Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Det er ikke mulig... http://www.seher.no/php/art.php?id=783772
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Mulig? Pga HAN eller? Ja smaken er som baken sier nå jeg!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Jeg synes hun er fin jeg:) Hun ligner på meg:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Hun var jo BÅDE pen og slank da de møttes, ser vi av tidliger bilder, men etter å ha fått barn har også hun gått litt ut, men er fortsatt nydelig,- synes jeg...Og Pierce Brosnan er en mann som de fleste menn (om dog ikke dette gjelder kjendiser) som elsker sin kone, denne damen som har git ham barn, kjærlighet, vennskap og alt annet han måtte ønske av en kvinne. Da bryr han seg ikke om kiloene hun måtte legge på seg.... Det er jo få "vanlige" menn som bytter ut kone om hun legger på seg litt, hvorfor skal vi da forvente det av kjendiser? Ikke rart de skiller seg oftere enn vi bytter truser, det er jo forventet av de, nærmest
brooklyn Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 ja hvorfor er ikke det mulig? Fordi hun ikke ser ut som et anorektisk vrak på 45 kilo? Fordi hun har hofter og rompe og lår og mage etter å ha født barn? fordi han er den han er så kan han ikke ha en kone som ser ut som henne??
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 james bond... hadde jeg vært kona hans tror jeg jeg hadde passet litt mer på kostholdet mitt... det gjør jeg selv om jeg ikke er kona hans altså..hva er vitsen med å la seg forfalle helt...en skam for helsa
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 kjære vene da, han er jo ikke james bond til daglig. *ler høyt* Det finnes nok flusst av kjekkaser som liker damene sine frodige vettu. Takk og lov for at det fortsatt finnes menn med fornuft! Synes hun var fin jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 så Pierce Brosman er fornuftig basert på at kona hans har blitt feit...hvor er logikken... fedme er helsefarlig, det er ikke vakkert og frodig å se ei feit dame
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 hahaha...STAKKARS pierce sier sambo...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 ja, denne damen var skikkelig snacky...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #13 Skrevet 2. september 2008 Misunnelig for det ikke er deg eller hva??
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #14 Skrevet 2. september 2008 var den til meg? Isåfall er svaret ja!! Skulle gjerne hatt Pierce jeg..klart jeg er sjalu
Anne-B. Skrevet 2. september 2008 #15 Skrevet 2. september 2008 Det er nå bra at selveste Pierce ikke er like overflatisk som deg, HI.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #16 Skrevet 2. september 2008 eh..det er ikke jeg som har silikonpupper og attpåtil er så dum at jeg skryter av det. du er vel ikke så lite overfladisk selv
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 2. september 2008 #17 Skrevet 2. september 2008 Syns faktisk at det er helt topp at et sexsymbol som pierrce Brosman, ikke velger et tynnt bloddert vrak på 45 kg, men en moden, selvsikker kvinne. Og hva så om hun er lubben??? Hun bærer da preg av å ha født barn!!!!! Tydelig at PIERCE er en jordinær, trygg og selvsikker mann som ikke bryr seg om at kona hans er lubben, ikke alle menn i denne verden vil ha syltynne modell damer.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #18 Skrevet 2. september 2008 All ære til Pierce sier nå jeg, han er sikkert drittlei anorektiske motspillere. Nyter og ha en ekte kone :0)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #19 Skrevet 2. september 2008 ja for Halle Berry ser jo så anorektisk og usunn ut...bra sagt!
KaMa Skrevet 2. september 2008 #20 Skrevet 2. september 2008 Det var en oppi her som hadde en samboer som syntes synd på Pierce Brosman. Jeg syns det var en fryktelig rar ting å si. Samboeren min sin første kommentar var "aha, så han er en brystmann.." (Som liker pupper). Den neste var at hun så jo ikke noe særlig annerledes ut enn mange andre mødre i 40 årene. Vel, jeg er fornøyd med å ha en samboer som er lite overfladisk og som er jordnær nok til å være klar over at man faktisk ikke er i 20 årene hele livet. Kropp betyr ikke alt i et forhold.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #21 Skrevet 2. september 2008 Stakkars deg, sier jeg.. Hva skjer når du selv ikke lenger ser ut som en slank supermodell?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #22 Skrevet 2. september 2008 Er det ikke like overfladisk å være en brystmann som å foretrekke slanke kvinner...utrolig dårlig poeng KaMa..viss poenget ditt var å få frem hvor rar samboern til hun over her er... Han foretrekker slanke jenter, Pierce foretrekker bryster. Viss han foretrekker store bryster hadde han garantert ikke kastet et blikk på meg... Mannen min synes heller ikke hun var noe fin å se på.. betyr ikke at han er en overfladisk dritt av den grunn...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #23 Skrevet 2. september 2008 Så konklusjonen er at skuespillere mååå ha pene koner? Eller menn for den del. Lurer på hvordan barna til alle de opererte ser ut jeg..Ehhh er den nesen etter meg? Eller deg ?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #25 Skrevet 3. september 2008 For en gjeng med kjerringer dere er! Den første kona hans døde av kreft, og han og ungene hans ble alene. Kona han har nå heter Keeley Shaye Smith, og har hatt problemer med skjoldbrukskjertelen i mange år. Det er derfor hun er såpass stor. Jeg håper dere som ler av hun også får det sånn at dere kan forstå andres problemer litt bedre. Han er en flott mann som ikke går fra hun bare fordi hun er syk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå