<3PerLe<3 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #26 Skrevet 1. september 2008 så greit,. fint å ta en avstikker og hoppe inn her litt. ja jeg går på skole og har deltidsjobb ved siden av studiene. mange vil nok tenke det at : hvorfor vil du få barn når du går på skole. svaret er ganske enkelt : fordi jeg er klar for det. har heller ikke så lenge igjen på skolen, så ville vært ferdig til et evt barn kommer=) er så klar som det går ann å bli. jeg var 19 da jeg sendte inn bilder og sånn til fornebuklinikken, men fikk beskjed at jeg måtte vente fordi jeg var ikke gammel nok:( det var et slag i trynet. 345 er jo stort nok det, er det ikke? jeg skal bare opp en størrelse jeg, fra B til C, føler det er nok for meg i første omgang jaffal. gleder meg til det å gå i sportsbh mye, elsker det! tror nok jeg velger å høre på det du sier om å holde meg i ro, vil ikke ødelegge protesene, de er jo ikke akkuratt billige. får jeg sånn bandasje som jeg kan åpne og se? sånn med bårrelås på ryggen? det er jo klart at en husker smertene, for det er sikkert ikke godt. men det jeg faktisk er mest bekymret for er narkosen og kvalmen etterpå, hvordan var det for deg? når begynte smertene etter narkosen? gruer meg til å gå fra operasjonen og ut i bilen.. må være rart.. det er sant det, er jeg ikke gravid, ser jeg frem til operasjonen og er jeg gravid får jeg det nok bra da også. får heller bare hive pengene på sparekonto med en gang da sånn at jeg får tatt etter. ja jeg tar nok mest sannsynlig en test i morgen, og bare fordi jeg ikke klarer å holde meg stort lenger. selv om tr sikkert kommer! eller kanskje jeg skal vente til onsdag... huff, vanskelig dette her...har du tenkt og teste, eller skal du vente til ikm og se om TR kommer frem fra sin hule? det kan jo være at det er noen tester i samme pakke som ikke fungerer som de skal, vet jo aldri. nei i de "verste" tilfellene (hehe) slo ikke kontrollstreken heller ut. det har blitt en del lange innlegg her inne, men det er jo bare koselig. =) kos deg videre på jobb klem
*mitt største ønske* Skrevet 1. september 2008 #27 Skrevet 1. september 2008 hehehe...jaggu så aktive dere har vært her idag da jenter=) har ikke hatt tid til å være her idag jeg,så når sambo gikk og la seg nå heiv jeg meg over dataen..hihi:)) Jeg er 25 år og bor i Fredrikstad! jobber som hjelpepleier og kjøpte meg hus for 2.5 år siden sammen med min kjære!!! så alt er på plass,mangler bare en liten baby!!! Kun 2 dager til oppstart av pergo nå,gleder meg til å komme igang..bare håper at jeg ikke får altfor mye humørsvingninger da...hihi,samboer er informert om hva som kan skje da..EL kommer vel på samme tid som den pleier på pergo tenker jeg..mellom dag 12-14..men nå skal det testes og masse sex,skal ikke bomme på no nå! jeg har kjøpy CB el-tester jeg,se har jeg også brukt en gang før...vet ikke helt jeg,men stoler lissom ikke helt på de billig testene,selvom de fleste sier at de er bra=) har dere noen andre tips og råd da? noen som drikker salviete eller tar slimløsende hostesaft?? og hvor lenge ligger dere etter sex, og har dere pute under rompa?? **knis** Krysser alt jeg har for dere jenter,vi fortjener det virkelig=) klem
<3PerLe<3 Skrevet 2. september 2008 Forfatter #28 Skrevet 2. september 2008 den aktiviteten fra min side skyldes at jeg har hatt fri og orket ikke å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen og henge her inne:P hehe spennede med hus da, da har dere virkelig plass til en liten baby=) skjønner godt at du ikke stoler på de billig testene, det gjør ikke jeg heller. ellers har jeg ikke noen tips og råd som jeg kommer på men skriver de inn med en gang jeg evt skulle komme på noen=) men salviete og slimløsende hostesaft er hvertfall noe som står øverst på min handleliste i tillegg til folsyre, e vitamin, sink og multivitamin:P her skal ALT prøves hehe ha en fin dag videre=) klem
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 2. september 2008 #29 Skrevet 2. september 2008 <3Perle<3 Ja, sant nok det.. Nå har jeg faktisk ikke vært her inne på BIM på en liten stund.. Hehe Åja, men det er jo ingen fasit på hva som er den "rette tiden" på å få barn.. Det er når man føler seg klar selv, ikke hva alle andre føler for!! Jo, stort nok det syns jeg, egentlig.. Hihi.. Hvor mye skal du legge inn da? Det er kjempegodt å gå med sprts bh, og da man har "store nok" så ser man jo forskjell! Jeg fikk ikke sånn bandasje med borrelås som jeg kan huske altså.. Og jeg ble faktisk ikke kvalm i det hele tatt etter narkosen. Var ikke klar over at man kunne bli kvalm engang jeg! Jeg husker bare at jeg ble vekt opp da jeg lå på operasjonsbenken og de hadde tatt på meg bandasje og alt mulig.. Jeg var heeelt i svima.. Men de fulgte meg bort til en seng som jeg skulle få ligge og sove litt i, men jeg fikk ikke til å sovne så godt.. For kjente allerede da at det hadde skjedd noe helt merkelig med brysta mine.. Huff, den følelsen var veeldig merkelig! Men jammen var det godt å få varmt rundstykke da jeg lå der, etter å ha fastet siden dagen før! Men jeg syns vel egentlig i det store og hele at det gikk fint.. Også da jeg gikk ut i bilen og ble kjørt hjem. Men klart, det føles som at puppa skal dette av deg for å si det rett ut!! Har du forresten testet idag??? :-)) Jeg vil nok vente til neste uke ettersom min tr er så uuuutrolig ustabil og at jeg ikke fant EL denne gangen.. Men har hun ikke ramlet ut av hulen innen neste onsdag så tester jeg.. Men egentlig så kjenner jeg at lysta på å teste bare blir større og større!! Haha.. Så skal nok eeeegentlig ikke se bort fra at jeg finner frem en billigtest og prøver før helga, tilfelle det muligens blir litt vin/rusbrus på lørdag! Jeg har jo en periode alt fra 28/29 dager-46 dager.. Og imorgen er jeg på dag 28.. Så kanksje, kanksje! Men jeg vet jo egentlig at jeg ikke er gravid da.. For har vel egentlig ingen symtomer på det.. ;p Klemmelem!
<3PerLe<3 Skrevet 2. september 2008 Forfatter #30 Skrevet 2. september 2008 jeg skal ha 275 eller 250, alt etter hva han får plass til under operasjonen:) hææ? må man faste dagen før? det har ikke jeg fått beskjed om. må ringe legen i morra da og høre.. når begynte smertene sånn ca og komme etter operasjonen? nei har ikke testet meg, har klart og holde meg så i morra blir det testing på høyt nivå, gled/gruer meg, gruer meg mest.. kjenner mer og mer på kroppen at tr kommer. krysser fingrene for at det røde du har fått på papiret nå bare er festeblod:D jeg har vel egentligt heller ikke noen symtomer på graviditet, men det går jo ann å ikke ha symtomer ved en tidlig graviditet. det er like normalt som å ha en masser av symtomer=) stor klem
Tjatjo Skrevet 2. september 2008 #31 Skrevet 2. september 2008 Jeg ble gravid på første forsøk med pergo. Jeg tok Lapraskopiundersøkelse som ikke viste noe galt først. Sambo testet seg også. Dessuten hadde jeg veldig rar mens med små blødninger til stadighet. Heldigvis fikk jeg prøve pergo og det funket godt....så nå har jeg tvillinger på snart 2 år. Burde ikke være så galt å få litt dra hjelp når man har prøvd så lenge. Når man går på pergo, så har man også en rimelig eksakt oversikt over når eggløsning vil skje. NB! Jeg er tvilling selv og det ligger til slekta ellers også, så pergo er ikke nødvendigvis = tvillinger eller fler..... =0) En privatlege (Volvat) som jeg var hos for litt siden, sa han ikke hadde veldig store betenkeligheter med å la pasienten prøve pergotime. Han hadde gitt det til mange opp igjennom og bare en ble med tvillinger.....Så han sa jeg fikk komme igjen om det drøyde lenge denne gangen også. Vi var vel i gang mer eller mindre 1.5 år første gang.....
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 2. september 2008 #32 Skrevet 2. september 2008 Åja.. Det holder jo i massevis det da, absolutt Sånn jeg husker det så måtte jeg fast etter kl 2400 dagen før.. Så dvs hele den dagen du skal opereres må du faste! Hmm. Jeg syns de værste smertene kom dagen etter og de neste dagene deretter.. Den dagen du opererer så er du jo stappfull av pinex forte og det som er.. Men etter ei ukes tid var det aller værste over altså! Jeg husker ei natt, tror det var 3 natta eller noe.. Da hadde jeg så sinnsykt vondt både i brystene og spesielt i ryggen (etter å ha ligget så mye i ro) at jeg tok så mye pinex forte at jeg kastet opp.. Man skal jo ikke ta mer enn en tabl. på noen timer, men jeg tror jeg tok en hver gang jeg våknet den natta fordi det gjorde helt sinnsykt vondt.. Men det værste var jo frustrasjonen fordi jeg ikke fikk reist meg opp helt skikkelig selv, og var avhengig av samboer'n hele tiden. For å si det sånn, godt at det bare er 5-7 dager du er litt hjelpesløs, ellers så tror jeg min kjære hadde blitt gal;p Gleder meg til å høre hvordan testingen går!! Jeg har begynt å lure litt på om jeg skal ta en test jeg også.. Men har bare en billigstav igjen...Så vet ikke om jeg skal drøye'n til etter helga.. Er sikker på at hu forbannade tanta kommer så fort jeg har testa skjønner'u! Hehe.. Er så typisk! Men jeg får vel kanksje ett lite innfall snart og river opp pakningen!! Hihi Klem :-)
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 2. september 2008 #33 Skrevet 2. september 2008 Så bra å høre.. Jeg har egentlig veldig tro på pergo. For min syklus er ganske ustabil til tider.. Og denne måneden her fant jeg ikke EL heller ;( Får satse på at pergo blir en mulighet etter å ha tatt de prøvene jeg skal ta og samboern har levert prøvene sine! Men gøy å høre at spira satt på første forsøk med pergo!! Det gir håp å lese om andre som får det til, virkelig :-) ...Og kanksje jeg også får tvillingen med det samme den gangen det klaffer! (Min far er tvilling,så kanksje det.. hehe)
<3PerLe<3 Skrevet 2. september 2008 Forfatter #34 Skrevet 2. september 2008 ååååååååååh. hadde skrevet det lange innlegget så klikka dataen, så må skrive på nytt.. tar en kortere versjon da:P ønskerbaby09: ja det holder for meg i første omgang hvertfall:P hehe, jeg skal operere tildlig på morran så da trenger jeg ikke spise frokost så da ordner vel det seg håper jeg. hav skulle vi gjort uten våre kjære samboere etter en slik operasjon, tror han min er veldig villig til å hjelpe der det hjelpes kan.er litt nervøs for de pinex forte, har aldrig prøvd de og mange sier at de blir skikkelig dårlige av de. i morgen er det testdag og føler det er negativt svar, meeeeen da har jeg jo en operasjon og ta=) det er en vinn-vinn situasjon uansett. du burde teste deg du også da vel:) Tjatjo: ååå heldigen at du ble gravid etter første forsøk og med tvillinger. det må jo være det kjekkeste! drømte her om dagen at jeg var gravid meg to gutter<3, ville ikke våkne opp av den drømmen, bare fortsette og fortsette til det ble virkelighet har alltid hatt lyst på tvillinger. hørte forresten at det var større sjangs for å få flerlinger med pergo, og det er jo gøy. er vel også større sjangs for å få tvillinger om man er tvilling, som du, eller har det i slekta. PERGO er neste stopp sier bare jeg!!!hehe er bare litt redd for at hun gyn min er litt vrang med å skrive ut resept på pergo.. må vel bare mase på henne. Goood natt jenter =)
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 3. september 2008 #35 Skrevet 3. september 2008 Samme skjedde meg igår.. Kjedelig da alt bare forsvinner altså!! Du sier noe der altså.. Jeg hadde aldri greid meg uten min kjære under den tiden.. For der er ikke bare, bare Dumme dumme meg... Jeg tok selvfølgelig den testen jeg hadde igjen nå jeg da... super negativ!!!!! Blæææ... Da er det bare å vente på TR igjen da.... ;( Hva med deg?? Nysgjerrig på testinga di?? :) Klem!
<3PerLe<3 Skrevet 3. september 2008 Forfatter #36 Skrevet 3. september 2008 åååå det var kipt og høre, men hvis det er til en trøst så testet jeg også så negativt som det går ann å få det i dag. har vel egentlig frykta det hele tiden siden det ikke har vært noe voldsomt med symtomer. men men.. vi får komme skikkelig tilbake i neste periode slik at testen bli super positiv. skal til legen på mandag og da skal jeg spørre om pergo.det er vel heller ikke lenge til din sambo skal inn å levere svømmeprøve? er spent på hvordan det går! jeg fikk snakket med legen og han sa at jeg måtte faste 6 timer før operasjonen. så da kan jeg spise i dag hadde aldri greid meg uten mat en hel dag. hvordan klarte du det? kjenner virkelig at nervene har tatt meg skikkelig i dag ang operasjonen. men man må jo lide for skjønnheten klem
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 3. september 2008 #37 Skrevet 3. september 2008 Jaaa, veldig kjipt.. Men kom ikke som noen overraskelse akkurat!! Begynner å bli veldig vandt med dissa negative testene vi to nå!! Men du har jo allikevel noe å se fra til da.. Var imorgen du skulle opereres, ikke sant? Blir spennende! Kommer vel til å sitte her inne på BIM konstant im ei uke du nå da;p hihi.. Vi får viiiiiirkelig få det til neste pp.. Og neste pp der igjen (om 2 mnd) så må vi få prøve pergo hvis vi ikke får det til innen da, syns jeg!! Ja..Min kjære skal levere prøve i slutten av neste uke, så det blir spennende.. Har dere fått svar på din sambo sin? Er spennende å kunne snakke litt sammen om hvordan ting går da! Det er godt du kan spise idag da. Jeg måtte bare la være fikk jeg streng beskjed om.. Jeg opererte på ettermiddagen/kvelden, så jeg måtte jo fast siden kl 2400 kvelden før.. Var litt svimmel rett før jeg skulle operere kan man si.. Men da jeg kom på fornebu, så spurte de meg om jeg hadde drukket noe den dagen, så sa jeg jo at jeg hadde drukket litt vann, men da fikk jeg streng beskjed om at jeg absolutt ikke skulle ha gjort det egentlig. For faste betydde visstnok verken mat eller drikke!! Men det gikk jo bra da Jaaa, man skal lide for skjønnheten!! Jeg har tattoert på meg eyeliner nå for noen mnd siden, og det syns jeg var nesten like vondt som å ta silikon..Men så klart på en annen måte da! haha.. Mye rart man finner på for å blir fornøyd! Men nå er det nok altså Klem
*mitt største ønske* Skrevet 3. september 2008 #38 Skrevet 3. september 2008 Hei <3perLe<3!!! så dumt du fikk negativ test...æsj...blir like skuffende hver gang...men har tr kommet da?for jeg leste at du skulle til legen på mandag,for hvis tr drøyer med å komme til imorgen,så kan du begynne på pergo på mandag hvis du får det av din lege=) for man begynner på pergo 5 dag i syklusen!!! Greit å vite det da!!! Fant ut om siden "slitere" igår jeg da,så at du og ønskerbaby09 hadde vært der inne...var en side jeg passa bra inn på,og det er jo godt med folk i samme situasjon som en selv,så man ikke føler seg så alene om det.... Masse lykke til med operasjon imorgen, du blir sikkert kjempefin=))
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 3. september 2008 #39 Skrevet 3. september 2008 *mitt største ønske* Jeg skreiv ett langt innlegg på jobben igår til både deg og <3Perle<3 men da jeg kom hjem så så jeg at det var borte!! Lurer på om jeg rett og slett greide å trykke vekk BIM siden før jegf ikk lagret det.. Skikkelig surt da man har sitti å skrivd en del ;p Da har både perle og jeg testet negativt idag.. SKikkelig kjedelig, men men.. <3Perle<3 har jo noe å se fram til imorgen da.. Hihi.. Ja, jeg var inne på "slitere" men syns ikke det var så mye action der inne.. Og nå har vi jo en herlig debatt sammen her inne nå så! Og vi er jo alle sammen i omtrent samme situasjon.. (Bør jo kanskje ikke skrive med smilefjes, men er jo godt at vi er flere som er i samme situasjon og kan snakke sammen om det da!) Jeg syns vi alle sammen fortjener å få spiren til å sitte!!! Dumme, dumme, dumme TR kommer snart.. Vil ikke ha henne på besøk jeg!!;( Klem
to snart tre Skrevet 3. september 2008 #40 Skrevet 3. september 2008 Hei. Jeg går på pergo for 2 omgang/mnd nå. Vi forsøkte i 2 år og etter å ha kontaktet lege så måtte jeg kun ta normal sjekk + innvendig ultralyd (sjekke at alt var normalt og at det var masse egg), og så ble det skrevet ut 3 omganger med piller til meg. Legen min påpekte at han trodde manglende eggeløsning var grunnen til ingen befruktning fordi jeg har veldig lang syklus. Jeg vet at det er svært ulikt fra lege til lege med prosedyre for hvor lett de skriver ut pergo, tross det skal vissnok være det minste kriterie med ultralyd. Anbefaler å oppsøke spesialister når du trenger hjelp til å bli gravid, det har jeg og flere i min vennekrets opplevd at har satt fart på fremdriften.
*mitt største ønske* Skrevet 3. september 2008 #41 Skrevet 3. september 2008 Hei ønskerbaby09 og <3PerLe<3 =) ååhh,så kjipt når man skriver langt og alt blir sletta...det var dumt.. har noen av dere fått TR foresten? husk at testen kan vise feil i førsten vettu,en venninne av meg gjorde det, testa først neg og 3 dager senere var den positiv!!! krysser alt jeg har for dere. ja fant at det var lite action inne på "slitere" siden,og det er jo kjedelig...så er jo selvfølgelig innom bli gravid også..hihi!!! har blitt helt avhengig her inne jeg..er jo så morro og ha noen man kan skrive med!!! Og lykke til med svar på sædprøven, ønskerbaby09, tvi-tvi!!!! **klem**
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 4. september 2008 #42 Skrevet 4. september 2008 Ja, det er kjipt altså.. Kjente jeg ble litt sur da jeg så hele innlegget var borte, men men ;p Nei, har ikke fått TR ennå.. Men hun kommer vel snart.. Pleier å få henne på dag 33 ca. Og det er om 4 dager.. Kjenner noe er på gang gitt.. Så hun er nok trofast mot meg denne måneden også! ;( Hva med deg? Hvor i syklusen er du nå? Veldig ålreit å kunne følge litt med her på hvordan vi ligger ann! Ålreit å ikke være alene om denne ventingen! man blir avhengig ja.. Jeg er jo så heldig at jeg sitter med en pc foran meg minst 7,5 time om dagen! Så BIM er stort sett på her hos meg da.. Hihi.. Jo tusen takk for det!! Håer den prøven er positiv og at svømmerne har skikkelig fart i seg.. Tvi,tvi!! Ha en finfin dag! Klem
<3PerLe<3 Skrevet 4. september 2008 Forfatter #43 Skrevet 4. september 2008 heia alle sammen.=) =) =) nå ligger jeg på sofaen og slapper av etter en kjempe fin opplevelse på colosseumklinikken=) operasjonen gikk kjempe fint! kjenner ingen smerte enda men er forberedt på at den kommer. gleder meg skikkelig til å se resultatet på søndag. tr har enda ikke kommet enda selv om ikm er i dag. testet negativt på to tester i går så regner nok med at hun kommer og er trofast som alltid. hehe kommer nok til å være myyyyyyye her inne ettersom jeg må holde meg i ro i noen dager fremover, og det er jo kjekt. ja har lagt inn et innlegg på "slitere" men føler også at det er litt mer liv her inne og at vi har satt igang en flott samtale her. så hvorfor ikke fortsette med det. vi må virkelig holde hverandre oppdaterte med alt som skjer. er så kjekt å høre! det hørtes skikkelig vondt ut med permanent eyeliner ønskerbaby09, men hva gjør man ikke for å bli fornøyde med oss selv?! jeg ligger bare her og venter på neste innlegg jeg da:D ser frem til å høre masse fra dere fremover. stor klem fra meg =)
*mitt største ønske* Skrevet 4. september 2008 #44 Skrevet 4. september 2008 Heisann=)) så bra at operasjon gikk bra,du blir sikkert kjempefornøyd med resultatet=) så bra du ikke har noen smerter ennå,bør ikke ligge å vente på dem da...får håpe dem holder seg borte..hihi!! ja dårlig med aktivitet på "slitere" ja,så er jo mest her inne,men når man har blitt så avhengig av BIM, så sjekker man jo nesten alle foruma..hehehe,mye rart her også må jeg si!!! fortsatt ingen tr?? hmm,dere må jo holde motet oppe jenter,plutselig skjer d:)) jeg er jo nå på dag 6 i syklusen min, og begynte på pergo igår,så tar min siste pergo pille på søndag..så fra søndag blir det mye sengehygge,EL-testing og alt som kan gjøres..hihi!!!! au,ja permanent eyeliner hørtes vondt ut,men er sikkert kjempefint da? ble du fornøyd eller?og hvor mye kosta det da? **klem klem**
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 4. september 2008 #45 Skrevet 4. september 2008 Hei jenter!! Koselig å se at vi holder aktiviteten og kontakten oppe på denne debatten våres Kjempefint å høre at operasjonen gikk bra. Men ikke vent på smertene, kanksje du er heldig og slipper unna det værste? Som jeg sa, det er veeeeldig forskjell på folk og smerteterskelen.. Jeg tåler omtrent ingenting.. Men du kommer nok til å føle deg litt "funksjonhemmed" og støl de neste dagene.. Men er du heldig, så slipper du unna vonde smerter! Blir gøy å høre om hvordan resultatet blle, ble nok helt sikkert veldig bra! Nei, hva gjør man ikke for å bli fornøyd!? Da jeg tattoerte på eyeliner så gjorde det hvertfall veldig vondt da vi gjorde det, men da var jo smertene over så fort nåla var borte fra øya mine! Og det kostet 3000 tror jeg, så det var veeeeldig dyrt da! Men den er jo der for alltid.. Og grunnen til at jeg gjorde det var jo fordi jeg bruker så lang tid om morgenen på å få eyelineren oppå øyelokket tynn og fin, og nå sparer jeg jo en del tid på at den er der hele tiden.. Og er veldig fornøyd ja.. Men sånn som når jeg skal fikse meg for ut på byen o.l. så tar jeg jo på mere.. For er jo klart at tattoeringen er jo ikke så svart som vanlig eyeliner man bare tar på Åja, så du er ferdig med pergo på søndag ja.. Det blir uuutrolig spennende å høre hvordan det går, *mitt største ønske*! Vet du sånn ca når du får el med pergo? Er det sånn at da får man stort sett en syklus på 28 dager eller? Jeg ringte til sykehuset idag og hørte om prøvene jeg tok forrige torsdag var kommet, og det hadde de. Men hun legen jeg brukte på gyn var ikke der idag, så hun skulle ringe meg! Hååååper hun ringer imorgen!! Blir spennendeeee.. Stoooor klem
*mitt største ønske* Skrevet 4. september 2008 #46 Skrevet 4. september 2008 oj..såpass ja,3000 var jo en del da,men det er jo der for alltid=) og den streken er ikke alltid like lett og legge på øyet nei..tror aldri at jeg hadde turt det jeg da...har ingen tatoveringer eller sånn,og ser for meg at det er fryktelig vondt...på det område er jeg nok pinglete..hihi=) regner med at jeg får el som vanlig ,rundt dag 12-14,skal begynne å el-teste på søndag da..jeg har jo el fra før, så det her er bare litt ekstra hjelp for oss...**tvi-tvi** og syklusene mine er på 26-28 så håper det ikke blir så veldig forandring på det...håper jo at det ikke kommer noen TR nå da,har IKM rundt den 24-26!!! 2 dager med pilla nå og har heldigvis ikke fått noen bivirkninger,kanskje ekstra følsom da,masse hormoner i sving nå...må le av det da=) er super fan av friends og satt og så på det på tv istad,og plutselig begynte jeg å strigråte,og klarte overhodet ikke å stoppe...samboer begynte bare og le av meg da,begynte å le selv,mens tårene bare fortsatte og trille...hihihi=)) ååhh,det blir spennende ØnskerBaby09, hvis ikke legen ringer,ringer du å maser igjen...hadde jeg gjort=) Stoor klem=o)
<3PerLe<3 Skrevet 5. september 2008 Forfatter #47 Skrevet 5. september 2008 heia alle sammen:D da ligger jeg her i senga og har litt gangsperr i magen faktisk, og sliter litt med å bruke armene skikkelig. trenger hjelp til å reise meg men ellers er det ingen smerter, bare litt ubehag. tror jeg har sluppet unna smerter. føler meg litt heldig der ja. skjønner hva du mener med at du føler at puppa skal falle ut ønskerbaby09 hehe. TR kom i dag så da er det ikke håp for meg denne perioden. skal inn og ta blodprøve på mandag hos gyn og håper ingenting er feil med meg. høres skikkelig vondt ut med permanent eyeliner. vet jammen ikke om jeg hadde turt det.men er sikkert veldig fint! greit å slippe å bruke så mye tid om morran.=) fint at du ikke har fått noen bivirkninger på pergo, der er jo også veldig individuelt. er ikke alle som får bivirkninger. får håpe at den eneste bivirkningen med den er at spira sitter=) ha en fin dag videre og ikke minst en fin helg. gleder meg til å høre fra dere igjen=) stor klem.
*mitt største ønske* Skrevet 6. september 2008 #48 Skrevet 6. september 2008 Hello girls=)) natterangler idag jeg...hihi...har jobbehelg så kom hjem litt over 23!! også jobber jeg kvelden imorgen også,så da må jeg bruke litt av natta til å sitte her!!! Alt bra med dere?? var inne og titta på "slitere" siden istad,og der skjer det jo ingenting...dårlig aktivitet altså!!! imorgen er det siste dag på pergo,så nå blir det masse sex og el.testing i neste uke...hihi=) her inne får man jo vite alt om hverandre? men lurer på en ting.. tar dere temp? og kjenner dere på livmortappen deres? =O) GOD HELG =O) Klem fra meg )
<3PerLe<3 Skrevet 9. september 2008 Forfatter #49 Skrevet 9. september 2008 heia:D nå er det et par dager siden jeg var her inne sist. har måtte slappe av etter operasjonen så har rett og slett ikke orket å gjøre noenting annet enn å litte å se på tv.. hehe men kommer sterkt tilbake nå! kjekt å kunne bruke litt tid inne på bim når man er på jobb. deilig å ha en ob hvor man kan sette seg ned og slappe av litt også. hvilken jobb har du? hvordan har pergokuren vært? hatt noen bivirkninger sålangt? du har vel ikke lenge til el hellern nå, heldiggris=) jeg tar temp og prøver å tappetafse. glemmer fort ut å kjenne etter på tappen. gjør du det? forstår ikke helt hvordan tappen skal være i de forskjellige periodene selv om det står godt forklart rundt om kring på nettet. føler det er litt individuelt hvordan den føles ut. klem =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå