Gå til innhold

flere me termin i november??

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg og skal ha jenta i november, rettare sagt den 18:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 3.nov. og syns ikke tiden går sakte som flere her skriver. Syns det går kjempefort jeg-har ikke tid til noen ting jo. :-O

Skrevet

Skal også ha i november.. 24.. venter også jente.. :) koselig å høre om flere november jenter.. Hvordan er formen jenter? Går dere med småverk i underlivet osv?

Skrevet

Termin 19.nov her. Venter ei lita tulle :) Syns ikke tida kan gå fort nok. Sliter med å sove, da jeg ikke kan ligge på magen lenger pluss at jeg er utrolig spent på den lille:)

Skrevet

jeg har termin 15 nov, har en aktiv liten gutt i magen:)

er plaget med kvalme og oppkast ennå, men skal vel klare å holde ut de siste ukene og, når jeg har klart meg så langt!! jeg går med et ønske nå at vekten skal bynne å øke slik at jeg ikke blir skrapet etter fødselen...har gått opp 1 kg bare, alt for lite...

flere som plages med dette?

ellers er jeg plaget med kynnere men de er mer til hjelp enn til bry, hvis jeg har skjønt jordmora rett!! det er uansett veldig deilig å kjenne de kraftige sparkene og vite at vi nærmer åss med stormskritt;)

Skrevet

Jeg har termin 28.november, men har fått time til ks 20.november, så da har jeg 8 dager mindre enn før ;) altså 79 dager igjen.

Skrevet

Oppmuntring til dere som synes at dere har hatt et langt svangerskap....jeg tror jeg har hatt det lengste...

Jeg har gått gravid til sammen i 50 uker nå, og jeg er "bare" i uke 28 ennå. DET er lenge det!

Jeg mistet i graviditetsuke 23, så ble jeg gravid igjen noen måneder senere, så mitt svangerskap føles uendelig langt..

Å gå de 22-23 første ukene to ganger på rad uten å få belønningen man venter på har ikke vært bare bare altså. :)

Så bare tenk at 80 dager igjen faktisk ikke er så mye! ;)

Denne tiden går fort skal vi se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...