Gå til innhold

Septembermammaer


Sita77

Anbefalte innlegg

Gratulerer! Det var gode nyheter :) Det blir noen fine barseltreff snart ja!

Sladrer på buddha75 i samme slengen: Liam kom til verden i går (tirsdag) og alt er vel med mor og barn.

Jeg vil også ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må bare beklage at jeg ikke dukket opp igår. Hadde et forferdelig migreneanfall som sitter i fortsatt. Virker som om de fleste måtte melde avbud pga diverse plager. Vi får satse på bedre oppmøte etterhvert som flere babyer kommer til verden og formen stiger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med lille Casper :) Blir spennende å høre alles fødselshistorier utover etterhvert som de kommer :)

 

Lykke til alle som enda går og venter! Plutselig er dagen her. Gled dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg heller ikke avgårde igår. Litt vognproblemer...Hadde vært en ide å sjekke at dekkene hadde nåkk luft.. hehe. Gratulerer så kjempe mye Sivert. Gleder meg til å se lille Casper og alle de andre prinser og prinsesser av September.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har født!!! Gleder meg til å se alle prinsene og prinsessene - og håper det blir min tur om ikke alt for lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg skrekkelig spent på om Wombat75 og Hanne29 har født, og om vi kan ha nytt treff med barnevogner snart? :o) Håper alle septembermammaene hat det bra hvertfall!! Her i gården er det bare velstand :) Nyter hvert sekund sammen med lille Casper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har født! 11 dager på overtid, kl 2355 16. sept kom Ada til verden!

Se kort innlegg på terminklubb. Vi koser oss med første dag hjemme og håper på mange hyggelige barseltreff fremover :) Stor klem til store og små, inni og utenfor magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Hanne29 og Wombat75!!

Jeg er klar for barseltreff jeg :o) Vi får kanskje vente litt til "tåka" legger seg hos de som fødte for under ei uke siden også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...