Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Har syklyser på 28-30 dager. Sist hadde jeg mensen den 29 eller 30 juli. Husker ikke helt. Hvor mange dager er jeg over, hvordan dag skal man telle fra? Når kan jeg teste?
Gjest Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Du teller fra første dag du hadde mens..Fikk du mensen den 29 teller du fra den 29, så du kan trygt teste nå, du er allerede på dag 33 eller noe sånt..
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Ja kanskje jeg skal tørre da, men er så redd for negativ test. Har utsatt det å kjøpe test siden onsdag i forje uke, hehe, min samboer pusher litt på nå. Men føler jeg har ingen tegn på graviditet, er redd det jeg føler er feil. Siden jeg har blitt skuffet med negativ test gang på gang disse månedene.
Snoopy :o) Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Fortell hvordan det går da? Så spent på dine vegne. Lykke til.
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 Tusen takk for det. Skal si ifra, men frykter negativ. Vet ikke hvorfor. Jeg har kjøpt to tester idag, tenkte ta en nå ikveld. Men var akkurat på do nå og glemte telefonen. Hehe, men skal spare opp til ikveld. Hvor lenge burde man spare?
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Jeg tørr heller ikke teste! Jeg er en dag over IKM idag, og har gått på pergo denne mnd her... Så er veldig spent... Men jeg tror nok bare kroppen tuller med meg igjen...
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 1. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2008 Det er det jeg tror min også gjør. Som sagt så føler jeg at jeg ikke har noen spessielle tegn på graviditet. For jeg føler jeg har blitt lurt av disse tegnene tidligere, hehe. Jeg tør ikke engang snakke høyt om hvordan tegn jeg tror kanskje jeg har.
Duddlidu Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Så spennende da! Si ifra om du velger å teste da, spennende å høre Jeg klør i fingrene etter å teste selv, enda jeg ikke har ikm før til søndag! Tror jeg blir gal av å vente, har bestillt tester på internett. Da tar det litt tid før de kommer i posten, slik at jeg MÅ vente litt til, hehe.
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 1. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2008 Skal teste engang ikveld. Må bare spare opp litt, hehe. Er usikker på hvor lenge jeg skal vente med å gå på do.... :s
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 1. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. september 2008 Glemte telefonen, hehe. Skulle stå testen selvfølgelig....
monca*84*j12 Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 lykke til..... krysser fingrene for deg=)
Mikkemafian Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 Må innrømme at jeg lurte litt på akkurat den setningen der..
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 1. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. september 2008 Hehe, ja det kan jeg skjønne....
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 1. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. september 2008 Da har jeg tatt testen. Min samboer overtalte meg. Jeg er i sjokk... Testen var positiv. Og jeg som trodde den skulle bli negativ. Kanskje jeg skal lytte til mine drømmer framover. Jeg har nemlig drømt 3 ganger denne måneden at jeg var gravid og 1 gang at jeg fikk positiv test, og den med testen drømte jeg inatt. Herregud, jeg er faktisk gravid. Jeg måtte bare dele det med dere. Min samboer lo av meg når jeg sa jeg måtte inn her å informere. Blir trist å forlate denne gruppen. Har lest her inne vær dag og fulgt mange tips. Jeg titter nok innom her flere ganger Jeg håper bare babyen vil bli ''sittende'' i magen min... Lykke til alle sammen. Og takk for alle tips dere har delt
wowo Skrevet 1. september 2008 #16 Skrevet 1. september 2008 Hei Gratulere så mye:) Må si jeg ble overrasket at du ventet så lenge, noe å lære av. Godt å høre at man også kan være gravid uten allslags symptomer. Igjen lykke til
Musemor med tre søte små Skrevet 1. september 2008 #17 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer så mye ;-)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 1. september 2008 #18 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer så masse ulldor! Det var veldig hyggelig å høre! Lykke til med spiren! =)
Mamma-til-3-jenter Skrevet 1. september 2008 #19 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer!! Er ikke alle som har noen symptomer når de er gravide (ikke i begynnelsen iallefall)!
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 1. september 2008 #20 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer så masse:)
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 1. september 2008 #21 Skrevet 1. september 2008 Grattis grattis.. va härligt=) Har följt spänningen idag så va glad när jag kom hem från träning å fann ut att du testat positivt!! Lycka till över i 1.trimester
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 1. september 2008 #22 Skrevet 1. september 2008 Oj, så gøy! Har fulgt denne tråden med spenning. Gratulerer! Klem
Gjest Skrevet 1. september 2008 #23 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer så mye :0) kunne nesten tenke meg du var gravid.. Typisk det, den gangen en ikke har symptomer. Lykke til videre :0)
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 1. september 2008 Forfatter #24 Skrevet 1. september 2008 Takk alle sammen Jeg er enda i sjokk. Jeg har gådd en lang tur med to venninner ikveld for å la det synke inn.... Samboeren min skrek gledestårer da jeg teste positivt. Vi har ventet på dette i 5 mnd. Lurer litt på når symtomene skal komme, hehe. Er enda usikker siden det ikke er noen store tegn på graviditet. Håper de kommer så jeg kan senke skuldrene. Blir å teste meg igjen om noen dager for å være sikker. Har jo en til test liggende.
Gjest Skrevet 2. september 2008 #25 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer så mye! Jeg hadde heller ingen symptomer i min første graviditet, annet enn en voksende mage etterhvert :-) Her inne er det veldig mye fokus på symptomer, men det er også vanlig at man ikke kan kjenne at man er gravid i begynnelsen. Spira skal sitte, så nyt graviditeten fremover, og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå