Gå til innhold

har dere nøkkel til deres foreldres hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, har det... jeg bodde der vel fra jeg var 15 til jeg var 17, men har hatt nøkkelen min hele tiden. Sjelden vi reiser dit uten at det er planlagt, siden det er 12 mil dit. Men hender jeg er hjemme og jobber på sykehjemmet hvor jeg jobber i de fleste ferier og noen helger av og til, og da er de ikke nødvendigvis hjemme... de har også nøkkel til oss, men det er nok mest fordi vi leier en leilighet de eier ;) Hender de låner den av praktiske grunner når vi ikke er hjemme og de skal på kurs eller møter her i byen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp det har jeg:) de har aldri bedt om å få den tilbake etter jeg flyttet så:) og både min søster og min bror har oxo:)

Skrevet

Ja, det har jeg. Og de har til leiligheten min. Veldig greit i fht til om de skal hente jr i bhg, passe ham, om noe skulle skjedd meg.. Har feks opplevd å bli så syk på natten at jeg såvidt klarte ringe de. (er alenemor) og hadde ikke de hatt nøkkel hit hadde de måtte brutt seg inn. Jeg hadde ikke sjangs til å bevege meg..

Skrevet

Ja, det har jeg.

Mannen har til svigerforeldrene mine.

Skrevet

Nei. Men har til svigers.

Skrevet

har til mamma og pappa sin eiendom (fellesnøkkel til alt), og de har til vårt hus. greit med blomstervanning og postinntaking, samt om vi skulle trenge å låne noe.

Svigers bor på andre siden av landet, så det er jo strengt tatt ikke nødvendig.

Skrevet

Alle må jo ha nøkkel til deres foreldre og svigers hus. Det skulle jo bare mangle. Noe annet ville gjort meg svært skuffet.

Skrevet

Nei det har jeg ikke. Men så bor de nesten 2 timer unna meg så liten sannsynlighet at jeg reiser dit uten at de er hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...