*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Hva ville du valgt? Jeg har en av hver så for meg hadde det egentlig vært hipp som happ hva det var om jeg skulle hatt en til nå. Men jeg hadde ikke blitt lei meg om det var ei jente, er så mye fine "dilleting" til jenter, hehe... ;o)
☆Anonymia☆ Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Vet egentlig ikke,føler det er ett fett..=)
Zitro Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Skulle jeg hatt nr 3 nå, og kunne velge så hadde det nok blitt ei jente. Mest pga jeg har kvitta meg med alt av gutteting når jeg fikk ei jente nå sist... Så av babyting så er det mye rosa her gitt :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Jente "kan" jeg og det hadde vært praktisk men så hadde det jo vært gøy å prøve gutt også - kanskje noe heeelt annet. Litt redd han hadde blitt femi siden vi er en familie av jenter og han sikkert hadde blitt en dulledutt, hehe... Det viktigste er dog at jeg hadde fått medbestemmelsesrett på navnet hans/hennes ;oDDD
skorpionfruen Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Vanskelig det der. Om man fikk valget liksom. Har jo en jente. Vært gøy med en av hver, meeeeen så har jeg så vanvittig mye greier til jenter da... Men tror jeg ville sagt gutt likevel. Desutten drømte jeg i natt at jeg kom til å få en gutt (er ikke gravid da)
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Har to jenter fra før, hvorav ett hjertebarn, så det eneste jeg tenker på og håper nå er at ultralyden vil vise at barna er friske. Sånn utenom det kunne det vært kjekt med 1 gutt hvertfall, mest for pappaens skyld;o) Blir så mye hormoner her etterhvert hvis det skulle komme to jenter til. Så en av hver nå hadde vært kjekt!
Gjest Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Ville jeg hatt en av hver;) Har en gutt, og jenta er i magen;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 jeg ønska meg egentlig en jente
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Har en gutt, og vi skal ha en til. Kunne jeg velge ville jeg helst sett at det ble en jente, men ønsker aller helst at barnet er friskt. Er så mye fine klær i rosa og til jenter, tenker vel sann siden jeg jo er jente selv. Også har vi masse bunader fra jeg selv var liten og gikk i bunad hver 17. mai fra jeg var 1 år gammel til konfirmasjonen... Men sambo ønsker en gutt til, men det er vel fordi han er gutt selv.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 Veldig fornøyd med to jenter, men hadde jo vært koselig med en gutt også da;) Kanskje neste gang?!
Gjest Skrevet 5. september 2008 #11 Skrevet 5. september 2008 Før jeg visste kjønnet på minsten, ønsket jeg meg ei jente. Men nå som han har kommet (og vi har to gutter) kunne jeg ikke tenkt meg det annerledes. Tror det blir sånn automatisk.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 5. september 2008 #12 Skrevet 5. september 2008 Jeg ønsket meg en jente første gang, må bare innrømme det...ble veldig glad:) Denne gang bryr jeg meg ikke så mye..jeg er jo veldig jentete da og har masse fine jenteting fra førstemann, så det hadde vært kjekt med en jente til..men alikevel så hadde det vært veldig kjekt med en gutt også...en av hver er jo liksom standard:)
*bolla pinnsvin* Skrevet 5. september 2008 #13 Skrevet 5. september 2008 Siden jeg har gutt nå og hater "dilleting", som du sier, så tenker jeg at jeg ønsker meg gutt neste gang også, men jeg vet jo at det ikke spiller noen rolle i det hele tatt, sånn egentlig
Smoothie Skrevet 5. september 2008 #14 Skrevet 5. september 2008 Hadde ikke klart å velge. Har en gutt fra før av, så hadde vært kjekt med en jente, en av hver liksom. Og så synes jeg at butikkene har mye mer finere klær til jenter. Men så synes jeg at gutter som regel er mye lettere å ha med å gjøre, så derfor kunne det vært greitt med to gutter.
Rosie the riveter Skrevet 5. september 2008 #15 Skrevet 5. september 2008 Jeg venter 3 mann nå. Har to gutter fra før. Vet ikke kjønnet ennå. Det spiller jo egentelig ingen rolle... Har jo allt av gutteutstyr, så det er jo det mest praktiske. Føler litt at jeg "kan" gutter nå .*gliser* Men det er jo klart det hadde vert stas med ei jente :-)
solei Skrevet 5. september 2008 #16 Skrevet 5. september 2008 Har aldri hatt ønske..men denne gangen med tredjemann ble eg sint da andre spurte hva jeg håpte på.Dette fordi jeg var livredd for at ungen var syk..så jeg svarte at det var tåpelig så lenge barnet var friskt.Men nå 6mnd etter så ta jeg meg selv i å spørre andre om det samme.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. september 2008 #17 Skrevet 5. september 2008 Ønsker meg en baby til. Er nok ikke veldig jentete av meg så en gutt til hadde passet bra, vært koslig med ei jente også da. Men er ikke gravid og får kose meg med de 2 gutta vi har så får jeg håpe mannen min finner ut at vi skal ha flere en gang.
Minnie Mom Skrevet 5. september 2008 #18 Skrevet 5. september 2008 Jeg har alltid ønsket meg en av hver og det har jeg fått.. ) Nå skal vi ikke ha flere barn, og hvis vi skulle det (eller hvis det skjer noe uventet) så hadde ikke kjønnet spilt så stor rolle. Hadde kanskje vært praktisk med jente siden yngste er det (blitt bedre venner kanskje) og fordi jeg er veldig glad i å kle på kjoler og sånt.., men egentlig hadde ikke kjønnet da spilt noen som helst rolle. Men jeg må si at jeg synes det er fint at det er "lov" å ønske seg et kjønn, vi er jo alle enige om at det viktigste er et friskt barn, men det må heller ikke være tabu at man ønsker seg gutt eller jente..
Gjest Skrevet 5. september 2008 #19 Skrevet 5. september 2008 Nja, jeg har en av hver, så for meg er det okke som. Men siden gutten min er yngst, så hadde en gutt til vært fint=) Så kunne de kanskje ha lekt sammen med tid og stunder. Og det fine med gutter er at man slipper unna alt det grusomme prinsessedillet!
Pappas fultreffer :) Skrevet 5. september 2008 #20 Skrevet 5. september 2008 Jeg har to gutter så jeg håper på en jente neste gang
Joikaboll@ Skrevet 5. september 2008 #21 Skrevet 5. september 2008 Om jeg kunne valgt jente, men det er etter 1 jente og 4 gutter.
Gjest Skrevet 5. september 2008 #22 Skrevet 5. september 2008 I og med at jeg nå straks har to gutter hadde jeg nok valgt en jente som nr. 3. Men må si at jeg egentlig er veldig fornøyd med at slikt er overlatt til tilfeldighetene ;-)
Gjest Skrevet 5. september 2008 #23 Skrevet 5. september 2008 Om slekta til mannen min hadde kunnet bestemme ville det blitt jente, for det er nesten ingen jentebarn i det hele tatt (1 ut av 12 soeskenbarn), men for meg og mannen er det det samme.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 5. september 2008 #24 Skrevet 5. september 2008 Jeg har jo en sønn så om jeg hadde kunnet velge kjønn på neste, må jeg innrømme at det hadde vært trivelig med en jente også
~sjiraff~ Skrevet 5. september 2008 #25 Skrevet 5. september 2008 Tja, skulle jeg hatt et barn til nå så hadde det vært best med en gutt. I og med at da har vi alt av klær o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå