Snoopy :o) Skrevet 2. september 2008 #26 Skrevet 2. september 2008 GRATULERER SÅ STAS ULLDOR ) Jeg turte endelig å teste i dag tidlig og JIPPI::::: Der stor det *GRAVID* Jeg er så glad jeg så skjønner godt at du måtte gå deg en tur med venninner i går. Vi sees inne på 1. trimester vi. GRATULERER IGJEN:
*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 2. september 2008 #27 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer begge to med spire i magen! Jeg har også nettopp testet positivt :oD Gleder meg sånn og håper selvfølgelig at den sitter som et skudd!
Frk Vims Skrevet 2. september 2008 #28 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer så mye til dere alle tre! Fikk lyst til å kjøpe meg en test jeg og... En uke over 28 dagers syklus, men den er nok lengre denne mnd også.
Dotten Skrevet 2. september 2008 #29 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer så mye da. Så deilig! Lykke til. Og gratulerer til dere andre to på tråden som også har testet positivt
Snoopy :o) Skrevet 2. september 2008 #30 Skrevet 2. september 2008 Tusen takk Dotten. Gratulerer med spiren " Har så lyst på en til....." ) Dette er litt av en dag. Håper inderlig våre små spirer holder seg godt fast. Lykke til og så sees vi sikker på "1. tir". Jeg gleder meg så masse til alt som venter oss. Klemmer fra en i den 7'ene himmel
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 2. september 2008 Forfatter #31 Skrevet 2. september 2008 Så morsomt vi er flere. Ja da sees vi inne på 1 trimester. Gratulere dere 2. :) Syns det er rart symtomene lar vente på seg, i min første graviditet kastet jeg opp i vinkel nermest. Hehe, håper jeg slipper det denne gangen. Var skikkelig uheldig sist gang. Men alt gikk heldigvis bra, har en frisk datter på snart 5 år. Håper jeg får muligheten til et ''normalt'' svangerskap denne her gangen. Og at kroppen henger med, hehe. Er kjempe redd for at jeg får et høy risiko svangerskap denne gangen også. Men regner med at jeg blir ekstra fulgt opp. Og at det ikke ender med keisersnitt denne gangen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå