Gå til innhold

Hvor blir det av eggløsningen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*danser el-dans i stua* =D

Har du fått henvisning fra legen om innvendig ul??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det murrer hele tiden..men ingen eggløsning..

Skrevet

Haha, jeg også... Har funnet ut at el-dansen må være nesten som en indianer-dans. Istedetfor å si ugg-ugg må vi si egg-egg...:-D Humoren på topp i kveld ja...:-)

Jeg er litt usikker på hva jeg har fått henvisning til, av fastlegen min, men da jeg tok innvendig ul, for 1,5 uker siden, gjorde jeg det uten henvisning. Jeg bare bestilte time hos en privatklinikk, fikk time dagen etter og ble loppet for 1000 gærninger. Fordi han fant ut at jeg muligens har litt tjukke slimhinner i livmoren (heretter kalt tjukkaslivmor :-D) så ville han ta ny innvendig ul når jeg ikke har mensen. Fikk mensen den dagen jeg skulle til ham. Typisk. Det jeg ikke visste da, var at den bare varte i en dag, men det skal jeg snakke med ham om på tirsdag. Jeg skal gå til ham på tirsdag, men så kommer jeg til å skifte til en offentlig en, hvis jeg trenger det. Det koster bare 300,-

Klem

Skrevet

Nei, vi må jo bruke kondom denne måneden. Men om fire uker ca er det på igjen! :)

Skrevet

Haha... *danser el-dans og roper egg-egg, kom til meg....*

Lurer på om el er på vei jeg........hååååper ihvertfall jeg har rett...... Synes det murrer fælt og jeg tok en underlivsjekk på meg selv i stad... Da lignet det litt på el-tilstander... Underlivet var altså litt "oppsvulmet" og tappen føltes "hoven" og åpen... Og det var rimelig fuktig..men ikke noe slim.. Men, det har jeg lite av uansett..

Skrevet

Lille vampyr: Blir gøy når dere kan prøve igjen :-)

Skrevet

Ja, det blir bra. ikke så lenge til.

Men studiet er veldig veldig krevende med mye og omfattende gruppe- og prosjektarbeid hele tida:) Og så jobber jeg jo 50% også nå. Så når vi skal rekke prøvinga vet jeg ikke;) he he:)

Skrevet

Dere får ta en kjapp en annenhver dag rundt el..holder det ;-)

Skrevet

Nå tror jeg kaaanskje eggløsningen min er i gang..... Synes jeg kjenner svakt eggløsning ubehag...og jeg testet i formiddag og resultatet ble ikke positivt, men T-streken var mer enn bare en skyggestrek i dag =D Blir spennende å teste i morgen...

Det er også ømt å ha sex... Noe som er vanlig for meg når jeg har el... Så nå er det sengekos som står i sentrum hos oss ;-) Ble hopping i høyet i går og i dag...hehe... Må sørge for at det blir det søndag og mandag også, siden sambo reiser bort tirsdag-søndag... :-) Får ikke gjort mer med saken etter det...

Skrevet

Pfeew: Jeg håper virkelig el'en kommer slik at dere rekker det! Her håper jeg at el'en kommer på man, tirs, eller ons, men tør ikke håpe for mye...:-/

Klem

Skrevet

Takk for det A1973 :-) Tiden vil vise hos oss begge....

Skrevet

Huff, jeg hadde lovet meg selv (og gynekologen min) at jeg ikke skulle teste etter el mer, men jeg tror ikke jeg klarer å la være.... :-/ Egentlig sykt, for jeg kjenner det veldig godt når jeg får el. Får el-slim 3-4 dager før og når egget slipper har jeg sånne sinnsyke el-smerter at jeg blir helt kvalm (har vært sånn etter at jeg sluttet på pillen). Og ja, sex er vondt, men det må jo til! :-D

Klemj

Skrevet

Hehe.. Testoman..kjenner til det.. Man blir jo mer rolig når man får bekreftet at el-smertene virkelig er el-smerter da.. :-)

Sex er nesten ubehagelig og grusomt når el er skikkelig i gang! I dag var det bare ømt...

Skrevet

Som gynekologen min sa: "Det er bra at du har vondt, da er jeg ihvertfall sikker på at du har eggløsning!" Så selv om det er vondt, så er det et godt tegn. MEN det er jo litt merkelig, det virker jo nesten mot sin hensikt. Hva er vitsen med el når man får vondt når man hekker! Naturlig prevensjon...:-D

Skrevet

Hehe..jeg vet.. Var faktisk en gang jeg hadde så vondt og var kvalm at jeg ikke orket sex!! Men, merker også at sexlysten helt naturlig er på topp i dagene før el, og det er jo knallbra ;-)

Skrevet

Haha, det har hendt at jeg også har hatt så vondt at jeg ikke har orket. Da har jeg bare lagt meg med ryggen til og sagt: "Gjør det du må og bli fort ferdig!" Romantisk....:-D

Skrevet

Hahaha!! =)

Skrevet

Hvordan går det med EL pfeew?

EL staven min slo ut i dag. Var like sterk som teststreken.

Vi har vel begge hatt sykluser på 26-28 dager tidligere, men fikk denne gangen sen EL.

I dag er 25 dag av min syklus, så den slo ut sent vil jeg si. Men kroppen blir vel litt rar av denne prøvinga:)

Jeg har forresten hatt mens eller EL murringer siden onsdag.

Skrevet

Jeg har el til tusen!! Er så ubehagelig og ømt at jeg nesten ikke skjønner åssen jeg skal orke å ha sex! Men, må jo..for sambo reiser i morgen tidlig.. Håper egget slipper snart..!!

Skrevet

hjeeeelp....

Tok en cd digital graviditetstest for 5 min siden, stod gravid der.....

Skrevet

Hehe, beste overraskelsen i verden da!! =D Gratulerer!!!

Skrevet

Supernint: Igjen, gratulerer. Er nesten så jeg har lyst til å ta en gravitest selv...:-D

Pfeew: Her er det også øøøøøøømt. Er skikkelig uvel denne gangen. Er kvalm og har skikkelig mensmurringer samtidig som at det gjør vondt å sette meg ned og å reise meg opp. MEN sex må til, får overfalle mannen i kveld...:-D Kos deg du også! :-D

Klem

Skrevet

Sååå ømt at jeg nesten ikke klarer å slippe en fis en gang!!

Skrevet

Sitter her og småf(n)iser for meg selv her... :-D Har skikkelig vondt jeg også og er i tillegg kvalm og SINNSYKT oppblåst i magen. Trøsten: VI HAR IHVERTFALL EGGLØSNING! :-D Så vi må bare kjøre på! :-D Phu, jeg håper det går over til i morgen, hvis ikke kan jeg bare tenkte ,meg hvor ubehagelig det blir å ta innvendig ul...:-/ Jaja, blir spennende å se uansett!

Klem

Skrevet

Ja, må bite tenna sammen og kjøre på! Frister lite å få noe inni der nå....men, hva gjør man ikke for å få en bebis i magen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...