ChellBell - har født! Skrevet 1. september 2008 #26 Skrevet 1. september 2008 Jeg bruker ikke det! Aner ikke hva det er eller hva man bruker det til heller.. Har sett det er ørten innlegg her inne om det, men har bare ikke giddet å lese om det for det høres bare ut som noe jeg ikke bryr meg noe særlig om ;P Samme som den berømmelige slimproppen!
litlemor Skrevet 1. september 2008 #27 Skrevet 1. september 2008 Eg har ikkje brukt det ved tre tidlegare fødslar, men har begynt å ta kapslane nå (begynte i veke 31 trur eg). Det er altså kun tørka bringebærblad, og det trur eg er sunt uansett! Merka at kynnarar tok seg opp då eg begynte å ta kapslane. Og eg synst faktisk det er så vondt og krevande å føda, sjølv om eg har hatt normale fødslar utan anna smertelindring enn lystgass (som eg i grunn bare synst er kvalmande) at eg prøver alt som på naturleg (ikkje-syntetisk, ikkje-bedøvande) vis kan hjelpa på å gjera livmora sitt arbeid godt og effektivt! Homeopatiske midlar som eg er blitt tipsa om er også kjøpt inn til bruk under fødselen, og modningsakupunktur har eg også fått time til!
Gjest Skrevet 1. september 2008 #28 Skrevet 1. september 2008 Nei, dette er bare tull, bruker heller pengene på andre ting. Det er ikke dokumentert effekt, blir bare antakelser mht dette med tid, tang etc. etc - det er slik helsekosten overlever. Samme som de som kjøper kremer for strekkmerker - vi lar oss lure til så utrolig mye dumt. Nei, jeg står over - så får andre gjøre som de vil. Tror nok at det som skjer, det skjer uansett. Spis og drikk normalt, bruk sunn fornuft og lytt til kroppen, så tror jeg du kommer langt med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå