Gå til innhold

Hva skal deres små hete? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei tuppe på 2 år og hun heter Ava Matea. Til neste har jeg veldig lyst på Celia Sofie/a eller Cajsa Sofia/e. Han vil ha Emilia Camille eller Emilia Kristìn. Heldigvis har vi god tid på oss, guttenavn er nemlig håpløst! Liker Cedrik, Emrik, Abel og Noel..

Hva skal deres små søte hete? :) Evt. hva heter de?

*på jakt etter inspirasjon*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en datter på 5 1/2 (min samboers datter fra forrige forhold) som heter Selma Louise, det synes jeg er veldig fint! Vi bruker stort sett bare Selma, da.

Jeg vet ikke hva det blir ennå, og jeg er ikke sikker på om vi ønsker å vite det heller (har en liten diskusjon gående mellom meg og min samboer - jeg vil han vil ikke :), men de navnene jeg foreløpig har tenkt på er:

Ida

Ida Marie

Nora

Leah

Vetle

Theodor

Sebastian

Noah

Skrevet

tulla mi på 2 år, heter Anine Isabell og den lille tassen i magen skal hete Jacob Leander:)

Skrevet

foreløpig heter babyen i magen Mali Kristine og Lukas Andre:)

Skrevet

Vi hadde egentlig bestemt oss for dobbelt navn med Ada dersom det blir en jente, helt til en venninne forteller at dattera hennes også skal hete Ada... Så nå ble jeg veldig usikker. Ellers syns jeg Othilie er fint, og Selma, Agnes og Andrine. Guttenavn som er aktuelle er Theodor og Johannes. Men... er bare 10+3 da, så laaaang tid å ombestemme seg på...

Skrevet

siden d trolig blir en gutt, skal han hete Andreas Wilhelm :) bruke bare Andreas da, Wilhelm er oppkalling :) d er forsåvidt Andreas å....;)

Hadde de bommet på kjønn, og vi fikk ei jente til, skulle hun hett Olivia Marie ;) kun Olivia da, Marie er også oppkalling ;)

Storesøster heter Alexandra :)

Skrevet

Ada er nydelig :) Othilie også!

Liker også:

Ovidia

Adele

Adelia

Adelina

Vida

Hilda

Skrevet

Olivia er bare helt nydelig :-) Bare synd at min venninne nettopp kalte datteren sin Olivia. Alexandra og Andreas Wilhelm passer flott da :-) Flotte navn!

Skrevet

septemberbaby: Anine er herlig :) Samme med Jacob!

malleleo: Jeg liker Lukas kjempegodt :-)

Skrevet

jenta vår heter ida sofie:)

jenta i magen er vi veldig usikker på men vi har tenkt på

leah

celina

alva

men nå så jeg selma louise å det var jo også fint:)

hadde det vært en gutt ville jeg kalt han daniel å faren ville kalt han christian:)

Skrevet

Vet ikke kjønn enda, så syns det er veldig vanskelig å tenke ut navn.

Blir det jente står disse øverst på lista:

Hannah

Malin

Elise

Ingrid

Eline

Elise blir også mest trolig brukt som mellomnavn til Hannah og Malin om det blir et av navna vi velger

Til gutt er det verre, her blir det nok mange runder før vi blir enige er jeg redd for. Men jeg(og svigermor:-)) har foreløpig Henrik på lista.

Ellers kan disse være aktuelle:

Victor

Elias

Isak

Jacob

Skrevet

Tulla i magen min skal vist hete Amalie=) Sambo har fått gjennomslag på det navnet;)

Jeg liker aller best Sunniva.. og syns også disse er fine;

Malin

Mali

Anikken

mange nydelige navn som dere over nevner også!! ;)

Skrevet

Hos oss blir det oppkalling hvis det blir gutt. Syver etter farfar. Vi bor på en generasjonsgård, så vi synes det er en fin løsning. Dessuten liker vi navnet veldig godt begge to. Hvis det blir jente, har vi tenkt på Frøya, Helle, Matilde og Josefine. Jeg har lyst til å kalle henne Hulda, men responsen er ikke utelukkende positiv :/

Skrevet

Jeg vil det skal bli en Tristan eller ei Sian.

Sarah Mari blir storesøster :)

Skrevet

Vår gutt/jente skal enkelt og greitt hete Asbjørn eller Asbjørg!

Det blir oppkalling etter min farmor som het Asbjørg. Hun døde før jeg ble født, men jeg skal visstnok likne veldig på henne! Synes det blir fint å kalle henne opp, også siden hun var fra samme sted som mannen min:)

Har ellers tre gutter fra før som heter Andrè, Vilhelm og Martin.

Synes forresten at Sivert er et nyyyydelig guttenavn, så det må kanskje vurderes?!

Skrevet

får eg en jente har eg lust at ho skal heite linnea:) gutt har vi ikkje heilt bestemt oss for:)

Skrevet

vaaanskeli med navnevalg ja ;9 men vedi gøy også=)

vi/jeg (samboeren min syns det er litt tidlig og tenke navn enda hehe)

jentenavn tenker jeg vertfall litt på Ida, Frida og Emilie

viss det skulle bli en gutt liker eg veldi godt Noah, Daniel og Marcus

gøy og lese hva dere andre tenker ang navn ;)

Skrevet

Gutten i magen min skal hete Emil.

Skrevet

jeg har to jenter, Emma Elise og Ada Sofie. blir det ei jente til, har vi snakket om Tiril Marie. gutt er vanskelig, men vi leker litt med tanken på oppkalling etter far og farfar. da blir det i såfall Pål Anders... hva synes dere?

Skrevet

Vi sliter max når vi skal velge navn..

var liksom så greit sist hadde navnet klart både til gutt og jente..

men denne gangen står vi fast..... har disse vi liker...

Jentenavn:

Frida '

Tuva '

Ylva

Leah

Emilie

Alva

Matea

Guttenavn:

Dennis

Endre

Eskil

Filip

Jesper (Jesper Andrè)

Philip

Othelius

Noah

theodor

Skrevet

gutten vår heter Rolf-Andrè etter farfaren og pappan.

Skrevet

Her bli det Felix:)

Leah beatrice om det skal vise seg å være jente;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...