Turid Laila Skrevet 5. september 2008 #26 Skrevet 5. september 2008 Da ville jeg valgt en gutt til. Kan man velge tvillinger og? I så fall bestiller jeg eneggede tvillinggutter neste gang ;-)
Gjest Skrevet 5. september 2008 #27 Skrevet 5. september 2008 Om det blir flere barn på oss så håper jeg på en jente til For min del er det samme hva det blir egentlig, men for barnets del ville det nok vært best om det var en jente. Ser for meg at en gutt kanskje ville ha følt seg litt utenfor med 2 eldre søstre?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. september 2008 #28 Skrevet 5. september 2008 Mami; har en venninne som tenker motsatt. De ville ha 3 barn dersom de 2 første var enten gutter eller gutt/jente. Fikk de derimot 2 jenter først ble det med de to; three's a crowd-tankegang :oD
cherry coke Skrevet 5. september 2008 #29 Skrevet 5. september 2008 Har faktisk ikke peiling! Bare jeg får flere barn blir jeg kjempeglad! Faktisk ikke viktig hvilket kjønn det er. Av praktiske årsaker er det enklest med jente siden jeg har mye jenteting=) Men som sagt, det spiller ingen rolle.
Mrs. Kaizer Skrevet 5. september 2008 #30 Skrevet 5. september 2008 Nå har jeg to gutter, så skulle jeg bli gravid igjen så håper jeg det er ei jente.
BettyBoob Skrevet 5. september 2008 #31 Skrevet 5. september 2008 siden jeg har en gutt fra før, så hadde det vært moro med ei jente neste gang - men det spiller liten rolle
susemor-3 små Skrevet 5. september 2008 #32 Skrevet 5. september 2008 Med nr 1 var det totalt likegyldig. Jeg ønsket meg bare et friskt barn. Det ble en jente. Med nr 2 ønsket jeg meg derfor en ny jente slik at hun skulle få en søster. Jeg har selv en søster som jeg er veldig glad i, og tenkte at det beste for datteren vår ville være å få en søster. På tilsvarende måte tror jeg at jeg ville ønsket meg gutt på nytt hvis nr 1 hadde vært gutt. Så viste det seg at vår nr 2 ble en lillebror, hehe. Med nr 3 var det også totalt likegyldig hvilket kjønn det ble, siden vi har både jente og gutt fra før. Nå blir det gutt, og det er praktiskt fint fordi det da blir to gutter til slutt.
Mamma+2 Skrevet 5. september 2008 #33 Skrevet 5. september 2008 Hadde ingen spesielle ønsker egentlig- under fødsel- og svangerskap ble det mye kritisk så kjønnet ble helt ubetydelig...kjempeglad for gutten jeg har Og nå har jeg fått en stedatter - som er 2 år eldre enn sønnen min, så føler jeg har vert kjempeheldig
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. september 2008 #34 Skrevet 5. september 2008 Faktisk ikke helt sikker... Siden jeg har to gutter kunne jeg jo tenkt meg en jente som siste, men det er såp enkelt med gutter... så på en annen siden vil jeg helst ha en gutt som siste også.... Og jeg har en liten niese som jeg kan pynte opp og sånn.....
Gjest Skrevet 5. september 2008 #35 Skrevet 5. september 2008 Er kjempe glad for det jeg får jeg. Det viktigste er ikke kjønnet,men at man faktisk kan få barn. Det er stort i seg selv:)
*Rutletutt* Skrevet 5. september 2008 #36 Skrevet 5. september 2008 Spiller ingen trille - har en av hver...og har i grunn ingen planer om flere;o)...meeeen hadde jo vært mest praktisk med ei jente til pga at jeg har klærne etter jenta, men ikke etter gutten;o)
Tredjemann på vei :D Skrevet 5. september 2008 #37 Skrevet 5. september 2008 Aner ikke egentlig... Har en av hver nå, gutt på 3 og jente på 3,5 mnd. Om det blir flere barn, noe jeg gjerne vil, så skal det IKKE skje før om 4-5 år p.g.a utdanning osv, og da er det egentlig likegyldig hva slags kjønn det blir... Men egentlig håper jeg det blir en lillebror, og så kanskje enda en lillesøster:-) Har masse klær til både gutt og jente liggende nå. Om jeg hadde fått gutt nå ville jeg ønsket meg en jente som nr.3 tror jeg. Hadde jeg hatt 2 jenter, ville jeg ønsket meg en gutt... tror jeg:-)
Skorpion Skrevet 5. september 2008 #38 Skrevet 5. september 2008 Har gutt og jente og er egentlig fornøyd med det, men dersom så tror jeg jeg ville sagt jente pga. de hadde blitt tettere i alder og har utstyr til jente. Men egentlig hadde det vært det samme.
Gurine Skrevet 5. september 2008 #39 Skrevet 5. september 2008 Jeg har to jenter, og venter jente nummer tre. Hadde jeg kunne velge, så ville jeg nok hatt en gutt denne gangen. Men ærlig talt så var jeg veldig innstilt på jente nummer tre, og gleder meg masse. Lurer sånn på om hun vil ligne på sine to søstre. Det viktigste for meg var at alt så bra ut på ul
nybebis Skrevet 5. september 2008 #40 Skrevet 5. september 2008 har en av hver, så jeg ville vært like glad for begge dele hvis jeg skulle hatt en til ;0)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 5. september 2008 #41 Skrevet 5. september 2008 Nr 1 håpet vi ble gutt, og det ble han. Nr 2 håper jeg ikke blir noe som helst, for vi vil ikke ha flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå