Linerla Skrevet 30. august 2008 #26 Skrevet 30. august 2008 ååå jeg vil også ha symptomer og baby i magen!!! Har ingen symptomer!!!! 8pp...
Linerla Skrevet 30. august 2008 #27 Skrevet 30. august 2008 Men unnskyld, utrolig koselig hvis det ordner seg for dere.. Måtte bare ha litt frustrasjonsutblåsing. Er bra sikker på at det ikke ordner seg denne mnd heller:(
Happychappy Skrevet 30. august 2008 #28 Skrevet 30. august 2008 Ja heldige alle dere som har symptomer. Har IKM fredag, kjenner ingenting. Og er til og med blitt ganske forkjølet . Hadde ingen tidlige symptomer sist heller da. (SA i 12.uke). Siden jeg har blitt syk føler jeg liksom det ikke er min pp. Har vært sengeliggende et par dager. Blir spennende å høre resultater fra dere andre uansett!
gutt 07 + baby 09 Skrevet 30. august 2008 #29 Skrevet 30. august 2008 Noen som har begynt å teste? Viss dere går inn på trim.1 og så på tråden Hvor lenge før IKM testet dere pos? Ut i fra det som blir skrevet her, så er det bare å teste jenter. Men det er jo ikke sikkert at alle får positiv test selv om det er gravid. Tror dette er veldig individuelt. Har fryktelig lyst til å prøve selv. IKM på onsdag...
Minnie_Moon Skrevet 30. august 2008 #30 Skrevet 30. august 2008 Synes jeg leste et sted at om man testet ca 5 dager før ikm var sjangsen 50% for at positiv test er feil... Og 40% 4 dager før, 30% 3 dager før, 20% to dager før, 10% dagen før... Og det har vel kanskje noe med kjemisk graviditet og gjøre?? Greit å ha i bakhodet når man tester tidlig...
Kazaya er fødeklar Skrevet 30. august 2008 #31 Skrevet 30. august 2008 Hmm..kanskje det. Har ikke hørt så mye om det. Kan det ha med at det blir skillet ut hcg før egget fester seg godt i livmoren? og hvis det ikke klarer å feste seg forsvinner hcg igjen?? vet ikke selv, bare filosoferer... For egget fester vel seg i livmoren rundt den tiden man skal ha mens, mens symtomene virker det jo som kommer før??? Selv hadde jeg masse symtomer helt frem til torsdagskveld, men nå er de nesten borte alle mine kjære symtomer. Buhuuu! Har jo enda litt ømme pupper da men det pleier jeg å ha før mens. Hadde sterke stikkinger i høyreside bak på korsrygen på torsdag. Lurer på om egget prøvde å feste seg da. Noen som har lest noe om hvordan det føles når egget fester seg? Har et lite svakt håp ennå, selv om kvalmen og trøttheten ikke er tilstede...
gutt 07 + baby 09 Skrevet 30. august 2008 #32 Skrevet 30. august 2008 Noen steder står det at egget fester seg etter 3 - 4 dager, men andre steder står det 6 - 7 dager. Så egget fester seg ca. en uke før mensen.
Mikkemafian Skrevet 30. august 2008 #33 Skrevet 30. august 2008 Kjenner heller ikke noe særlig symptomer lenger... Huff, ja ja.. Når har du ikm? Jeg har ikke før om 6 dager!! Så da blir jeg litt motløs...
Kazaya er fødeklar Skrevet 30. august 2008 #34 Skrevet 30. august 2008 Jeg har ikm på mandag. Har allerede tatt test som var negativ. Kjedelig om den ikke festet seg denne pp. Neste pp må jeg hoppe over da jeg har operert gort en cyste i underlivet og fått sex forbud i tre ukers tid. Blir litt motløs her også ja. Får håpe på det beste. Lykke til!
Mikkemafian Skrevet 30. august 2008 #35 Skrevet 30. august 2008 Huff da.. Men det er håp helt til tanta banker på!! Sist gang testet jeg ikke positivt før 7 dager etter ikm!! Og jeg hadde ikke så mange symptomer heller, så det er ikke sikkert at det er noe problem:)
Kazaya er fødeklar Skrevet 30. august 2008 #36 Skrevet 30. august 2008 Vet. Testet fredagsmorgen, så det er jo 4 dager før ikm. Jeg har jo heller ikke helt klokkepresise sykluser så jeg er ikke 100% sikker på at ikm er på mandag. Tror jeg hadde el ca den 19 aug så hvis jeg plusser på 14 dager blir ikm faktisk på Tirsdag. Så jeg har et lite håp fortsatt..
monca*84*j12 Skrevet 30. august 2008 #37 Skrevet 30. august 2008 hei hei, jeg tenkte jeg skulle svare deg på dette med hcg... Det er noe som heter kjemisk graviditet... Dette er når du tester pos den ene dagen og neg den andre... Det som skjer er at et befruktet egg streifer borti livmorveggen og hcg frigjøres, men det fester seg ikke og menstrasjonen intreffer... Dette er veldig vanlig, og de fleste kvinner merker aldri noe til dette.. Men for oss kanskje i overkant testomane, jo vi får med oss en hver lille ting.... håper dette svarte litt på spm ditt...
<3PerLe<3 Skrevet 30. august 2008 #38 Skrevet 30. august 2008 Heia:D Jeg hiver meg på denne jeg. Er ny her inne og gav etter for mine venninners anbefalinger om å melde meg inn, og angrer ikke et sekund på det! Det dukker alltid opp nye råd og tips selv om jeg har prøvd omtrent alt som er! Har også ikm den 4 sept, meeen de eneste symptomene jeg kjenner et stikkinger i lysken og i nedre deler av magen desverre selv om jeg vet med 110% sikkerhet at vi traff på EL. har så innmari lyst å teste meg, men må vente. Hvor lenge bør jeg vente med å teste meg? ÅÅ vil så innmari at det skal klaffe snart. Har holdt på så sykt lenge! Lurer på en ting, sikkert litt dumt spørsmål, men hva er 1pp?
Kazaya er fødeklar Skrevet 30. august 2008 #39 Skrevet 30. august 2008 Aha! Takk for svar. Dette skjer sikkert ofte og kan jo være svar på hvorfor så mange av oss har masse symtomer uten å være gravid. Den som leter den finner...;D
<3PerLe<3 Skrevet 30. august 2008 #40 Skrevet 30. august 2008 Heia:D oj.. så jeg hadde lagt denne inn laaaaaangt oppe i diskusjonen, er ny her inne så vet ikke helt hvordan alt fungerer enda:P men det jeg skrev var: Jeg hiver meg på denne jeg. Er ny her inne og gav etter for mine venninners anbefalinger om å melde meg inn, og angrer ikke et sekund på det! Det dukker alltid opp nye råd og tips selv om jeg har prøvd omtrent alt som er! Har også ikm den 4 sept, meeen de eneste symptomene jeg kjenner et stikkinger i lysken og i nedre deler av magen desverre selv om jeg vet med 110% sikkerhet at vi traff på EL. har så innmari lyst å teste meg, men må vente. Hvor lenge bør jeg vente med å teste meg? ÅÅ vil så innmari at det skal klaffe snart. Har holdt på så sykt lenge! . Krysser fingrene for dere og håper at TR ikke dukker opp:D
Gulosten™ Skrevet 30. august 2008 Forfatter #41 Skrevet 30. august 2008 Jeg har testet negativt i dag, og det stikker i livmoren min. Fortsatt lenge til en test kan bli positiv, men er så teit at jeg kjøper så mange tester om gangen så jeg klarer ikke å la være. Akkurat nå kjennes det veldig ut som om mensen er på vei, det eneste som er forskjellig nå er at puppene har vært så veldig vonde så lenge (en uke i morgen). Pleier "bare" å være vonde 3-4 dager Lykke til igjen til dere.
<3PerLe<3 Skrevet 30. august 2008 #42 Skrevet 30. august 2008 det er fortsatt håp igjen da i og med at det er en stund til ikm:D må bare være tolmodige, selv om det er UTROLIG vanskelig:( har ei venninne som ikke hadde noe symptomer i det hele tatt og fant ut i 3 mnd at hun var gravid bare sånn helt tilfeldig.. Har nettop vært en tur i byen jeg og kjøpt meg noen tester, hehe. så da er bare spørsmålet hvor lenge jeg klarer å holde meg:P men ikke mange dagene igjen nå til ikm. får man sikkert svar dagen før ventet mens ved å ta en test?
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 30. august 2008 #43 Skrevet 30. august 2008 Jeg henger meg på her. Har ikke prøvd skikkelig denne mnd, hadde sex 3-4 dager før eggløsning. Har ikm på fredag, 5. Men har fått melk i puppen, og er veldig øm innimellom. Pluss en del ubehag i korsryggen, og mensmurringer. Men jeg aner ikke om jeg pleie å ha det sånn før mensen kommer, siden jeg ikke legger så nøye merke til det ellers. Så er spent. Håper det er noe på gang. Har jo en datter på 2 år, og vet ikke om det er derfor melken plutselig kommer nå.. Men har brystoperert meg etter endt amming, så tror egentlig alt var blitt tømt til da.. hehe...
melkekua™ Skrevet 30. august 2008 #44 Skrevet 30. august 2008 Kjenner av og til smerter i underlivet, men det kan like gjerne være mensen som gjør seg klar til å komme om 1 uke.
KnertiMagen Skrevet 30. august 2008 #45 Skrevet 30. august 2008 Æsj, klarte ikke holde meg idag. Måtte teste, den var negativ. Men lever fortsatt i håpet:p Sjøl om jeg har ikm på mandag. Testa ikke med morgenurin da.. hmm.. Og med billigstrimmel. Kjøpte en CB digital og, men sparer den til mandag evt=)
Gjest Skrevet 30. august 2008 #46 Skrevet 30. august 2008 Har lest de fleste innleggene over her nå, og vil komme med en liten oppmuntring... Ut av alle som har skrevet her, så tror jeg ikke en eneste har testet positivt enda, men mange har testet negativt... Og NOEN her inne må jo bli gravide denne mnd, det er det jo alltid noen som blir. Det vil i min lille hjerne si at vi tester alt for tidlig, og at det fortsatt er MASSE håp, selv om "alle" skriver at de kjenner ditt og datt, men likevel ikke tror det er noe. (Ingen ønsker vel å være skikkelig positiv, for så å bli skuffet?)
Kazaya er fødeklar Skrevet 30. august 2008 #47 Skrevet 30. august 2008 Du har nok rett i det mamma & mini + lillemini? ! Vi er nok litt overivrige her inne med testingen. Ut fra symtomer å lese kan det jo virke som det går bra denne pp for mange. Leste akkurat et innlegg om ei som testet positivt mange dager over ikm... Massevis av håp for oss alle! Jeg har selv testet to ganger negativt denne pp og det er jo en skikkelig nedtur. Så det er vel best å vente, men det er jo ikke så lett da...!
Gjest Skrevet 30. august 2008 #48 Skrevet 30. august 2008 Jeg har testet selv jeg, hehe, men syns det er greit å gjøre det for å forberede meg på skuffelse... På en måte tror jeg at jeg hadde syns det er vanskeligere å takle en negativ test på ikm dagen hvis jeg har pint meg selv til å vente så lenge med å teste. En anne ting jeg tenker litt på er alle disse symptomene folk har... Dersom man har høyt nok HCG nivå til å merke alle disse tingene på kroppen, så ville det vel også slått ut på en test? Det er vel sikkert noen symptomer man kan ha som ikke har med HCG og gjøre, men jeg trodde i hvertfall dette med trøtthet, kvalme, ømme pupper osv kom av hcg.
Duddlidu Skrevet 30. august 2008 #49 Skrevet 30. august 2008 Jeg er bare ekspert på meg selv, men da jeg var gravid forrige gang begynte kvalmen ganske nøyaktig 1 uke før ikm. Det var ikke bare litt kvalm, men såpass kvalm at jeg skjønte det var noe... enten gravid eller omganssjuke. Var jo gravid da Nå har jeg nesten 1 uke igjen til ikm, og idag er jeg skikkelig kvalm og svimmel. Så jeg håper virkelig jeg har flaks denne mnd. Ville iallefall bare fortelle at noen symptomer godt kan komme før ikm altså. Tror kvalme skyldes hormonubalanse, og det er jo ganske mye som skjer i det øyeblikket egget blir befruktet. Det er vel ikke bare hcg som frigjøres vil jeg tro? (Har ikke peil altså, bare lest litt rundt-om-kring)
<3PerLe<3 Skrevet 30. august 2008 #50 Skrevet 30. august 2008 ååå det er så vanskelig å vente med testingen. 5 dager igjen til ikm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå