Gå til innhold

Septembermammaer


Sita77

Anbefalte innlegg

Hei og takk for hyggelig treff 1.september.

Er det noen som har lyst til å treffes onsdag 10.september? Kl 13 på Eataly, hvis ikke noen har et annet forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper jo at jeg ikke kan (termin i morgen) men det virker som knøttet trives godt i magen min så kanskje jeg dukker opp :)

Noen som har hørt fra mille og løva forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha kommet, for det var uttrolig koselig forrige mandag. Men det ser ut til at jeg kanskje er opptatt med en liten en, for etter en kontroll på onsdag viser det se at lillegutt ikke vil vokse like mye som vi ønsker. så derfor vet jeg nå hva stripping er (ikke å anbefale!), og det er bestilt time på føden imorgen mtp igangsetting. så vi får nå se hva som skjer. mest sannsynlig er lillegutt ute innen mandag. dere får kose dere, så får vi kanskje til barseltreff etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! Da håper jeg å høre fra deg etter fødselen :)

Masse lykke til, snart er Liam her!

 

Jeg er forresten helt klar for barseltreff bare snuppa finner det for godt å komme til verden... Har prøvd oss med sterk mat og litt rødvin i kveld da så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Skulle gjerne vært med jeg også, men her har lille Julie allerede ankommet. Hun kom i rakettfart på termindatoen. Tok kun 40 minutter fra vi ankom til hun var ute... Hadde faktisk en veldig fin fødselsopplevelse denne gangen.

 

Håper rødvin og sterk mat hjalp litt for deg, wombat75 :) Lykke til!

 

Blir VELDIG gjerne med på barseltreff når flere småttinger melder sin ankomst! Lykke til alle sammen så sees vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av treffet den 10. september? Er det avlyst? Det var veldig koselig å treffe dere alle forrige mandag, så jeg kommer gjerne. :)

Gratulerer til alle som har fått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :)

Jepp da har min lille Løve kommet til verden og vi koser oss hjemme :) Jeg skal prøve å komme en liten tur på Onsdag, men må se det ann. Alt er jo så nytt og litt skremmende enda ;) Får prøve meg på en liten testtur med vogna i morgen vist jeg skal gå så ''langt'' hjemmefra på Onsdag :) He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!! Håper alt gikk bra og gleder meg til barseltreff utover :) Jeg koser meg også hjemme med min nye lille prinsesse. Jeg prøver også å komme på onsdag, men må ta det litt på sparket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Håper alt står bra til dere og så treffes vi etterhvert :) Ingen tegn til noe action her ennå så jeg krysser egentlig fingrene for at jeg ikke kan komme på onsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det ikke skjedd noe ennå men tror ikke jeg har overskudd til å komme i dag. Har nettopp fått nye naboer som skal bygge om hele leiligheten høres det ut som, og sirkelsaga starter rett utenfor soveromsvinduet vårt halv åtte om morgenen! Kombinert med at jeg lå våken til tre i går natt og har vondt i hodet (i går og i dag) så tror jeg at jeg skal ta det med ro.

Skal til jordmor i dag da så det blir spennende å høre hva hun sier. Håper det er noe mere enn "det er bare å ta tiden til hjelp". Sukk, lei nå!

Ha det gøy i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere etterpå, jeg blir hjemme på soffaen jeg etter nok en natt med veldig lite søvn...........Håper snart den ungen finner det for godt å komme ut;-) Og gratulerer så mye til dere som har fødselen overstått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager hvis det kom noen litt sent - jeg var der, men så ingen andre så jeg gikk videre kl 1315 :) Håper på bedre oppmøte neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke møtte opp i dag, men jeg ble plutselig litt opptatt med en fødsel her om dagen :)) Casper kom til verden 06.09.08, 2 uker og 4 dagen før terminen, og jeg var i aktiv fødsel i nesten 26 timer.. herrejemen.. Skal fortelle "min fødselshistorie" seinere :)

Vi kom hjem i dag, og nyter hvert eneste sekund sammen med lilleprinsen og samboeren min. Gleder meg til mange barseltreff i tiden fremover, og til treff med septembermammaene som ikke har fått sine etterlengtede småtroll enda.

Håper alle dere som er over terminen slipper å vente så mye lenger nå :) Krysser fingrene for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...