Gjest Skrevet 5. september 2008 #26 Skrevet 5. september 2008 Steistei - leverpostei ømpebutse - strømpebukse gjis - gris Jeg husker jeg plagdes så med å si "tippekupong" ble bare til "tippekukong"
Gjest Skrevet 5. september 2008 #27 Skrevet 5. september 2008 Kom på noen fler suppsupp - ketsjup faradin - gardin Har en tante som heter Ingunn, hun kalte jeg for tante gumgum.
Northernlights Skrevet 6. september 2008 #29 Skrevet 6. september 2008 Det eneste jeg kan komme på er at jeg sa "dektektimen". =o)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. september 2008 #30 Skrevet 6. september 2008 Var vel mange som sa dekdektimen... Har det enda morsomt med det. Om ombelere for å ommøblere...
Gjest Skrevet 6. september 2008 #31 Skrevet 6. september 2008 Hehe, jeg snakka svært tidlig rent, men det var et ord jeg sa feil da jeg var 3-4år, Veranda ble veranDAGEN.....klarte ikke si det rett, så i frustrasjon sa jeg til slutt, terasse, balkong og altan i stedenfor.
frk Nilsen Skrevet 6. september 2008 #32 Skrevet 6. september 2008 Jeg skulle ha kammbammbammbamm på brødskiva, altså cambambert og lædedædedæde - leverpostei ;-) Da var jeg 2-3år
Masaili <3 Skrevet 6. september 2008 #33 Skrevet 6. september 2008 Soledaler-sandaler rapse ots-raspe ost hektoliter-helikopter Trodde også at bobler (bilen) vokste på trær, og at det lå godteri i potetåkeren!
Masaili <3 Skrevet 6. september 2008 #34 Skrevet 6. september 2008 Sa forresten eterpopp til ederkopp:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. september 2008 #35 Skrevet 6. september 2008 Jeg begynte tidlig å snakke, og snakka reint fra dag èn, men mamma skrev opp tre ord som festa seg som ikke var heeelt riktige: Bøfif: brødskive Mekk: melk Eggel: elgen Tror det var trass og ikke evne det sto på. En venninne av meg, det første ordet hun sa (før mamma og pappa og se og der) var "Hurtigruta". Hun er i dag kaptein på nevnte skip. :-)
vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 6. september 2008 #36 Skrevet 6. september 2008 Dåbbedo = barbeint..........hvor fikk jeg DET kom fra liksom.. Nevøen min å hadde en litt søt en når an var et par år: binnunennabeste = bestemors briller
Strawberrywine Skrevet 6. september 2008 #37 Skrevet 6. september 2008 pappring med gatti fikk alltid en venninne hjemme.. hehe.. kavirng med nugatti. basetti- spagetti kamel - kanel
(0_o) Skrevet 6. september 2008 #38 Skrevet 6. september 2008 Fly -> Glu Farlig -> Vaaaje Professor Baltazar -> Presofor Baltussar Saft -> Sats Edderkoppen -> Egerpappan
Gjest Skrevet 6. september 2008 #39 Skrevet 6. september 2008 "Jeg vil ha seks" til jeg vil ha kjeks He he, sier det enda jeg, men da med en x på slutten
hit og dit Skrevet 6. september 2008 #40 Skrevet 6. september 2008 Eg sa eit par ord feil, men dei var ikkje så svært morsomme. Lillebroren min sa at Kjell Magne Bondevik var STASminister, den er artig synes eg.
Trulte76 Skrevet 6. september 2008 #41 Skrevet 6. september 2008 jeg hadde det fryktelig travelt med å snakke, så jeg ble jo sent til sånn..husker ikke hva det heter..husker han gikk igjennom en kort med bilder som jeg skulle utale, og jeg sa ordene så rent som bare det Så ble bare den ene timen der jeg var der da . Fant ut jeg hadde det travelt med å snakke derfor jeg ikke snakket helt skikkelig. Forkortet ordene osv. Men vet jeg sa camningvogn og så lærte jeg aldri å huske det het senep, så jeg kalte det sement. Så husker jeg pappa sa engang til meg når jeg spurte om han kunne hente senep til meg, ja vent så skal jeg ned i kjellern å hente hehe. på tull da så klart..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 6. september 2008 #43 Skrevet 6. september 2008 Indrianer Gapestokk (gatelys) Kommer ikke på flere...
Ronja&Odin Skrevet 6. september 2008 #44 Skrevet 6. september 2008 jeg sa pinpingvong= campingvogn klapat= plakat
Frøloffen & solskinnsbolla Skrevet 6. september 2008 #45 Skrevet 6. september 2008 appasin = appelsin jakku = yogurt
Mammapudding Skrevet 6. september 2008 #46 Skrevet 6. september 2008 Samboern var bombesikker på at seilersko het Henningsko:) En venn av faren hans hadde nemlig sånne sko, så da samboern min fikk seilersko kalte han det for Henningsko til han var ganske stor..hehe:) Jeg sa omblere til ommøblere og kasteroller til kasseroller:)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 6. september 2008 #47 Skrevet 6. september 2008 Hmm husker ikke om jeg hadde noen slike ord. Men brodern sa vraffel til vaffel og graffel til gaffel, og vrestling til dressing
Hikken Skrevet 6. september 2008 #48 Skrevet 6. september 2008 Gessegebester - Gressklipper Spølstygge - Spøkelse Tutanell - tunnel Bøfise - Brødskive
LapScouse Skrevet 6. september 2008 #49 Skrevet 6. september 2008 Jeg kalte septiktank for saksosekk....
"Pappa`s fulltreffer" Skrevet 6. september 2008 #50 Skrevet 6. september 2008 Føkkepøsse = Fleskepølse Rali = Radio DamDam = Vanndam Gaffel = Vaffel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå