susemor-3 små Skrevet 5. september 2008 #26 Skrevet 5. september 2008 Stemmer delvis på vår familie. Både samboer og jeg var drøyt 3.000 gram da vi ble født. Begge er i dag litt smålubbne, med anlegg for utvidelse... Moren min var nærmere 4.000 gram ved fødsel, og er i dag syltynn. Søsteren min var også drøyt 3.000 gram, men er fremdeles slank. Faren min vet jeg ikke hva veide. Datteren vår var 3.218 gram, og er smålubben nå som 4-åring. Mens sønnen vår som veide nærmere 4.000 gram, dessverre er betydelig undervektig for øyeblikket som 2-åring. Så ja, jeg kan nok i stor grad følge teorien din:-)
RødRev Skrevet 5. september 2008 #27 Skrevet 5. september 2008 Jeg har alltid vært tynn/slank, helt fra jeg var nyfødt.
Gjest Skrevet 5. september 2008 #28 Skrevet 5. september 2008 Brødrene mine og jeg veide fra 2700 til 3200, og er alle slanke- samme gjelder min mann og hans søster.
Gjest Skrevet 5. september 2008 #29 Skrevet 5. september 2008 Men det er jo ikke bare en teori, det er vel forska på og bevist, tror jeg? At fortidlig fødte/små barn har større anlegg for å bli overvektige som store?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå