Gå til innhold

Hvilket Ikea kjøkken er finest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurdere å skifte frontene :)

noen som har Ikea kjøkken her ? hva er fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hvit lindingø eller hva det heter... Med signera håndtak (ikke knotter men de andre) og oljet eik benkeplate..

Er kjempe lekkert :)

Skrevet

Åååå ja det er ganske fransk lande stil inspirert, er det ikke ? :)

Lekkert....

Skrevet

VI skal snart ha nytt kjøkken og vurderer Lidingø eller ädel fra Ikea. De syns jeg er finest..

Skrevet

Har vurdert ädel og tidaholm. men er utsolgt for masse i ädel serien ... :/

Skrevet

Hei, er det billig å bare bytte fronter? Har lyst til å renovere kjøkkenet mitt, men har ikke råd til full oppussing... Tar man mål da og bare kjøpre dørene? (Litt grønn på sånt... takker for tips!!)

Skrevet

Jo, det stemmer :) Vi har den stilen gjennomført i hele leiligheten, og det er veldig fint (veldig stolt av vår nyopp-pussede leilighet ja)...

Tidløst er det også :)

Skrevet

Vi har Applåd med Tyda håndtak. Der er også vitrineskapene frostet. Synes det er kjempefint, men heller jo mer mot en minimalistisk stil enn romantisk. Jeg prøver å piffe opp med litt koselig stæsj på kjøkkenbenken.

Skrevet

Ståt..... for det har vi... med 3 vitrineskap.

Skrevet

Ja.... dersom skapene inni passer går det fint. Jeg har tatt mål av alle dører og skuffer, og tenkte å bytte ut dem ja! :)

Vi har IKEA kjøkken fra før, men jeg liker ikke farvene (sort)

Tror det billigste alternativet er ca 5000 kr (nexus) Og da er sokler , håndtak osv inkl, også blir de litt dyrere alternativene ca 10 000 kr.

Avhenger jo veldig av hvor stort kjøkken du har da :)

Det som kan bli vanskelig er jo sidevegger og slikt om du har det.

Skrevet

Elsker frostete vitrineskap.

Mannen min vil ha bare det, men jeg synes det kan bli litt too much?

Tenkte å ha kanskje to slike jeg da, men ... ? :)

Skrevet

Å - det er kjempefint synes jeg :)

hvilken lampe har du på kjøkkenet? ;) he he

Skrevet

Vi har fire vitrineskap, to vanlige og to sånne skap som ligger.

Er enig i at bare vitrineskap kan bli litt mye, men det kommer selvfølgelig ann på kjøkkenet :o)

Skrevet

Vi har da i tillegg (overskap) fire skap uten glass. To vanlige og to liggende.

Skrevet

Tenkte at Ståt var vanskelig å rengjøre jeg ? har dere veldig stort kjøkken ? vårt er vell sånn middels tror jeg....

Skrevet

Vi har også Applåd (tror jeg) - sort .... har lime / grønt tilbehør. ganske stilig faktisk ..... men lei av å ikke få det rent..... må poleres .... :/

Skrevet

Vi har lidingø med heltre eik benkeplate :) synes det er kjempe fint..

Har bilder på bloggen om du vil se ;)

Skrevet

Vi har lindingø:) Er veldig fornøyd;)

Skrevet

Har dere? Det fantes nemlig ikke da vi kjøpte kjøkken i april. Dvs de hadde det hvertfall ikke på nettsidene eller på ikea slependen eller furuset. Vi ville nemlig ha svart kjøkken, men eneste vi fant var nexus, og det var ikke så fint at det gjorde noe...

Skrevet

Kan jeg og få se? Vi skal ha heltre eik benkeplte og hadde vært fint å se det "live"!

Skrevet

Du har post ;)

Kan hende du må bla litt bakover men, husker ikke helt når jeg la inn bilder ;) lite kjøkken også da, men man får litt inntrykk av hvordan kjøkkenet ser ut i et vanlig hjem hvertfall..

Skrevet

Mia, jeg vil ikke legge ut adressen her og jeg får ikke sendt deg post :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...