6. september 2008 #25 Skrevet 6. september 2008 Dere har en nydelig gutt med et herlig smil Har tenkt mye på dere i det siste og håper at dere får kost dere masse hjemme med go´gutten deres! Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå