Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. september 2008 #26 Skrevet 3. september 2008 Om akkurat "siste ukes hendelser" har så mye å si for forsiktighet rundt "offentliggjøring" av egne nettsider vet jeg egentlig ikke om jeg er helt enig i. Så vidt jeg har skjønt har jo personen som har blitt avslørt ikke hatt noe nettsted å avsløre seg gjennom som h*n har offentliggjort her? Dessuten har vel også den personen oppført seg ganske drastisk annerledes enn hva jeg har merket meg fra de jeg også har tittet på bloggene til. Ja, så har jeg sett fjeset til Lisa&LilleNoah (m. fl), men jeg vet jo fortsatt ikke noe "relevant" for å virkelig kunne skade henne utenom å evt være så barnslig å slenge med leppa om uvesentlige ting som hvordan man ser ut (nå er hun riktignok veldig søt, da, bare så det er sagt) men jeg aner jo ikke hvor hun bor eller hva bhg sønnen går i eller noe sånn. Nettvett, ja, men er det nødvendigvis nettUvettig å vise trynet sitt? Man kan jo bli møtt av like mange stalkere ute på gata eller på et utested...? Klart man gjør lurt i å begrense info, men det føler jeg jo at de fleste gjør også (uten at jeg går inn på alle bloggsidene som blir delt ut her).
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. september 2008 #27 Skrevet 3. september 2008 jeg var veldig lite anonym med at annet nick før, men så begynte "noen" og følge etter meg her inne, og svare på ting for og være dust osv, jeg vet hvem denne personen er på ordentlig og jeg har ikke lyst til at hun skal "forfølge" meg her inne. for det lager bare problemer, aller mest for sønnen min. derfor er jeg litt bevist på det nå men egentlig så liker jeg og drite i sånt og "stå for det jeg sier" men noen ganger blir enkelt for slitsome og diskutere med
Gjest Skrevet 3. september 2008 #28 Skrevet 3. september 2008 jepp.... patetiske mennesker er noe dritt:(
enik<3M06&L08<3 Skrevet 3. september 2008 #29 Skrevet 3. september 2008 Om du vet hva jeg heter til fornavn, el hva barna mine har som fornavn, el hvilken farge jeg har på håret, el hviket fylke jeg bor i, om jeg har grønne el blå øyne, om jeg veier 50 el 80kg om jeg er singel ikke, hva så? Når jeg møte nye bedkjent skaper for de også vite det her, og jeg kan jo ikke vite om jeg kan stole på dem heller. Og om du mener jeg er sygg, feit el tynn, bor på feil side av mjøsa, el what ever.. helt ærlig, jeg kunne ikke brydd meg mindre... Det er ikke noe jeg tar mindre innpå meg enn hva en fremend internett "idiot" mener om meg mitt. Jeg sier hva jeg mener her inne, men det gjør jeg i det daglige liv også, og jeg står for det. jeg er meg selv på godt og vondt her på lik linje som jeg er i det daglige liv. har ikke behov for utlevere meg selv, men har ikke behov for og være så forbanna anonym heller. de tingene jeg ikke vil skal komme til "feil" person, de utleverer jeg heller ikke. men hvem som helst kan få vite hva jeg mener røyking, alkehol,late gubber, slemme stemødre, vansklige bio foreldre, arv,vintersko, parkdresser etc etc.... så se på bloggen min de som vil. har ingen ting og sjule der uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå