Gå til innhold

Seriøst....er dette kona til Pierce Brosman???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes hun er en flott kvinne, jeg! Frodig og stolt :)

Ja, og som en annen sa, Pierce Brosnan er IKKE James Bond...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm...hun er jo ganske overvektig da. Jeg må innrømme at jeg også ble litt overraska. Ikke fordi at Pierce Brosman fortsatt er gift med henne, det er ikke så rart, det er jo kona hans. Men det er bare så uvanlig å se Hollywood kjendiser som ser såpass normale ut.. sie ikke at det ikke er bra liksom, bare litt uventet..

Skrevet

Det handler om preferanser. Noen menn liker bryster, noen liker rumper, noen liker tynne damer, mens andre liker former. Preferanser har vel lite med å være overfladisk å gjøre. Men dersom preferansene er avgjørende for om forholdet vedvarer, så vil jeg tro det er ganske overfladisk.

Jeg syns det er rart at noen kan se på en annens livspartner og synes synd på vedkommende ja. Jeg syns det er fordomsfullt, snevert og ganske idiotisk på generell basis.

Skrevet

Om mannen din holder seg så godt som han er det lov å jobbe litt for sitt eget utseende også!!!

Skrevet

nå er det ikke meg innlegget ditt er myntet på, men det hender vel at man kommer ed en kommentar som er litt teit eller utenksom uten at det som ligger bak egentlig er så fryktelig fordomsfullt, snevert og idiotisk...ikke alle er så utrolig reflekterte når de slenger ut en kommentar. Skal vedde for at du selv slenger ut endel kommentarer som ikke er sensurert og kritisk vurdert i forkant, mens du fremstår som svært så sympatisk på nettet..

når det gjelder kona til pierce ser hun vel ikke så uvanlig ut, det er bare mer uvanlig at kjendiser ser såpass vanlige ut. ikkeno galt med det

Skrevet

Nei, jeg kunne faktisk ikke ha slengt ut en kommentar av typen "stakkars h*n" på bakgrunn av partneren. Jeg syns det er en utrolig stygg ting å gjøre. Hadde noen rundt meg gjort det, så ville jeg også ha reagert høyt.

..og jeg tror det er svært delte meninger om hvor sympatisk jeg fremstår på nett..

Skrevet

DET kan iallefall jeg skrive under på

sistnevnte utsagn altså

Skrevet

KaMa: jeg fikk akkurat samme komentaren fra min mann, "Åja, så han er puppemann"

Skrevet

Nå er det faktisk en del menn som tenner på store damer...

Skrevet

nei,se og hør tulla sikkert med deg.

dumt spørsmål..

Skrevet

Flott dame.

Ikke overraskende at det er mange usikre smårips på denne siden som må tråkke andre ned.

Skrevet

vel,dumme spørsmål får vel dumme svar??

Skrevet

Ja hvorfor skulle ikke det være mulig?

For det første så ser hun jo helt normal ut, og for det andre så er det faktisk mange menn der ute som foretrekke frodige og naturlige damer.

Og det kan jo også faktisk hende at han kanskje er glad i henne.....??

Skrevet

De minner meg om meg og mannen min.

Han trener hver dag og et optatt av å være sunn. Det var jeg også da jeg møtte han, men 1 år etter vi møttes ble jeg syk og fikk en kronisk sykdomm. Jeg har etter det gått opp mye i vekt og med årene fått to barn. Jeg ser vel ut som konen til Pierce. Jeg lar det heller ikke stoppe meg i å gå i bikini og kose meg på stranden med mann og barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...