~sjiraff~ Skrevet 3. september 2008 #26 Skrevet 3. september 2008 *ler høyt igjen* Fantastisk mor_til_1_snart2_84!!
Gjest Skrevet 4. september 2008 #27 Skrevet 4. september 2008 He he....Mye morsomt her! Jeg er ikke så mye bedre selv. Det flaueste er kanskje da foreldrene, i sommergruppa på skolen til eldste, skulle møtes hjemme hos foreldrene til en av elevene. Jeg hadde vært innom der en gang tidligere,ca et år før. Husket at huset var rødt og hvilken gate det lå i. Stressa, og dårlig tid som vanlig! Ble lykkelig da jeg så at døra sto på vid gap, parkerte bilen i oppkjørselen og ropte blid og lykkelig "Hei" til de to damene som sto i gangen. De var jo selvfølgelig like blide tilbake. Jeg sparket av meg skoene,gikk inn i stua og spurte "Hvem er dere mammaene til?"( Gutte mammaer, jeg kjente best jente mammaene) De så ut som noen spørsmålstegn! Jeg begynte å ane tegninga, så meg rundt og spurte "Det er vel her sommergruppa skal møtes?" "Sommergruppa? Neeei,sier de og ser veldig tvilende på meg. Herregud, jeg hadde gått inn i feil hus! Skal si jeg fikk på meg skoa i en fart, mumlet noe til unnskyldning og kastet meg inn i bilen. Trodde jeg skulle dø av flause! Måtte ringe og spørre hvilket hus jeg skulle til. Da jeg kom til riktig hus var jeg så flau at jeg ikke sa et pip om flausen jeg hadde gjort noen sekunder tidligere. Rødme rødme! Ja ja.... Og for ikke å snakke om alle gangene jeg har låst meg ute av bilen. At jeg aldri kan lære! Den mest komiske var kanskje da jeg kjørte hjem med 2 åringen i baksete. Parkerte hjemme, bar ut varene, og smalt døra igjen så den låstes. 2 åringen sov i setet. Panikken tok meg jo totalt med en gang! Bilnøkkelen og husnøkkelen inne i bilen! Men takk Gud for mobilen i lomma! Visste ikke hva annet jeg skulle gjøre en å ringe politiet, som heldigvis kom med en gang. De turte vel ikke annet? Jeg var passe hysterisk og storgråt! De tuslet rundt huset og så det åpne vinduet på badet i første etasje. Jeg hadde ekstra nøkkel til bilen inne, men høygravid som jeg var, hadde jeg ikke sjangs å komme meg inn det lille vinduet. Det ble til at den ene politimannen måtte dyttes i baken av han andre, inn gjennom vinduet, opp i badekaret og ut av ytterdøra i gangen. Gjett om jeg var glad, men også ganske flau. Må jo bare le nå i ettertid! 2 åringen sov søtt gjennom hele episoden.
☆Anonymia☆ Skrevet 4. september 2008 #28 Skrevet 4. september 2008 HAHAHAHAHAAHAHHAHAHA Tommage,jeg dør av latter
tarzanjenta Skrevet 4. september 2008 #30 Skrevet 4. september 2008 Ammatåka har tatt meg for fullt de siste ukene......... Fant fjernkontrollen i kjøleskapet Bestilte flybiletter til feil dato både tur og retur, ergo 1700 kroner i bonusregning. Tok på meg 2 truser utenpå hverandre her en dag. Oppdaget det ikke før jeg hadde vært på do og skulle ta på meg buksa. Gikk i feil begravelse her om dagen, en smule pinlig.
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 4. september 2008 #31 Skrevet 4. september 2008 Da jeg lå på sykehuset etter å ha fått sønnen min for 2 år og 8 mnd siden, ble jeg lagt på et ganske kjølig rom. dette var på vinteren. Sønnen min er født to mnd for tidlig og trengte å ha det litt varmt på rommet. jeg gikk inn til pleierne får å si fra om dette. Det gikk noen starks innpå rommet mitt for å ordne dette. jeg gikk på dagligstua i mens..Jeg vandret glad å lykkelig tilbake etter en stund gledet meg til varmt rom:) reiv opp døra og sa HØYT (ja, jeg snakker til meg selv) SYNES NÅ DET VAR GANSKE KALTD INNPÅ HER ENDA JEG!. Men det var noe som ikke stemte, rommet virket så annerledes, på stolen hang det søte små ROSA kjoler og kofferten på gulvet kjente jeg heller ikke igjen...jeg oppdaget til min store forskrekkelse at jeg hadde gått inn på feil rom! rommet mitt var rett ved side av. jeg snudde tvert opp og kom meg ut i rasende fart. jeg håper og tror at det ikke var noen innpå rommet..jeg sjekka ikke:S hørte ikke noe om det på dagligsta neste dag hvertfall:)
Espoir Skrevet 4. september 2008 #32 Skrevet 4. september 2008 Haha, Storhjerte! Skulle gjerne sett oppsynet på de damene da du spanbkulerte rett inn og krevde å få vite hvem de var mammaene til, UTROLIG morsomt!!
Espoir Skrevet 4. september 2008 #33 Skrevet 4. september 2008 Haha, her var det mye morsom! denne må holdes oppe! Jeg klarte følgende kunststykke da jeg skulle ta toget: Gikk inn i billettluken og kjøpte billett. Gikk mot toget, men tok først en avstikker mot et søppelspann der jeg kastet togbilletten, og gikkk deretter inn og satte meg på toget uten billett.
olla Skrevet 4. september 2008 #34 Skrevet 4. september 2008 morsomt!! ler så jeg nesten griner. Min mann skulle ha besøk av en kompis(ja, han er litt vims) Det er noen år siden, barna var små, la seg tidlig, så han tenkte at han ikke skulle ringe på, bare gå rett inne. Det er bare det at han gikk i feil hus.... Går rett inn, treffer en mann i gangen og spør: hva gjør du her?? Mannen svarer: jeg bor her, da kompisen kommer med følgende svar: nei, det gjør du ikke, det er xxxxx som bor her..... Og så forteller han dette da han kommer inn her etterpå, jeg lo og ler fremdeles så jeg får vondt i magen. Ser det levende for meg.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #35 Skrevet 4. september 2008 Flere? Jeg ler så jeg griner.....-også av meg selv!
uuups:) Skrevet 5. september 2008 #37 Skrevet 5. september 2008 Jeg skulle på jobb tidlig en morgen. Skulle levere fra meg lillemann. Kommer på jobb, parkerer og hører en lyd fra baksetet. Og der sitter lillegutt! Så da var det bare å kjøre tilbake for å levere ham. Kom litt for sent på jobb den dagen ja! Du kan tro kollegaene mine fikk seg en god latter. Og det verste er at det er ikke eneste gangen jeg har glemt det. Men har heldigvis kommet på det før jeg har kommet alt for langt hjemmefra:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. september 2008 #38 Skrevet 5. september 2008 Åpne dører og sånn har vi nesten for vane her i huset, mann som dame. Og vi er bare 3! Ikke mange å holde styr på engang. Men vi har stadig løpt ut noen ærend etter middag med ulåst dør og verandadøra på vidt gap (man kan se begge dørene fra veien). Gjort det såpass mange ganger nå at jeg nesten tror at huset vårt er innbruddssikret enten vi låser eller ikke, go har sluttet å gidde å låse døra når jeg leverer snupp i bhg (borte max en halvtime om morran).
Trulte76 Skrevet 5. september 2008 #39 Skrevet 5. september 2008 Da jeg hadde fått mi eldste datter var jeg hjemme hos mine foreldre ei helg (jeg bor ,3,5 time unna hjemplassen min) Var med ei barndomsvenninne på et lite kjøpesenter. Er bare et tettsted, så var ikke så stort kjøpesenter da. Var innom en klesbutikk, og så på litt kosmetikk og div. Vi gikk ut av butikken, ned ei trapp og skulle til å gå ut av senteret, DA kom jeg på tulla mi som lå i vogna og sov i den butikken vi var på. Da var jeg rask å hentet henne. Kan si det aldri har skjedd igjenn Men fikk litt småpanikk da jeg oppdaget jeg hadde gått fra henne. Men vogna stod på samme plass og hun sov enda heldigvis.
Gjest Skrevet 5. september 2008 #40 Skrevet 5. september 2008 Minstemann var nettopp født, og jeg trippet rundt med barnevogn, stolt som bare det. Men jeg var ikke vant til å tenke på at denne vognen alltid skulle være med, så da jeg hadde handlet ferdig på butikken glemte jeg igjen barnevognen etter å ha pakket varene i poser. Det gikk heldigivis veldig kort tid før jeg kom på det, selvsagt, men den følelsen av å luske inn i butikken med følgende strofe: "Eehh, jeg skal bare hente denne her, jeg", ta med seg en barnevogn og gå var ikke god. Du kan tro jeg fikk noen skeptiske blikk - for de som stod ved kassen da jeg kom bilbake var jo ikke de samme som stod ved kassen da jeg gikk, så de kunne jo ikke vite at det virkelig var mitt barn som lå oppi der!!
Gjest Sauen og dingsen **1pp** Skrevet 5. september 2008 #41 Skrevet 5. september 2008 Hahaha=) Damen til min fetter hadde en fin en, da. Hun hadde bakt kaker til sin svigermors bursdag, og skulle sette babyen i bilsetet. I mellomtiden satt hun et svært brett med boller på taket. Og så kjørte hun. Når hun kom ut på motorveien og inn i en tunnell, hørte hun en forferdelig skrangling, og der lå altså alle bollene strødd utover tunellen... godt at svigermor hadde bakt også... =P Jeg hadde besøk av mamma når småen var et par uker gammel, og kokte flasker og pumpe. Glemte hele greien, frem til det kom røyk sivende inn i stuen... Dette var på en søndag, vi hadde bare 5-6 flasker, og jeg hadde kokt alle flasketoppene på en gang, så nå var vi flaskelause... Hehe, fant en flasketutt i skapet som vi måtte bruke resten av dagen... Og neste dag løp jeg på butikken klokken 9 om morgenen og kjøpte 10 flasker...=P
Krusemynthe Skrevet 5. september 2008 #42 Skrevet 5. september 2008 Jeg er en type som omfavner "ammetåka" med begge armene, for jeg gjør slike ting hele tiden - og nå har jeg endelig en god grunn. Bare denne uka har jeg vasket bilnøkkelen i vaskemaskinen (og en ny koster 2000,-) og tatt med meg dattern min på svømmetrening - ei uke for tidlig.... Og i tillegg dratt på shopping i tidenes styggeste sko (som jeg bruker til plenklipp og hente posten). Men de var i hvertfall like, da, det har hendt jeg har hatt en av hver også!
Mom2Two Skrevet 5. september 2008 #43 Skrevet 5. september 2008 Hehe, jeg gjorde noe lignende som deg Intensity. Hadde vært og hentet ungene. Vi har stor felles garasje under bygården. Så jeg parkerte, tok ut begge ungene, skole og barnehagesekk osv. osv. Husket å låse bilen og gikk inn. Dagen etterpå oppdaget jeg at jeg hadde jo låst bilen, men alle dørene jeg hadde brukt var åpne,dvs. tre bildører + bagasjelokket. Hehe... Sløvt, ja...
Fruen i huset Skrevet 5. september 2008 #44 Skrevet 5. september 2008 HAHAH ;¨¨D Sjelden jeg ler høyt av innlegg her inne, men dette var utrolig morsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå