Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 I følge mine beregninger fra siste mens, så skulle eggløsningen ha kommet forrige lørdag eller søndag..nå er det nesten onsdag, og jeg har ikke antydninger til eggløsning.. :-( Slutta på pilla i april og har hatt sykluser på 26-28 dager hele tiden...helt til nå... Kommer eggløsningen til å komme, eller har kroppen min hoppet over eggløsning denne syklusen...??
supernint Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Det samme tror jeg har skjedd meg denne mnd. Tok ingen tester jeg da pga at jeg var på ferie, men bruker vanligvis å kjenne at EL kommer. Men ikke denne mnd nei...huff... Jeg har kjent litt stikking i dag, men er vel desverre for sent at den skal komme nå også, jeg har IKM fredag 12 september. Eller kanskje litt før det, IKM har nemlig kommet 2 dager før tiden de siste månedene. Hvordan går det med deg da?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 Jeg tester og tester men ikke noe utslag... :-( Så jeg aner ikke hvor lang denne syklusen blir.. Skulle egentlig hatt ikm 12.sept jeg også, men blir sikkert senere fordi el er forsinket... Mulig det kan være virkningene av p-pilla som har gått ut av kroppen min nå.. Sluttet jo på den for 5 måneder siden, og leste i går at de som har gått på p-piller som regel bruker 2-3 måneder lenger på å bli gravid enn gjennomsnittet..og det er jo sikkert fordi virkninga må gå ut og kroppen må "finne seg selv"..eller stabilisere seg..
**micke** Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 jeg krysser fingrene for at den er like rundt hjørnet!!!!!!!!!!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2008 Takk :-) Jeg pleier å kjenne den 2-3 dager før, men finnes ikke antydning...uhuuu...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2008 Ingenting i dag heller... *sukk*
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2008 Jeg vil ha eggløsning nå!!! Sambo reiser bort neste uke..... :-(
supernint Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Huff synes synd på deg. Er i samme situasjon selv, selv om jeg ikke har testet før nå de siste dagene. Men kjente ikke noe forrige uke. Har du testet hver dag i over en uke?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. september 2008 Jeg har testet hver dag i en uke nå... Null utslag!! Ikke litt sterkere strek engang... :-(
maleen Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Værst hos en gyn og prøvd å få scannet egglederene dine? Da kan de se om de har sluppet eller ikke. Noen ganger så kommer ikke El heller. Vært å ta en tur til Gyn for en UL for scanning altså.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2008 Nei, har ikke vært hos gyn... Koster ikke slikt masse penger?? Jeg vet..noen ganger kan kroppen hoppe over el... :-(
maleen Skrevet 4. september 2008 #12 Skrevet 4. september 2008 Var på volvat og gjorde det jeg da, er medlem av Volvat så jeg får litt rabatt betalte 600. Tror det koster rundt 700,- hos privatklinikk. Snakk med legen din å hør.. Lykketil.
meg & to små vampyrer Skrevet 4. september 2008 #13 Skrevet 4. september 2008 Du VET jo at dere bare venter på neste måned så vi alle kan bli gravide samtidig;)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. september 2008 Takk for det maleen :-) Får se hva jeg gjør.... Hehe...ja, egget mitt venter bare på deg lille vampyr!! ;-) Der har vi svaret!! Du er et geni!!
meg & to små vampyrer Skrevet 4. september 2008 #15 Skrevet 4. september 2008 Jepp, så hva er det vel å lure på! ho ho. Hvordan går det her inne? Du venter tydeligvis på el. Mange som har blitt gravide? Jeg studerer og jobber og er halvveis i koma kontinuerlig.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 4. september 2008 Jeg vet ikke om noen jeg har hatt kontakt med som har blitt gravide enda... Men, uke 37 og 38 nærmer seg.. Så blir spennende å se om noen fra uke 34 gjengen har fått en liten spire i magen da :-) Jeg er så lei av å vente på el.. Nesten så jeg innbiller meg selv at jeg er gravid (igjen....), selvom jeg hadde mensen... At det er derfor el ikke kommer...haha... :-) Men, er nok sykluskrøll som begynner nå, etter at pilla har slutta å virke...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. september 2008 Forfatter #17 Skrevet 4. september 2008 Flink du er som studerer forresten :-) Og klarer dere å la være å bruke kondom nå da? :-)
**micke** Skrevet 5. september 2008 #18 Skrevet 5. september 2008 hehehehe der har du nok svaret, ja pfeew! egget saboterer pp'en og venter på lille vampyr!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. september 2008 Forfatter #19 Skrevet 5. september 2008 Dumme egga mine :-P Så innmari utspekulerte atte!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 5. september 2008 #20 Skrevet 5. september 2008 Hei Pfeew, Jeg hadde veeeeldig sen el sist gang. Fikk el da jeg skulle ha mensen og så fikk jeg mensen ca. to uker etter det igjen. Gynekologen min sa at det kan skje etter p-pilleslutt. Håper egget ditt løsner snart! Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. september 2008 Forfatter #21 Skrevet 5. september 2008 Kjeeempelaaang syklus det da... Utrolig kjedelig å gå slik å vente!! Det blir helt sikkert ingen baby av denne syklusen heller... Sambo er borte hele neste uke, så eggløsningen kommer sikkert da... Åååå, da blir jeg sint!!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 5. september 2008 #22 Skrevet 5. september 2008 Jaaaa, det var sinnsykt lenge å vente. Jeg skjønte jo at jeg ikke var gravid, så jeg gikk liksom bare og ventet, med et ørlite håp. Da mensen endelig kom, så varte den bare i en dag! Var hos legen i dag og han spurte flere ganger om jeg var sikker på at jeg ikke var gravid, og det er jeg jo... Testet meg sist på tirsdag, bare for å være heeeeelt sikker, men bare negative tester, så det var nok mensen jeg hadde ja...:-/ Nå går jeg bare og krysser fingrene for at el kommer på tirs-ons som avtalt. Æsj, jeg hater når folk bryter avtaler! Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. september 2008 Forfatter #23 Skrevet 5. september 2008 Huff..no dritt når syklusen klusser til hele prøvinga... Jeg har også tenkt.. Kaaaaanskje jeg er gravid selv om jeg fikk mensen..men testet i dag bare for å sjekke... IKKE gravid... Så er vel bare syklusdritt... MEN, har hørt om flere som plutselig har blitt gravide etter slikt sykluskrøll.. ;-)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 5. september 2008 #24 Skrevet 5. september 2008 PHU, godt å se at det ikke bare jeg som er testoman her! Føler meg av og til virkelig patetisk og latterlig. Så vidt jeg tør å fortelle om det her... Jaja, vi får ta en liten el-dans så kanskje vi får ikm i samme uke! :-D Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 5. september 2008 #25 Skrevet 5. september 2008 PS. jeg skal til gynekolog for innvendig ul på tirsdag, da kan han visst se om jeg har løse egg på vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå