Gå til innhold

hva trodde du som liten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe. storebroren min sa at hvis jeg ikke tok edderkoppen på veggen så vill den vokse og bli kjempe stor neste dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min storebropr kunneplutselig, om kvelden, si at han ikke var "Lars" lenger, men at han var et vesen som hadde inntatt kroppen til "Lars" og forvandlet Lars selv til en basill. "Jeg ikke Lars", sa han, med sånn skummel spøkelsesstemme, "..jeg er Mons"..Og jeg var veldig usikker og nervøs for at det kanskje var sant.

Skrevet

trudde bla:

meitemark falt ned fra himmelen når det regnet,(derfor gikk jeg alltid med hette på ved regnevær)

og at søppelmannen skulle ta å kaste oss i søppelbilen og kverne oss opp(trur de fleste ungene i nabolaget var livredde for søppelmannen)

geipet jeg så bærsja kråka på tunga mi

snakket jeg stygt el løy ble tunga mi svart...

at det vokste frukt i magen min om jeg spiste steiner fra frukten

svelget jeg tyggegummi ville det bli tyggeummi tre av meg

Skrevet

trudde også jeg hadde gjort noe kjempe alvorlig og galt 1 gang jeg fikk mensen,turte ikke fortelle det for da trudde jeg foreldrene mine ville gi meg bort

Skrevet

Jo, også husker jeg godt at jeg og ei venninne var heeeeelt sikker på at kjønnet på babyen ble bestemt utfra om mammaen eller pappaen var mest "aktiv" under sex:P Hun var kjempe flau over mammaen sin, hun måtte jo være helt sexgal siden hun hadde fått 4 jenter:P

Skrevet

Hadde hørt at gutte fugler var så mye finere enn jente fugler så jeg trodde at skjæren var gutefuglen og kråken var jentefuglen

Skrevet

hehe, jeg trodde at dersom man spiste frø mens man spiste frukt, ja da kom et frukttre til å vokse ut av øra på meg...

og så trodde jeg også på supermann, at han var virkelig og at han ville redde meg hvis jeg kom opp i trøbbel

Skrevet

jeg trodde at horisonten var ekvator:o)

Skrevet

trodde jeg og min familie var sentrum i verden, og at alt rundt var til for oss. Sånn som butikker, naboer etc

Skrevet

var en nabo som hadde en gård, og da fikk jeg vite av noen andre at om vi gikk på området hans så tok han frem hagla og begynnte å skyte på oss :-) Livredd for å gå i nærheten av den gården :-)

Skrevet

... så plana jeg sandkassen full av flasker og satt meg til å vente på pengene;o)

.. så var jeg liivredd for å gå ut i båt, for jeg var så redd for virvelstrøm:o) (nabogutten hadde vært i det fleere ganger utforbi elva her..hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...