*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 31. august 2008 #26 Skrevet 31. august 2008 har termin 2 november. venter jente jeg og:)
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 31. august 2008 #28 Skrevet 31. august 2008 Termin 4 november og venter gutt:) Gidder ikke svare på trådene om hvor lenge det er igjen - syns det er altfor tidlig å fokusere så veldig på antall dager enda - Så det får ev bli når jeg har under 10 dager igjen eller noe sånn:)
Endelig-mamma Skrevet 31. august 2008 #29 Skrevet 31. august 2008 Termin 15. november og venter jente For dere som er utålmodige og synes det er lenge igjen så er det iallefall 4 stykker med termin i oktober på babyverden som allerede har født. Så kanskje dagen kommer raskere enn man tror Selv synes jeg disse 7 mnd har gått raaasende fort.
Lilleblå Skrevet 31. august 2008 #30 Skrevet 31. august 2008 Jeg har også termin 11.november ;-) Men det ser ut for å være en gutt! Bor i Rogaland, hvor bor dere?
foxy08 Skrevet 31. august 2008 #32 Skrevet 31. august 2008 Jeg har termin 15.nov. og venter ei aktivt jente. e det noe av dere kjenner MYE liv i magen? Så aktivt er bebbisen at det går ut øver søvnen min i de siste ukene:( ikke kjekt å få i seg lite søvn på nettene...
line h Skrevet 31. august 2008 #33 Skrevet 31. august 2008 Har termin 5 november, og venter jente jeg også. Er fra Bergen.
Gjest Skrevet 31. august 2008 #34 Skrevet 31. august 2008 Hei Jeg er fra Asker og venter gutt nr 2 6.november. Han skal hete Max
oktoberjentene;) Skrevet 31. august 2008 #35 Skrevet 31. august 2008 hei jeg venter også jente i november har termin den 4 mangler bare litt små ting egentlig.. litt vinterklær osv... har en gutt på 13 mnd så har jo en del stasj fra før... men han kom til i juli så ikke alt som egner seg for en vinter baby masse liv i magen her også.. men har begynt å bli roligere =( Er fra gjøvik...
Promp Skrevet 31. august 2008 #36 Skrevet 31. august 2008 Jeg har termin i slutten av november, en aktiv gutt i magen min! Er fra Oslo!
har4barn Skrevet 31. august 2008 #37 Skrevet 31. august 2008 Hei! Vi har termin 21.november med en gutt eller en jente:). Har aldri gått til termin før (1,3 og 2 uker før), så jeg satser på fødsel i uke 38 nå også (går vel over denne gangen, da:) ). Håper det skjer mellom 8.og 15.nov.
Lille*Frue* Skrevet 31. august 2008 Forfatter #38 Skrevet 31. august 2008 Har alt utstyr vi trenger ^^ klarte ikke la var å shoppe alt da vi først fikk pengene ;p hehe.. gromma meg virkelig på den babyshoppinga, beste shopping jeg har vært på ^^ Så nå er det bare å vente på at den lille kommer ^^ noe jeg ser veldig frem til <33 og bor i nærheten ta Elverum =)
hebbe lille, fødeklar Skrevet 31. august 2008 #39 Skrevet 31. august 2008 jeg har termin 15 nov og venter gutt:) Har en tass fra før,så nå blir huset fullt av gutter:)
Tuttelure Skrevet 31. august 2008 #40 Skrevet 31. august 2008 ojoj nå er vi i hvertfall 3 stk med termin den 15.nov:) blir spennende å se når fødselen skjer:) vi er ferdig m shoppinga vi faktisk:) mangler bare smokker og slik småtteri:)
Frøken Svingtrapp Skrevet 1. september 2008 #41 Skrevet 1. september 2008 Hei folkens! Endelig en tråd jeg kan kaste meg inn i Synes også alle andre bare har dager igjen, mens jeg har MÅNEDER. Tida går seint og fort på samme tid. Jeg venter en gutt 14.november og synes det er lenge til ! På den andre siden er det fryktelig kort tid, siden jeg MÅ rekke å levere masteren min innen da !!
FrøkenJ Skrevet 1. september 2008 #42 Skrevet 1. september 2008 Har termin 24 november..nettopp hoppet inn hit....syns det er leeeenge igjen ja...venter også jente!...
cassandraimagen fødeklar:) Skrevet 1. september 2008 #43 Skrevet 1. september 2008 termin 4 november:) venter ei lita tulle som skal hete Cassandra:)
HappyMama :o) *fødeklar* Skrevet 1. september 2008 #44 Skrevet 1. september 2008 Har termin 24.november og venter gutt synes også det er altfor lenge igjen, lei av å være gravid allerede....
maja81!! Skrevet 1. september 2008 #45 Skrevet 1. september 2008 Har termin 14. november og det skal være en jente inni der, i følge jordmoren!!!
m&mads Skrevet 1. september 2008 #46 Skrevet 1. september 2008 8 november her og! Er fra Asker og venter en meeeeget aktiv gutt! Håper det er riktig at de som er aktive i magen er rolige ute! Har en jente på 4 fra før... Enig med at det virker lenge til vi skal føde ja... men men... Skal prøve det der med å gå inn på 1 trimester - det hjelper nok =)
ninna22 Skrevet 1. september 2008 #47 Skrevet 1. september 2008 jeg syntes også folk har bare noen dager igjen her....=) jeg har da termin 12 november, venter en liten gutt=) følles veldig lenge til, men tida går fort syns jeg da, i hvert fall fram til nå=)
my babyboy - Har født!!! :) Skrevet 1. september 2008 #48 Skrevet 1. september 2008 Venter en gutt her 20.november virker som en all evighet til. Men vi kan trøste oss med det at vi er i 3.trimester allerede
gravidpånytt Skrevet 1. september 2008 #49 Skrevet 1. september 2008 Hei! Samme her! 20. november! Det blir visstnok ei jente. Altfor lenge å vente, pluss at jeg gikk 15 dager over sist, så det gjør jeg vel denne gangen også.. Har gjort noen få innkjøp, men på langt nær så mange som da forrige kom :-) Har en gutt på nesten halvannet år fra før.
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 1. september 2008 #50 Skrevet 1. september 2008 4.nov for min del og det blir også ei jente. Veeeldig mange jenter i november altså ;-) Synes tiden har gått veldig fort, samtidig som den går tregt hehe.. begynner å bli litt utålmodig og lei selv om formen er og har vært strålende hele veien så ingenting å klage på der, men nå kan hun snart komme ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå