JC:-) Skrevet 22. september 2008 #26 Skrevet 22. september 2008 Hei sann Jeg har et sprøsmål til de to som står som gravid på IKM uke 41. Hvordan i all verden vet dere at dere er gravide nå??? Jeg har EL i disse tider og det er lenge til 8. otober der jeg venter mens... Sikker på at dere er på rett IKM uke?? Men gratulerer begge to, håper vi kommer etter etterhvert.
kokkos Skrevet 23. september 2008 #27 Skrevet 23. september 2008 Hei. Jeg tror ikke de har blitt gravide, men at jeg og hun som skreiv seg på lista før meg har gjort en liten bommert...vi har klart å ta med signaturen nederst når vi kopierte lista for å skive oss på... Så det for seint, og skjønnte at det kunne bli forvirringer her inne. Vi har vel el denne uka, de fleste av oss.
Bare™ Skrevet 23. september 2008 Forfatter #28 Skrevet 23. september 2008 Japp er på bærtur. Derfor nytt nick- Tilogmed ny IKM uke!! Uke 40!!!!!!!!! (siste dagen i uka, da)
Elviraen Skrevet 23. september 2008 #29 Skrevet 23. september 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp Amia CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! ___________________________________________________ søndag 12 oktober: trassetrollet-> prøver igjen ___________________________________________________ Testet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid:
millami78 Skrevet 24. september 2008 #30 Skrevet 24. september 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp Amia CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! ___________________________________________________ søndag 12 oktober: trassetrollet-> prøver igjen ___________________________________________________ Testet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid:
millami78 Skrevet 24. september 2008 #31 Skrevet 24. september 2008 Nå kan jeg se at det ble et veldig lite opphold mellom gravid: og nicket mitt.... håper ikke neste tar med nicket mitt videre da:D
maimora Skrevet 24. september 2008 #32 Skrevet 24. september 2008 Jeg er IKKE gravid nei... så det sto lenger opp ja, men har nok blitt en feil der:)
-Mariposa- Skrevet 25. september 2008 #33 Skrevet 25. september 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp Amia CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! ___________________________________________________ søndag 12 oktober: trassetrollet-> prøver igjen ___________________________________________________ Testet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid:
Amia Skrevet 29. september 2008 #35 Skrevet 29. september 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen ___________________________________________________ Testet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid:
Veumjenta ツ Skrevet 29. september 2008 #36 Skrevet 29. september 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen ___________________________________________________ Testet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid:
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 29. september 2008 #37 Skrevet 29. september 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen ___________________________________________________ Testet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid:
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 29. september 2008 #38 Skrevet 29. september 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) ___________________________________________________ Testet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid: klare for å bli gravid:) pp ps
Amodi Skrevet 30. september 2008 #40 Skrevet 30. september 2008 __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) ___________________________________________________ T estet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid: klare for å bli gravid:) pp ps Little.miss.sunshine:-)
pjokkemamma*07+10* Skrevet 30. september 2008 #41 Skrevet 30. september 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) ___________________________________________________ T estet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid: klare for å bli gravid:) pp ps
pjokkemamma*07+10* Skrevet 1. oktober 2008 #43 Skrevet 1. oktober 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) ___________________________________________________ Testet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid:
pjokkemamma*07+10* Skrevet 1. oktober 2008 #44 Skrevet 1. oktober 2008 Bare ryddet litt nederst...så ikke det så ut som du hadde funnet ut at du var gravid enda, klare for å bli gravid. =) Men imorgen kanskje noen tester positivt??? Spennende!!
blablablu Skrevet 1. oktober 2008 #45 Skrevet 1. oktober 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) ___________________________________________________ T estet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid:
Gjest nanny carrie Skrevet 1. oktober 2008 #46 Skrevet 1. oktober 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) ___________________________________________________ T estet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid:
Ninja87 m TO gutter i magen<3 Skrevet 3. oktober 2008 #47 Skrevet 3. oktober 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) ___________________________________________________ T estet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid:
Troika-3blå Skrevet 3. oktober 2008 #48 Skrevet 3. oktober 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...)___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) ___________________________________________________ T estet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid:
LilleTrille med en tulle Skrevet 5. oktober 2008 #50 Skrevet 5. oktober 2008 mandag 6 oktober: Japp Von Trapp 2 pp Snupppelurra 1 pp Zoia<3 10pp Briane 3pp (max utolmdi allerede) Veumjenta 5 pp curly_ønskerspire_snart __________________________________________ tirsdag 7 oktober: mihi 5.pp enlitengutt07ogkanskjeentil09 - 1pp LilleTrille<3 5.pp ___________________________________________________ onsdag 8 oktober: Amodi - 8pp Chimcaro-ønsker en til maimora __________________________________________________ torsdag 9 oktober: millami78 2pp -Mariposa- Nanny carrie ___________________________________________________ fredag 10 oktober: froeken 2. pp Kokkos 8pp... Ninja87 ingvildks (tror jeg...)___________________________________________________ lørdag 11 oktober: Tobarnsmamma i -09? 5pp CattaT 2pp (litt ustabil syklus, så kan godt hende jeg havner i uke 42...) Lillelerke 2pp - håper d funker nå!!!!!!!!! klare for å bli gravid pp ps ___________________________________________________ søndag 12 oktober: Amia trassetrollet-> prøver igjen Little.miss.sunshine:-) ___________________________________________________ T estet: Ikke gravid: ___________________________________________________ Gravid:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå