Gå til innhold

har dere nøkkel til deres foreldres hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har til mamma (ikke barndomshjem, men der jeg bodde selv før jeg giftet meg), gubben til sin mors hus (ikke barndomshjem). Har også nøkkel til svigers bil, hehe. Dette fordi de reiser vekk i lengre perioder og bruker oss (siden vi bor nærmest av barna hennes) som vanne-og-ta-inn-posten-hjelp + at hun gjerne låner bort bilen når hun er vekke. Men det er litt enveis - de får nøkkel til vårt hus hvis/når vi er borte, men leverer den tilbake når vi kommer tilbake. Men de vet hvor nøkkelen til kjellerdøra ligger, så helt "utelåst" er de ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mamma & pappa sin nøkkel :-p

Skrevet

Nei, ikke til min pappa og stemor. Har ingenting å gjøre der med mindre de er hjemme.

Men, jeg har nøkkel til min bestemor. Det er fordi jeg blir paranoid om hun ikke svarer i telefonen. Hun er gammel og har dårlig helse.

Skrevet

Nei har ikke det. Er ikke der om de ikke er hjemme. Men mamma bor ikke i mitt barndomshjem lengre, så føler ikke jeg har bruk for å ha den heller.

Skrevet

ja til foreldrene mine og hans

Skrevet

Ja, jeg har ikke levert den tilbake etter at jeg selv bodde der som barn/ungdom.... (barndomshjem) Ettersom det er 4 timer å kjøre dit vet de alltid om vi er i området eller ikke og jeg låser meg inn selv om de ikke er hjemme.

Skrevet

Jeg og mine to søsken har nøkler, ja. Det er himla praktisk.

Skrevet

Jepp :) har beholdt mine husnøkler etter at jeg flyttet ut. Kommer og går som jeg vil. Er der ikke så mye uten at de er hjemme for da må jeg går tur med et drog av en bikkje på 40 kg, og det gåkke med snuppa i vogn enda hehe :) men det er også en trygghet for mine foreldre, for om noe skulle skje eller oppstå bor jeg 10 min unna så kan springe hjem.

Kjekt å ha altså :)

Har jo to yngre brødre som er litt vimsete og glemske avogtil :)

Skrevet

Ja, kan komme å gå som jeg ønsker, men jeg gjør det aldri uten at jeg har sagt fra om det først!

Skrevet

litt sårt tema dette her egentlig for meg.

Før var mine foreldre veldig bestemt på at alle vi 4 søsken skulle ha nøkkel til dems hus.

Så skjedde det noe, og de beskyldte meg for å ha vært inne i huset, og det hadde jeg ikke.

Den nøkkelen har jeg levert, og vil ikke ha den tilbake...

Skrevet

Jepp det har jeg. Og de har til oss. Nå bor vi nært hverandre og da er det praktisk.

Men har ikke til svigers og det har faktisk ført til en del venting, leting etter noen som har nøkkel osv. Men de bor 20mil unna så det er ikke så ofte da.

Skrevet

Ja, til pappa så. Men ikke til mamma.

:) Har spurt pappa om han vil ha nøkken igjen, men han sa det var greit at vi hadde den.

Skrevet

Nei. Hun er hjemme når jeg drar dit. Når hun er bortreist, så får jeg nøkkel.

Hun har ikke nøkkel til oss heller.

Skrevet

Har fremdeles nøkkelen dit ja, selv om jeg ikke har bodd hjemme på mange år. Låser meg inn hvis jeg skal hente noe eller noe sånt, selv om jeg ikke bor der lenger er det jo barndomshjemmet mitt (fra jeg var 14 år).

Skrevet

Jeg har både til mine og samboerens foreldre. Ingen av dem bor i barndomshjemmene våre lenger. Av en eller annen grunn har vi stadig vekk noe der å gjøre selv om de ikke er hjemme. De er veldig opptatt av at vi skal føle oss hjemme der selv om det ikke er barndomshjemmene våre. Mamma synes det er trist at jeg ikke sier "hjemme hos mamma" lengre, og hun blir sååå glad hver gang vi er der når hun kommer hjem fra jobb! Da vanker det vafler....

Skrevet

de har alltid en nøkkel tilgjengelig en lur plass utenfor huset. og vi går gjerne inn og tar oss en is og slapper av selv om de ikke er hjemme.

broren min har nøkkel... han er 36, han kommer sikkert alltid til å ha det.

Skrevet

Vi har nøkkel til våre foreldre også.

Skrevet

Jeg har,og kan komme og gå som jeg vil..Jeg har alltid et hjem der,sier pappa:)Og ofte virker det som at jeg bor der også.....:)

Skrevet

Har nøkkel til mamma og pappas hus,og vet hvor reservenøkkelensom min søster bruker er.

Har nøkkel til svigermor.

Vet hvor nøkkelen til mormor og farmor er henn, og "tante" min bestemors søster.

Skrevet

det morsomme er vel at det bare er pappa som har nøkkel til hytta, hytta som egenlig bare er mamma's.

Skrevet

Har ikke det nei, og de ikke hos oss heller. Trenger de nøkkel når de er her får de låne en og omvendt. Vi bor 2 timers kjøring fra de

Skrevet

Pappas hus

Mammas leilighet

Mammas hytte (bruker den mye)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...