Gå til innhold

Hvilket Ikea kjøkken er finest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen hjertelig takk!

Synes det var nydelig....

Også såååå vakker du var da du var gravid, ble helt rørt jeg. Kjempefin blogg! Har iallefall bestemt meg for kjøkken ja !!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilke lampe jeg har?

På kjøkkenet har vi en spott-greie fra ikea.. Den heter noe på C tror jeg, med 5 spotter... må ha masse lys på kjøkken :) Har åpen løsning til spisestua, og der har vi en sånn høvik-lysekrone tror jeg den heter... en 5-armet lysekrone i messing som jeg arvet av en gammel tante :)

Skrevet

Er litt usikker på det faktisk, så at de hadde det i svart på hjemmesiden sin nå iallefall, og det lignet.

Dette kjøkkenet var i leiligheta da vi kjøpte den.

Så antok bare at den het det.

Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men man kan speile seg i det, også må det pusses skikkelig, slik man gjør med vinduer. Er ikke bare å tørke av. så det ser helt J*** ut ! :)

Skrevet

Jeg har også sendt deg PM hehe... nesten legge ut bloggen da haha... Alle vil se kjøkkenet ditt!!

Skrevet

Hmm. Ja da er det hvertfall ikke nexus. Er ikke Abstract da? For det er mye blankere enn Applåd.

Skrevet

Jo det er godt mulig ja !!! :) Blankt kan jeg love deg at det er iallefall he he

Skrevet

Har ädel! Er kjempe fornøyd! Er ganske tidløst og klassisk og håndtakene avgjør hvilken stil du vil ha på kjøkkenet. ;)

Skrevet

Ja har tenkt masse på det faktisk ! :)

Men så ut som om at de var utsolgt for våre størrelser !

Hvilken farve/tresort har du ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...