Snoopy :o) Skrevet 2. september 2008 #26 Skrevet 2. september 2008 Jeg har termin 12. mai. Helt uvirkelig å skrive det. Ti tusen sommerfugler i magen. Har vært tidvis veldig kvalm og forrige uke kastet jeg opp også. Jeg er 31 år og har en gutt og en jente fra før av. Håper vi kan slå følge. Det hadde vært utrolig koselig. Vi kunne jo kanskje ha skrevet noen personlige meldinger og mailet hverandre. Her inne kommer vi sikkert til å være litt i tide og utide. Hva tenker dere?
RU__ Skrevet 2. september 2008 #27 Skrevet 2. september 2008 Har mellom 15. og 18.mai. Vet ikke helt ennå. Nervepirrende når er så tidlig!!
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 2. september 2008 #28 Skrevet 2. september 2008 Ja det hadde vært koselig. Jeg er 23 venter barn nr 2, har ei datter som snart blir 5. Bor i Trondheim. Enn dere andre????
lakris83 Skrevet 2. september 2008 #30 Skrevet 2. september 2008 termin 12. mai gratulerer til alle mai-jentene
Mathilde og mini Skrevet 2. september 2008 #31 Skrevet 2. september 2008 Termin 15.mai, har selv bursdag 14.mai så dette kan bli moro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå