Gå til innhold

termin ca 13.mai. 2009

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann.. noen med termin ca da el?

Hadde vært gøy å holde kontakten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er ganske sikker på at jeg har i mai, men vet ikke om det er i begynnelsen eller midten. Ble gravid rett etter å ha slutta på p-piller. Håper å få fastsatt terminen om ikke så lenge...

Skrevet

Heia! ;-) Har termin 4. mai. 2009..;-) Hvordan er formen foresten? ;-)

Skrevet

Det har jeg også. Var litt skeptisk til å komme inn på 1trimester, så kommer vel ikke til å være her så mye. Har holdt til på assbefr noen år. Er testene dine svake? Jeg er jo bare 4uker imorgen...

Skrevet

Hei! Jeg har også termin den 13 mai :-).Fikk positiv test i går så jubelen står i taket. Fint å kunne melde seg inn i 1.tri. Da er det bare å krysse fingrene for at spiren klorer seg fast :-).

Skrevet

Hei! Jeg har termin med nr 3, trettende mai!

Fint å ha kontakt med flere med termin rundt den datoen:-)

Skrevet

Jeg testet positivt på lørdag. Termin 11. mai!

Skrevet

Har dere barn fra før av eller er det første gang for noen av dere andre også? Jeg er fryktelig spent på hvordan det vil bli disse 9 månedene...Spent på om når kvalmen kommer, hvor mye jeg legger på meg og når det første livstegnet melder seg. Det som skjer tilsist vil jeg helst vente med å tenke på..

Skrevet

Jeg er, som navnet sier, gravid for første gang og har termin ca 11.05. Også veldig spent, både på om alt går bra og hvordan svangerskapet vil bli. Håper vi alle kan følges ad frem til mai :-) Krysser fingrene!

Skrevet

hei jeg har termin 13.mai i følge BIM da. noen av dere under 30 år el?jeg blir 22 år i november hadde vært morsom og fått kontakt med noen på min alder, som bor en plass på østland??

Skrevet

Betyr dette at vi er like gamle og termin samtidig? Hyggelig :-)

Skrevet

Spørsmålet over var beregnet på Dorthe77. Kom av en eller annen grunn opp nederst.. :o)

Skrevet

Gratulerer badeanna2 og alle dere andre=)

Jeg testet positivt på billigtest på lørdag og positivt på CB idag!

Glad, spent, men våger ikke helt å slippe gleden løs ennå....

Skrevet

Terminen blir da 5.mai 2008...

Håper på en deilig vår:-)

Skrevet

hei har termin ca 6 mai :)

lykke til alle sammen og gratulerer :D

Skrevet

Ja, det var jo koselig! Jeg har en jente på snart fire fra før. Har prøvd en god stund på å bli gravid nå (ca ett år) Så det var veldig moro når det endelig klaffet. Og med deg? Hvordan er formen?

Skrevet

Jeg har ca.13 mai - ingen symptomer enda (blærk).

Men jeg skal IKKE føde, så det blir nok før :P

Skrevet

Jeg har ingen fra før og var så heldig å bli gravid i 2. syklus etter jeg sluttet med pillen. Formen er bra. Litt småkvalm og hetetokter innimellom + utroolig oppblåst..Mye mensmurringer og stikninger gjør meg jo litt nervøs.. Klarer ikke slippe jubelen helt løs ennå siden det er så tidlig, men veldig koselig, da : ) Krysser fingrene for at spirene våre klorer seg fast : )

Skrevet

11. mai her, etter positive tester på lørdag! Har ikke barn fra før...

Skrevet

Heisann jeg har termin 10 mai 2009, så bor du i oslo?omegn?

*lykke til*

Skrevet

Det skal være sikkert og vist! Jeg føler meg akkurat lik som med førstemann. Mensmurringer og kvalm. Kaster ikke opp så det er enda bra. Kastet ikke opp med førstemann heller men var konsant kvalm. Det eneste som hjalp var å spise. Rosinboller var favoritten. Selvfølgelig la jeg på meg myye. Denne gangen skal jeg ta det litt mer med ro:)

Skrevet

Lister meg stille inn her. Fikk nettopp to streker! Termin 13. mai :-)

Skrevet

Hei jeg testet positiv idag. Har regnet med fram til termin ca 8 mai.

Har så og si ingen symtomer. Men regner med de kommer for fullt snart.

Skrevet

så gøy at vi er så mange med termin 13 mai her :)

gleder meg til å følge dere!!

jeg har fått giga pupper!

så er jeg veldig oppblåst i magen..

dette blir min nr 2, så kjennes som jeg er skikkelig gravid allerede... mye som skjer inni der... ;:)

noen som gruer seg til fødselen el?? ser du ikke skal føde "Fru_HK"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...