It's all about me Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Mannen og jeg hadde vært ute noen timer.........og for å gjøre det som kunne blitt en lang historie kort: Ikke bare hadde jeg glemt å låse utgangsdøra, men jeg hadde glemt å lukke den også. Hadde gått ifra den på vidt gap. Gikk først opp et lys for meg da mannen som gikk i forvegen inn ropte ut "xxx, hvem av oss gikk ut sist?" Ha ha ha, vi lo godt av det da.
Zitro Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Kremt, jeg dreit meg skikkelig ut og det kunne fort blitt farlig... Dro på barnehagen for å levere størstemann jeg, med stekeplata på. Steikepanna stod også oppå den plata som jeg satte på, så huset var ganske røykfult når jeg kom tilbake. Heldigvis var den tom da, så ingenting i den som kunne brenne med fy og varm den var... Var ute av huset i ca 10-15 minutter...
Ulldott Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Var på kjøpesenter jeg. Parkerte og tok ungen og vogna med meg inn. Da jeg kom tilbake fant jeg bilen med døren OG bagasjerommet åpent... Ikke lett å huske på alt...Litt flau da ja...
Anonymusen Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Jeg går visst i en egen verden for tiden...! Her om dagen satte jeg ned vesken og stellevesken ved siden av bilen for å sette mini inni. Så gikk jeg og satte meg inn og rygget over både vesken og stellevesken...! En annen gang for bare noen uker siden åpnet jeg bildøren for min eldste, satte inn mini, og startet motoren-da kommer det fra baksetet; mamma selen min... og døren! Hadde glemt både sele og dør til hun eldste. Gikk heldigvis bra! Vil tro jeg hadde sett det før jeg begynte å kjøre....
It's all about me Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2008 Ja det er ganske vrient med dører...
Scorpiogi Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 huff ja... Jeg kjørte nettopp 5 mil med en sekk og en leketraktor liggende oppå reservehjulet bak på bagasjedøra.....
Slalotte Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Hehe.. Ja man blir litt surrete ja...
suseduse Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 uff, gjorde mye dumt i ammetåka.. vi bor i blokk og har sånn dør som låser seg når man går ut. skulle ut med søpla mens lillemann sov, og løper ut, kommer til døra igjen, men har ikke nøkkel.. begynner å grine å ringer febrilsk på alle dørene, helt til eldste mann i blokka kommer tuslende ned og slepper meg inn etter noe som føltes som flere timer men i virkeligheten var 5 min. bortsett fra det har jeg glemt korta på biltaket, latt komfyren stå på i noen timer, glemt nøklene i døra (igjen, ytterdøra låser seg automatsik) etc etc
celodi Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Hehe,mye rart man gjør ja=) Jeg var så kald på bena,og ønsket meg noen STYGGE grå skinn tøffler av sambo mens jeg gikk gravid..De var knall gode!Brukte de hver dag! Ble hentet av mamma og pappa og dro til byen,skulle på shopping og spise lunch.. Jeg går ut av bila og mamma sier: Hva er det du har på deg? Joda,det var tøflene ja=) Første stopp ble skobutikken ja=) Men det værste var når jeg satte meg i feil bil..Begynte og ha på meg sæla,og ser på den fremmede mannen ved siden av meg=) Sambo og ungene satt i bilen ved siden av og lo=)
Helene <3 Sarah Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 Satte alltid fra meg ting på taket av bilen... Leker, kaffekopper, tåteflasker.... Alt ble liggende nede i gata her og sambo tok det med seg på vei hjem fra jobb
UnePune äntligen hemma! Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 Gubben har gjort det samme noen ganger =P Jeg hadde parkert midt i byen, og etter et par ærend kom jeg tilbake til bilden som stod med åpen dør - var sikker på at noen hadde robba meg! Men ingenting mangla...og jeg må nok bare skylde på ammetåka =P
Tommage♀♂ Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 Kokte pumpen en gang jeg var på ferie hos mamma og pappa, så kom en gammel venninne innom, og jeg stakk ut og ble borte i timevis. Kom hjem og lurte på hva mamma og pappa hadde drevet med, siden det luktet svidd plastikk i hele huset. Kom ikke på pumpa før jeg fikk servert en kjele med en veldig smeltet og småsvidd pumpe... En annen gang satt vi og spiste på en café sammen med mine foreldre, da jeg fikk øye på litt av bilstolen til minsten på gulvet bak mamma. "Stakkars lillemann da, sitter han der helt alene han da?" sier jeg, som et hint til at noen skal løfte han opp. "Lillemann ligger der han", sier mamma, og peker på fanget mitt. JEG SATT OG AMMET HAM
~sjiraff~ Skrevet 2. september 2008 #13 Skrevet 2. september 2008 Nå ler jeg så tårene triller her tommage x2! Fantastisk!
*Rutletutt* Skrevet 2. september 2008 #14 Skrevet 2. september 2008 Hadde en lignende episode da jeg gikk fra bilen med døren på vid gap på et kjøpesenter mens jeg var inne og handlet i noen timer...*rødme* Har også gått ut med sigletten trukket ned under puppen, men heldigvis hatt ammebh på da...men skikkelig pinlig når ammebh`en er hvit og singletten mørk - var liiiiiitt flau da jeg kom hjem og så meg i speilet....;o) Forresten trenger en ikke være i ammetåken for å glemme å lukke ytterdøren før en går hjemmefra...det klarte samboeren min også her i sommer, he he;o)
MammisOgTøffer`n Skrevet 2. september 2008 #15 Skrevet 2. september 2008 Vi dro på hyttetur, kosa oss skikkelig.....Det er et stykke å gå til hytta, så når vi kom tilbake til bilen så sto altså bildøra piiip oppe, der selvfølgelig jeg hadde sitti.........Snøen lå så fint inni bilen atte......Ikke blid mann da:) På vei for å se på dåpslokalet, er vel ca en mil kanskje....Kom fram og fant ikke tlf min og heller ikke lommeboka........Det lå faktisk fortsatt på taket.....Det kaller man flaks:)
Tjohoppsannhei Skrevet 2. september 2008 #16 Skrevet 2. september 2008 Oi oi oi, ingenting slår den, han lå og ble ammet han ja... *Tørker tårer*
Ronja&Odin Skrevet 2. september 2008 #17 Skrevet 2. september 2008 ja nå triller tårene mine også haha
M by M Skrevet 3. september 2008 #20 Skrevet 3. september 2008 Godt gjort! Jeg glemte bilen min på jernbanen jeg og oppdaget ikke at den var borte før jeg skulle bruke den dagen etter. Samme dag betalte jeg fellesutgifter for resten av året på en gang. Så var uten bil og helt blakk! Sa bare til samboer at heretter må jeg passes på som et lite barn og visse ansvar må jeg fratas frem til jeg har sluttet å amme ;-) Det fungerer - jeg fungerer ikke.
M by M Skrevet 3. september 2008 #21 Skrevet 3. september 2008 Må legge til at jeg åpnet døra med den ene puppen på vift her om dagen. Jeg hadde akkurat ammet og det ringte på døra. Jeg svinset ut og åpnet for postmannen, skrev under og tok imot pakken. Han kikket så rart på meg....så jo ikke før jeg kom inn igjen at ene puppen var ute...Fyttigrisen så flaut!
Gjest Skrevet 3. september 2008 #22 Skrevet 3. september 2008 Sambo har faktisk hatt verre ammetåke enn meg, han. Kaaan være søvnmangel kanskje, men han skylder på ammetåke. Hehe. Den morsomste tabben gjorde han faktisk idag. Mamma skulle passe lillegutt mens vi var på skola, men først måtte sambo hente vogna hans hos moren sin. Han dro avgårde og sa til mamma at det kom til å ta en 20 minutters tid.. I mellomtiden kledde hun på lillegutt ettersom hun hadde tenkt å gå tur med en gang han kom med vogna.. Men tida gikk den, hun gikk ut, satte seg i hagen, gikk en liten runde, men sambo dukket aldri opp. Hun prøvde å ringe, men fikk ikke svar. Tre timer gikk og mamma begynte virkelig å engste seg, men etter en stund ringte sambo opp igjen. Han hadde hentet vogna, slått den sammen, lagt den i bagasjerommet, kjørt til skola og gått rett på forelesning, han. Hehe. Var liksom ikke så mye vits i å hente vogna da.
mor_til_2_84 Skrevet 3. september 2008 #23 Skrevet 3. september 2008 Jeg skulle kaste skittentøy i skittentøysdunken. Det eneste dumme var at jeg kastet det i toalettet og tenkte ikke noe mere på det før neste gang jeg skulle på do....
1, 2, 3!!! Skrevet 3. september 2008 #24 Skrevet 3. september 2008 HEHEHEHE!!! Tørker tårer og snørr her jeg sitter og ler så jeg griner! Glad jeg sitter alene! HA HA HA!!! =)
Gjest Skrevet 3. september 2008 #25 Skrevet 3. september 2008 Hehe, det er bra det ikke bare er meg!! Jeg glemte bla å hente eldstemann på skolen en dag jeg..... En halv time etter at de var ferdige ringer det en far og sier at jenta hans ville gjerne at jenta mi ble med dem hjem og at de hadde venta på meg. Jeg lurte på hvor han hadde møtt dem. Trodde kanskje han hadde møtt dem på vei tilbake til skolen etter uteskole. Men da ahdde de venta en hel halv time. Jaja, bør vell bare være glad hun ikke stod der alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå