Gå til innhold

termin ca 13.mai. 2009


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 12. mai. Helt uvirkelig å skrive det. Ti tusen sommerfugler i magen. Har vært tidvis veldig kvalm og forrige uke kastet jeg opp også. Jeg er 31 år og har en gutt og en jente fra før av.

 

Håper vi kan slå følge. Det hadde vært utrolig koselig.

 

Vi kunne jo kanskje ha skrevet noen personlige meldinger og mailet hverandre. Her inne kommer vi sikkert til å være litt i tide og utide.

 

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mellom 15. og 18.mai. Vet ikke helt ennå.

Nervepirrende når er så tidlig!!

Skrevet

Ja det hadde vært koselig.

 

Jeg er 23 venter barn nr 2, har ei datter som snart blir 5. Bor i Trondheim.

Enn dere andre????

Skrevet

Termin 15.mai, har selv bursdag 14.mai så dette kan bli moro! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...