ScaryMama Skrevet 5. oktober 2008 #51 Skrevet 5. oktober 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...)___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy ___________________________________________________ T estet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid:
maaneskinn Skrevet 5. oktober 2008 #52 Skrevet 5. oktober 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...)___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy __________________________________________________ _ T estet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid: KOzy 1pp
Nemi:) Skrevet 6. oktober 2008 #53 Skrevet 6. oktober 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...) Nemi,10 pp ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy __________________________________________________ _ T estet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid: KOzy 1pp
ScaryMama Skrevet 6. oktober 2008 #54 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er IKKE gravid så vidt jeg vet enda. Pass på å ikke kopier nicket nederst da!
Veumjenta ツ Skrevet 6. oktober 2008 #55 Skrevet 6. oktober 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...) Nemi,10 pp ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy __________________________________________________ _ T estet: Ikke gravid: Veumjenta - TR kom som bestilt i dag... PP6 here we come ___________________________________________________ Gravid:
Mikkemafian Skrevet 6. oktober 2008 #56 Skrevet 6. oktober 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...) Nemi,10pp Trilletralle:) ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy __________________________________________________ _ T estet: Ikke gravid: Veumjenta - TR kom som bestilt i dag... PP6 here we come ___________________________________________________ Gravid:
Vifikkiaugust Skrevet 6. oktober 2008 #57 Skrevet 6. oktober 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...) Nemi,10pp Trilletralle:) ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy __________________________________________________ _ T estet: Ikke gravid: Veumjenta - TR kom som bestilt i dag... PP6 here we come Tobarnsmamma i -09? TR kom 5 dager før venta. Inn i 6pp. ___________________________________________________ Gravid:
mihi Skrevet 6. oktober 2008 #58 Skrevet 6. oktober 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...) Nemi,10pp Trilletralle:) ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy __________________________________________________ _ Testet: Ikke gravid: Veumjenta - TR kom som bestilt i dag... PP6 here we come Tobarnsmamma i -09? TR kom 5 dager før venta. Inn i 6pp. - mihi 6.pp ___________________________________________________ Gravid:
blablablu Skrevet 7. oktober 2008 #59 Skrevet 7. oktober 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...) Nemi,10pp Trilletralle:) ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy __________________________________________________ _ Testet: Ikke gravid: Veumjenta - TR kom som bestilt i dag... PP6 here we come Tobarnsmamma i -09? TR kom 5 dager før venta. Inn i 6pp. - mihi 6.pp curly_ønsker_spiresnart - ingen TR ennå, men testen var neg i morges, 1 dag over IKM. ___________________________________________________ Gravid:
-Mariposa- Skrevet 7. oktober 2008 #60 Skrevet 7. oktober 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp -Mariposa- ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...) Nemi,10pp Trilletralle:) ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy __________________________________________________ _ Testet: Ikke gravid: Veumjenta - TR kom som bestilt i dag... PP6 here we come Tobarnsmamma i -09? TR kom 5 dager før venta. Inn i 6pp. - mihi 6.pp curly_ønsker_spiresnart - ingen TR ennå, men testen var neg i morges, 1 dag over IKM. ___________________________________________________ Gravid:
-Mariposa- Skrevet 7. oktober 2008 #61 Skrevet 7. oktober 2008 har ikke testa i dag, venter og ser om mensen kommer i morgen. Har mensmurringer så det holder Men husker ei venninne av meg som var sikker på at mensen var på vei og så var hun gravid i stedet!
ღCinnamonღ Skrevet 7. oktober 2008 #62 Skrevet 7. oktober 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp -Mariposa- ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...) Nemi,10pp Trilletralle:) ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy _____________________________________________ Testet: Ikke gravid: Veumjenta - TR kom som bestilt i dag... PP6 here we come Tobarnsmamma i -09? TR kom 5 dager før venta. Inn i 6pp. - mihi 6.pp curly_ønsker_spiresnart - ingen TR ennå, men testen var neg i morges, 1 dag over IKM. Snupppelurra - TR kom idag, en dag etter IKM.Inn i 2pp ________________________________________________ Gravid:
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 8. oktober 2008 #63 Skrevet 8. oktober 2008 Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp -Mariposa- ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...) Nemi,10pp Trilletralle:) ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy _____________________________________________ T estet: Ikke gravid: Veumjenta - TR kom som bestilt i dag... PP6 here we come Tobarnsmamma i -09? TR kom 5 dager før venta. Inn i 6pp. - mihi 6.pp curly_ønsker_spiresnart - ingen TR ennå, men testen var neg i morges, 1 dag over IKM. Snupppelurra - TR kom idag, en dag etter IKM.Inn i 2pp ________________________________________________ Gravid: snupppelurra Zoia<3
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #64 Skrevet 8. oktober 2008 Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp -Mariposa- ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...) Nemi,10pp Trilletralle:) ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn Tilde 3pp ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy _____________________________________________ T estet: Ikke gravid: Veumjenta - TR kom som bestilt i dag... PP6 here we come Tobarnsmamma i -09? TR kom 5 dager før venta. Inn i 6pp. - mihi 6.pp curly_ønsker_spiresnart - ingen TR ennå, men testen var neg i morges, 1 dag over IKM. Snupppelurra - TR kom idag, en dag etter IKM.Inn i 2pp ________________________________________________ Gravid: snupppelurra Zoia<3
Mikkemafian Skrevet 9. oktober 2008 #65 Skrevet 9. oktober 2008 Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp -Mariposa- ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...) Nemi,10pp Trilletralle:) ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn Tilde 3pp ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy _____________________________________________ T estet: Ikke gravid: Veumjenta - TR kom som bestilt i dag... PP6 here we come Tobarnsmamma i -09? TR kom 5 dager før venta. Inn i 6pp. - mihi 6.pp curly_ønsker_spiresnart - ingen TR ennå, men testen var neg i morges, 1 dag over IKM. Snupppelurra - TR kom idag, en dag etter IKM.Inn i 2pp Trilletralle:( Nå venter fryseforsøk på fertilitetsklinikken!! ________________________________________________ Gravid: snupppelurra Zoia<3
ScaryMama Skrevet 10. oktober 2008 #66 Skrevet 10. oktober 2008 Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp -Mariposa- ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...) Nemi,10pp Trilletralle:) ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn Tilde 3pp ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy _____________________________________________ T estet: Ikke gravid: Veumjenta - TR kom som bestilt i dag... PP6 here we come Tobarnsmamma i -09? TR kom 5 dager før venta. Inn i 6pp. - mihi 6.pp curly_ønsker_spiresnart - ingen TR ennå, men testen var neg i morges, 1 dag over IKM. Snupppelurra - TR kom idag, en dag etter IKM.Inn i 2pp Trilletralle:( Nå venter fryseforsøk på fertilitetsklinikken!! ________________________________________________ Gravid: snupppelurra Zoia<3 KOzy
millami78 Skrevet 10. oktober 2008 #67 Skrevet 10. oktober 2008 Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp -Mariposa- ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...) Nemi,10pp Trilletralle:) ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn Tilde 3pp ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy _____________________________________________ T estet: Ikke gravid: Veumjenta - TR kom som bestilt i dag... PP6 here we come Tobarnsmamma i -09? TR kom 5 dager før venta. Inn i 6pp. - mihi 6.pp curly_ønsker_spiresnart - ingen TR ennå, men testen var neg i morges, 1 dag over IKM. Snupppelurra - TR kom idag, en dag etter IKM.Inn i 2pp Trilletralle:( Nå venter fryseforsøk på fertilitetsklinikken!! millami78( inn i 3pp) ________________________________________________ Gravid: snupppelurra Zoia<3 KOzy
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 11. oktober 2008 #68 Skrevet 11. oktober 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp ___________________________________________________ tirsdag 7 oktober: ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: ___________________________________________________ torsdag 9 oktober: ___________________________________________________ fredag 10 oktober: *prinsesse vil ikke* mensen ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: ___________________________________________________ søndag 12 oktober: ___________________________________________________ Testet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid: ___________ ________________________________________
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 11. oktober 2008 #69 Skrevet 11. oktober 2008 Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp -Mariposa- ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...) Nemi,10pp Trilletralle:) *mamma til prinsesse vil ikke* mensen ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn Tilde 3pp ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy _____________________________________________ T estet: Ikke gravid: Veumjenta - TR kom som bestilt i dag... PP6 here we come Tobarnsmamma i -09? TR kom 5 dager før venta. Inn i 6pp. - mihi 6.pp curly_ønsker_spiresnart - ingen TR ennå, men testen var neg i morges, 1 dag over IKM. Snupppelurra - TR kom idag, en dag etter IKM.Inn i 2pp Trilletralle:( Nå venter fryseforsøk på fertilitetsklinikken!! millami78( inn i 3pp) ________________________________________________ Gravid: snupppelurra Zoia& lt;3 KOzy
3 prins på vei Skrevet 11. oktober 2008 #70 Skrevet 11. oktober 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp ___________________________________________________ tirsdag 7 oktober: ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: ___________________________________________________ torsdag 9 oktober: ___________________________________________________ fredag 10 oktober: ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: ___________________________________________________ søndag 12 oktober: ___________________________________________________ Testet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid: 2gutteroglilleMy testet 10.10. termin 25.06 ___________ ________________________
trumf Skrevet 11. oktober 2008 #71 Skrevet 11. oktober 2008 mandag 6. oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp -Mariposa- ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...) Nemi,10pp Trilletralle:) *mamma til prinsesse vil ikke* mensen Telyset ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn Tilde 3pp ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy _____________________________________________ T estet: Ikke gravid: Veumjenta - TR kom som bestilt i dag... PP6 here we come Tobarnsmamma i -09? TR kom 5 dager før venta. Inn i 6pp. - mihi 6.pp curly_ønsker_spiresnart - ingen TR ennå, men testen var neg i morges, 1 dag over IKM. Snupppelurra - TR kom idag, en dag etter IKM.Inn i 2pp Trilletralle:( Nå venter fryseforsøk på fertilitetsklinikken!! millami78( inn i 3pp) ________________________________________________ Gravid: snupppelurra Zoia& amp; lt;3 KOzy *mamma til prinsesse vil ikke* Telyset
trine->mai07 og juni09 Skrevet 12. oktober 2008 #72 Skrevet 12. oktober 2008 mandag 6. oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp -Mariposa- ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...) Nemi,10pp Trilletralle:) *mamma til prinsesse vil ikke* mensen Telyset ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn Tilde 3pp ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy _____________________________________________ T estet: Ikke gravid: Veumjenta - TR kom som bestilt i dag... PP6 here we come Tobarnsmamma i -09? TR kom 5 dager før venta. Inn i 6pp. - mihi 6.pp curly_ønsker_spiresnart - ingen TR ennå, men testen var neg i morges, 1 dag over IKM. Snupppelurra - TR kom idag, en dag etter IKM.Inn i 2pp Trilletralle:( Nå venter fryseforsøk på fertilitetsklinikken!! millami78( inn i 3pp) ________________________________________________ Gravid: snupppelurra Zoia& amp; amp; lt;3 KOzy *mamma til prinsesse vil ikke* Telyset Trine->
Amia Skrevet 12. oktober 2008 #73 Skrevet 12. oktober 2008 mandag 6. oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp -Mariposa- ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...) Nemi,10pp Trilletralle:) *mamma til prinsesse vil ikke* mensen Telyset ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn Tilde 3pp ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy _____________________________________________ T estet: Ikke gravid: Veumjenta - TR kom som bestilt i dag... PP6 here we come Tobarnsmamma i -09? TR kom 5 dager før venta. Inn i 6pp. - mihi 6.pp curly_ønsker_spiresnart - ingen TR ennå, men testen var neg i morges, 1 dag over IKM. Snupppelurra - TR kom idag, en dag etter IKM.Inn i 2pp Trilletralle:( Nå venter fryseforsøk på fertilitetsklinikken!! millami78( inn i 3pp) Amia (ingen TR enda, men i full gang med mensen smerter...) ________________________________________________ Gravid: snupppelurra Zoia& amp; amp; amp; lt;3 KOzy *mamma til prinsesse vil ikke* Telyset Trine->
Troika-3blå Skrevet 12. oktober 2008 #74 Skrevet 12. oktober 2008 mandag 6. oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp -Mariposa- ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...) Nemi,10pp Trilletralle:) *mamma til prinsesse vil ikke* mensen Telyset ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn Tilde 3pp ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy _____________________________________________ T estet: Ikke gravid: Veumjenta - TR kom som bestilt i dag... PP6 here we come Tobarnsmamma i -09? TR kom 5 dager før venta. Inn i 6pp. - mihi 6.pp curly_ønsker_spiresnart - ingen TR ennå, men testen var neg i morges, 1 dag over IKM. Snupppelurra - TR kom idag, en dag etter IKM.Inn i 2pp Trilletralle:( Nå venter fryseforsøk på fertilitetsklinikken!! millami78( inn i 3pp) Amia (ingen TR enda, men i full gang med mensen smerter...) ingvildks (Skuffet...) ________________________________________________ Gravid: snupppelurra Zoia& amp; amp; amp; lt;3 KOzy *mamma til prinsesse vil ikke* Telyset Trine->
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 12. oktober 2008 #75 Skrevet 12. oktober 2008 mandag 6. oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp -Mariposa- ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...) Nemi,10pp Trilletralle:) *mamma til prinsesse vil ikke* mensen Telyset ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps Maaneskinn Tilde 3pp ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) KOzy _____________________________________________ T estet: Ikke gravid: Veumjenta - TR kom som bestilt i dag... PP6 here we come Tobarnsmamma i -09? TR kom 5 dager før venta. Inn i 6pp. - mihi 6.pp curly_ønsker_spiresnart - ingen TR ennå, men testen var neg i morges, 1 dag over IKM. Snupppelurra - TR kom idag, en dag etter IKM.Inn i 2pp Trilletralle:( Nå venter fryseforsøk på fertilitetsklinikken!! millami78( inn i 3pp) Amia (ingen TR enda, men i full gang med mensen smerter...) ingvildks (Skuffet...) Little.miss.sunshine( inn i 3.pp) ________________________________________________ Gravid: snupppelurra Zoia& amp; amp; amp; lt;3 KOzy *mamma til prinsesse vil ikke* Telyset Trine->
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå