Kissy 3barnsmor:)) Skrevet 3. september 2008 #26 Skrevet 3. september 2008 Jeg har hatt jentenavnet klart siden første gang jeg ble gravid for snart 6 år siden, og det er Alva:) jeg har fått to gutter som heter Henrik og Ask. Blir det gutt nå, så aner jeg ikke siden jeg har brukt opp de fineste guttenavnene:P Lyst på et navn på E. Faren har lyst på Embla, men ask og embla blir smør på flesk kanskje?
prebs Skrevet 3. september 2008 #27 Skrevet 3. september 2008 Jeg har lyst på: Sigurd, Eirik eller Jacob Av jenter er det mange flotte, men disse er høyaktuelle: Kristin, Johanne, Hedvig, Anna
mossemamma Skrevet 3. september 2008 #29 Skrevet 3. september 2008 Mener at Tristan betyr "født til sorg", derfor døpte vi om katta vår. Sorry for kjipt innlegg, men er vel bedre å sjekke det nå, enn å finne ut av det etter dåpen...
Nupsi Mcnugget Skrevet 4. september 2008 #31 Skrevet 4. september 2008 Jenta mi på ,5 år heter Andrine og gutten i magen skal hete Lucas:)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 4. september 2008 #32 Skrevet 4. september 2008 Jeg har nok en liten Tobias i magen:) Fortsatt ikke heeelt bestemt, men vi tar oss i å kalle han for det hele tiden. Andre navn jeg liker er Jakob, Mikkel, Jonatan og Håkon for å nevne noen.
guttemams 04*05*09 Skrevet 4. september 2008 #33 Skrevet 4. september 2008 Så mange fine navn det var her, god inspirasjon..:)I Guttene våre heter Torjus og Viljar,finne ett navn til er vanskelig.. Men her er noen fine: Jente: *Elida *Olea(oppkalling etter min lillebror som døde for 4 år siden, han hette Ole) *Jorid *Tilde *Tirill Gutt: *Jarand *Tage *kommer ikke på flere..
sullemor Skrevet 4. september 2008 #34 Skrevet 4. september 2008 Det betyr ikke det.. Bare fordi det inneholder ordet Trist, så trenger ikke det å bety at navnet betyr noe som har med det å gjøre.. Ifølge BIM sin navneguide betyr det: forsiktig og modig.. "Bedre å sjekke det nå..." hehe.. Ikke ta det ille opp.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 4. september 2008 #35 Skrevet 4. september 2008 Vi har to jenter som heter Nathali og Olivia. Nå får vi en gutt og vi sliter veldig med navn. Forslagene er : Ian, Felix, Vincent
MintCondition Skrevet 4. september 2008 #36 Skrevet 4. september 2008 Vi får en gutt denne gangen, og han skal hete Peder. Storesøster heter Guro
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 4. september 2008 #37 Skrevet 4. september 2008 Syver var kjempefint !! liker Sivert ,og Guro og Peder var kjempefint ilag!! =) mange flotte navn her !
Mamma til tre gutter Skrevet 4. september 2008 #38 Skrevet 4. september 2008 pappaen i huset vil at lillegutt i magen skal hete markus så da blir det, det!
gullet0305+09 Skrevet 4. september 2008 #39 Skrevet 4. september 2008 Jeg har så lyst på Ludvik hvis det er en gutt, men mannen er ikke enig. Han liker bedre Oscar. Jeg liker Oscar også, så det er ikke helt umulig at det blir en Oscar. Hvis det er en jente tenker jeg på Malin, Gabriella(oppkalling), Mathilde(oppkalling), Adelen og Hanne. Der er mannen ganske enig, men hvilket det blir i så fall er neimen ikke godt å si.
Dudelidum Skrevet 4. september 2008 #41 Skrevet 4. september 2008 Jeg synes Jolina er skikkelig nydelig. Forstår ikke hvorfor navnet er så uvanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå