Gjest Skrevet 1. september 2008 #26 Skrevet 1. september 2008 Tusen hjertelig takk! Synes det var nydelig.... Også såååå vakker du var da du var gravid, ble helt rørt jeg. Kjempefin blogg! Har iallefall bestemt meg for kjøkken ja !!!!
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 1. september 2008 #27 Skrevet 1. september 2008 hvilke lampe jeg har? På kjøkkenet har vi en spott-greie fra ikea.. Den heter noe på C tror jeg, med 5 spotter... må ha masse lys på kjøkken Har åpen løsning til spisestua, og der har vi en sånn høvik-lysekrone tror jeg den heter... en 5-armet lysekrone i messing som jeg arvet av en gammel tante
Gjest Skrevet 1. september 2008 #28 Skrevet 1. september 2008 Er litt usikker på det faktisk, så at de hadde det i svart på hjemmesiden sin nå iallefall, og det lignet. Dette kjøkkenet var i leiligheta da vi kjøpte den. Så antok bare at den het det. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men man kan speile seg i det, også må det pusses skikkelig, slik man gjør med vinduer. Er ikke bare å tørke av. så det ser helt J*** ut !
4skatter Skrevet 1. september 2008 #29 Skrevet 1. september 2008 Jeg har også sendt deg PM hehe... nesten legge ut bloggen da haha... Alle vil se kjøkkenet ditt!!
~sjiraff~ Skrevet 1. september 2008 #30 Skrevet 1. september 2008 Hmm. Ja da er det hvertfall ikke nexus. Er ikke Abstract da? For det er mye blankere enn Applåd.
Gjest Skrevet 1. september 2008 #31 Skrevet 1. september 2008 Jo det er godt mulig ja !!! Blankt kan jeg love deg at det er iallefall he he
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. september 2008 #32 Skrevet 1. september 2008 Har ädel! Er kjempe fornøyd! Er ganske tidløst og klassisk og håndtakene avgjør hvilken stil du vil ha på kjøkkenet.
Gjest Skrevet 1. september 2008 #33 Skrevet 1. september 2008 Ja har tenkt masse på det faktisk ! Men så ut som om at de var utsolgt for våre størrelser ! Hvilken farve/tresort har du ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå