mamman t o.a Skrevet 19. januar 2009 #26 Skrevet 19. januar 2009 hvorfor skulle noen reagere?? alle i rundt oss synes vi er treige med to,sidene min mamma å pappa hadde 2 når de var 20 å 22...
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 19. januar 2009 #27 Skrevet 19. januar 2009 Hovedinnlegger her, spiren satt på første forsøk så her blir det jammen baby om 4,5 mnd... Merkelig, jeg er halvveis allerede! Tenkte jeg skulle skrive litt om reaksjonene siden jeg nevnte det i HI, og det er ingen som har sagt et negativt ord! Var veldig nervøs for å fortelle det til mamma, men hun syns bare det var koselig. Samme med resten av familien. Lykke til alle dere, enten dere skal prøve nå eller senere=)
CN89 Skrevet 21. januar 2009 #28 Skrevet 21. januar 2009 Gratulerer da;D Er så herlig med unger! Her så kommer vel nr 3 helst om 3-4 år:) Men man vet jo aldri;)
Nattegutt og Mamman Skrevet 23. januar 2009 #29 Skrevet 23. januar 2009 Gratulerer Mamsen! Jeg for min del venter nok ca 2 år til, har akkuat fått jobb som assisterende butikksjef i en klesbutikk ,så skal jobbe litt først og ta siste året vgs til høsten. Så skal jeg ha en til sommeren 2010 tror jeg:) Så blir det mange år med studie etterpå! De som har vært ute i arbeidslivet nå vet at det er kjempe vanskelig å få seg jobb, selvom man har utannelse. Og de uten barn blir dessverre prioritert først (som regel)! Men heldigvis har jeg klart å få en del på cv'en min nå så det har gått ganske greit å få jobb! Kan jeg spørre hva dere andre tenker å gjøre videre og har gjort?
Nattegutt og Mamman Skrevet 23. januar 2009 #30 Skrevet 23. januar 2009 Gratulerer Mamsen! Jeg for min del venter nok ca 2 år til, har akkuat fått jobb som assisterende butikksjef i en klesbutikk ,så skal jobbe litt først og ta siste året vgs til høsten. Så skal jeg ha en til sommeren 2010 tror jeg:) Så blir det mange år med studie etterpå! De som har vært ute i arbeidslivet nå vet at det er kjempe vanskelig å få seg jobb, selvom man har utannelse. Og de uten barn blir dessverre prioritert først (som regel)! Men heldigvis har jeg klart å få en del på cv'en min nå så det har gått ganske greit å få jobb! Kan jeg spørre hva dere andre tenker å gjøre videre og har gjort?
Tøvsjura Skrevet 30. januar 2009 #31 Skrevet 30. januar 2009 vi har akkurat fått nr 2 vi da =) er 20 selv og samboeren er 25, har en gutt på 2,5 år og 11.01 fikk vi ei lita jente =) har ikke mottatt noen form for kritikk eller hørt noe negativt i forbindelse med at vi er så unge og har fått barn nr 2, fått full støtte fra omgivelsene rundt oss! så nå er vi en stolt familie på 4 =)
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 12. februar 2009 #32 Skrevet 12. februar 2009 Vi vil garantert få masse kritikk fra omgivelsene! For vi prøver på nummer 2, og er 19 og 24 år. Tøtta vår er snart 14 mnd. Når jeg skulle fortelle mamma at vi prøver så åpnet jeg med at vi ikke ønsket kritikk eller overtalelse, da det er vår avgjørelse å vi har bestemt oss Og jeg rekker akkurat å begynne på sykepleierskolen til høsten Trur faktisk spira sitter nå, for er over IKM
mammantildesireè Skrevet 6. mai 2009 #33 Skrevet 6. mai 2009 Datteren min er 3 år, og jeg vil gjerne ha en til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå