:)Mamma&Leander07&Leona09:) Skrevet 6. september 2008 Forfatter #26 Skrevet 6. september 2008 Hvordan går det med dere nurket og Marte80??
såpebobledama Skrevet 6. september 2008 #27 Skrevet 6. september 2008 Jeg har endel friskt blod nå..må vente til etter helga for å sjekke det. Håper det går bra med dere,alle sammen!
Håp om oktober Skrevet 6. september 2008 #28 Skrevet 6. september 2008 Var på ultralyd halv elleve i går morges, hjertet slo og fikk beskjed om at alt så fint ut. Forresten en merkelig lege som sendte meg hjem med beskjed om å strikke og erklærte at han trodde vi ville få et vakkert barn(!) Likvel spontantaborterte jeg 5-6 timer etterpå. Magekrampene begynte i tretida, og embryoet var ute i femtida, så gikk heldigvis ganske fort når det først var igang med meg. Men vondt! Brutale greier, men verst i en halvtime-time. Hele underlivet spente seg. Hvor stor var den? Min var ca en cm lang med 2 mm lange armer og bein. Akkurat som på bilde på 7 uker i boka jeg fikk hos legen. Klarer ikke å la være å kikke jeg da.. Har blødd en del i dag også og har litt smerter, men ikke som i går, mer som vanlige mensensmerter. Ble du fort gravid med denne? Mistet før? Jeg har hadde et svangerskap utenfor livmora i høst/vinter og fikk cellegift for det i vinter. Ble gravid på fjerde forsøk sist og femte nå.
:)Mamma&Leander07&Leona09:) Skrevet 7. september 2008 Forfatter #29 Skrevet 7. september 2008 Huff, så trist å høre:-( Var veldig spent på om det hadde gått samme veien som meg. Legen min sa det hørtes ikke bra ut når det hadde kommet klumper...:-( I dag er 10ende dagen jeg blør, men spiren min kom først ut på fredag... Måtte se jeg også.... Så egentlig bare to røde klumper som satt fast i hverandre, sikkert fostersekken som lå rundt... Triste greier!! Hele greia var ca. 1-2 cm. Har aldri hatt smerter jeg da. heldigvis! Jeg har ikke mistet før. Ble gravid med gutten min på første forsøk. Ble den gangen satt tilbake en hel mnd. Har aldri egentlig skjønt den regninga!! Håper alt er bra med deg, ser du har hvert gjennom mye:-( Hvordan ser du på å bli gravid på nytt igjen? Vi har bestemt oss for å prøve til med en gang blødningene har stanset:-)
Håp om oktober Skrevet 7. september 2008 #30 Skrevet 7. september 2008 Nei, blødninger og klumper er vel ikke akkurat noe godt tegn. Jeg blør på 12. dagen nå. Min kom ut med hel fostersekk den, som var 3 cm stor ca, og så kom plommesekken etterpå som var 2-3 cm. Vi prøver igjen mer eller mindre med en gang, men nå drar samboeren min til USA om en uke og skal være borte i 3 uker, så da blir det uansett en måneds pause. Tenker at kroppen sikkert har godt av en mens mellom også. Det går fint med meg, tenker at vi bare har hatt veldig uflaks 2 ganger og må bare fokusere på å legge dette bak oss nå. Men vet at jeg kommer til å bli redd for at det samme skal skje neste gang. Misunner meg selv "det skjer ikke meg"-lykken første gang jeg var gravid.. og trøster meg selv med at det tross alt er liten sjangs for å at det skal skje igjen. Håper vi blir gravide igjen kjapt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå